Ποῦ τοὺς ηὕραμεν ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀσχέτους;
Καὶ μὴ μοῦ εἰπῇ κανεὶς ὅτι τὸν κατακρίνω ἄνευ στοιχείων.
Δὲν ὑπάρχει πρότασίς του ποὺ νὰ ἔχῃ ἔστω ψήγματα ὀρθοδοξίας!
Κατ᾿ ἀρχάς, δὲν γνωρίζει τί σημαίνει ὁ ὅρος Ἐκκλησία!
Καὶ δεύτερον, θεωρεῖ ὄχι ἁπλῶς ἐκ τῶν προτέρων, ἀλλὰ καὶ ἄνευ τινος ἀντιλογίας, ὅτι ἡ Σύνοδος μιᾶς τοπικῆς Ἐκκλησίας (ἐν προκειμένῳ τῆς Ἑλλάδος) ἐκφράζει ἀπολύτως τὴν Ἐκκλησίαν!
Δὲν τοῦ περνᾶ κἂν ἐκ τοῦ νοὸς ὅτι μπορεῖ νὰ σφάλλῃ κάπου!
Ὅμως, νομίζω ὅτι δὲν ἀξίζει νὰ ἀσχοληθῇ κανεὶς μὲ τὰς ἀπόψεις αὐτοῦ τοῦ, κρίμασιν οἷς οἷδεν ὁ Κύριος, Ἀρχιερέως, διότι καὶ θεμελιώδη θεολογικὰ θέματα νὰ ἀγνοῇ κανείς, καὶ μόνον τὸ ὕφος τῶν χιλίων καρδιναλίων ποὺ ἔχει, εἶνε ἀρκετὸν διὰ νὰ τὸν ἀποστραφοῦν οἱ νουνεχεῖς!
Ludmilla Simone
Συμφωνώ...απολύτως όμως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί Χριστοδούλου μιλούσε και πολύ μάλιστα. Μιλούσε και έγραφε (ή του τα έγραφαν, πιστεύω) σε πασοκικές - σημιτικές εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και πάντα είχε μία διαφοροποιημένη άποψη. Ακόμα και η εκλογή επισκόπων με το τωρινό σύστημα του φαινόταν φριχτή και απαράδεκτη (και είναι), και φυσικά την διατήρησε. Και μάλιστα κάνει επισκόπους πλέον σχεδόν μόνο τους υπηρετούντες στα συνοδικά γραφεία. Τώρα πώς ένας που ήταν εφημέριος σε ενορία της Πλάκας με δέκα γριές της υψηλής κοινωνίας ως ποίμνιο θα πάει να ποιμάνει μία αγροτική περιοχή της Μακεδονίας, το αφήνω στην κρίση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε μιλήσει και για το ψευδεπίγραφο "ευαγγέλιο του Ιούδα", και πάλι για να διαφοροποιηθεί από τη Σύνοδο του Χριστοδούλου και είχε πει "η Εκκλησία δεν απορρίπτει τίποτα, όλα τα εξετάζει...".
Σύνοδος...εκφράζουσα τίς επιθυμίες τού καίσαρος...
ΑπάντησηΔιαγραφήτίς α ν τ ί θ ε τ ε ς
με το Πνεύμα τής Αληθείας
δεν νομιμοποιείται να ζητά καμμία υπακοή από τον Λαό τού Θεού...!
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΜΑΚΑΡΙΣΤΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΛΑ !!
ΑπάντησηΔιαγραφή