Καλά, το γεγονός πως πριν το 1902 δεν υπήρχαν κιγκλιδώματα και μπορούσαν απρόσκοπτα να περνούν οι πεζοί, θέτοντας σε θανάσιμο κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ τώρα προστατεύονται πεζοί, δίκυκλα, τρίκυκλα, τετράτροχα, δεν μπορεί να το εκτιμήσει κανεις; Μια εξέλιξη, όπως και να 'χει, έχει γίνει στον τομέα των συγκοινωνιών.. Αμέσως, να τρέξουμε να κατακρίνουμε.. .. όχι, δεν είμαι απ' το Βιετνάμ..
Για να ερχομαστε λιγο στα ισα μας οταν λεμε κριση
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, το γεγονός πως πριν το 1902 δεν υπήρχαν κιγκλιδώματα και μπορούσαν απρόσκοπτα να περνούν οι πεζοί, θέτοντας σε θανάσιμο κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ τώρα προστατεύονται πεζοί, δίκυκλα, τρίκυκλα, τετράτροχα, δεν μπορεί να το εκτιμήσει κανεις; Μια εξέλιξη, όπως και να 'χει, έχει γίνει στον τομέα των συγκοινωνιών.. Αμέσως, να τρέξουμε να κατακρίνουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφή.. όχι, δεν είμαι απ' το Βιετνάμ..
χαχαχα.. Μονο που το 1902 είχε μόνο πεζούς άντε και κανένα κάρο !
ΔιαγραφήΗ εξέλιξη είναι που...άλλα...
Διαγραφή-και πολλά- μάς έταξε...
και στο τέλος φάνηκε πώς...
τελικά... μάς κορόιδευε...
και τής τόχουμε γινάτι...!
.. όχι 4τροχα πριν το 1902!
ΑπάντησηΔιαγραφή