Ντροπής πράγματα!
Προσβλητική η προσκύνηση του Ιερού Ευαγγελίου από τον π. Βαρθολομαίο
που ελάχιστα εμπιστεύεται τη Θεία Χάρη, ώστε, όντας εμβολιασμένος, να
ασπάζεται με ασεβείας φίμωτρο το Ιερό Ευαγγέλιο, το «Σωματικό Λόγο του Θεού στη Θεία Λατρεία μας».
Τι φοβάται ο Φαναριώτης κληρικός, μη και τον «κολλήσει» κορωνοϊό το Ιερό Ευαγγέλιο ή μη τυχόν και μολυνθεί απ’ την Αγάπη Του;
«Διά την Εκκλησίαν του Χριστού δεν υπάρχουν εγκόσμιοι δυνάμεις… Η μεγαλυτέρα δύναμίς της είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Και ούτος εσταυρωμένος» διακηρύσσει ο π. Βαρθολομαίος στο εκκλησίασμα του Ιερού Ναού των Αγίων Αποστόλων στο Φερίκιοϊ, όμως, για να προστατευτεί από μια «εγκόσμια» δύναμη, το λόγο τού εσταυρωμένου Θεανθρώπου προσκυνά, φορώντας προστατευτική μάσκα!
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος που, με περισσή ταπεινοφροσύνη ισοζυγιάζει τον εαυτό του με τους δώδεκα Αποστόλους υποστηρίζοντας ότι «ο Θεός, όπως τους Αποστόλους, έτσι και εμάς, «εσχάτους απέδειξεν ως επιθανατίους», τόσο πολύ αγαπά τη ζωούλα του;
Και, τέλος πάντων, τι το κοινό έχει ο «επιθανάτιος» Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος με τους δώδεκα Αποστόλους, για να θεωρεί τον εαυτό του ισοστάσιο, ισοβαρή, ισόζυγό τους;
Οι Άγιοι Απόστολοι «εξελθόντες έργον εποίησαν Ευαγγελιστού», ο π. Βαρθολομαίος έργο ποιεί διαιρέτου της Εκκλησίας του Χριστού.
Οι μαθητές του Κυρίου εκήρυξαν πανταχού την Ανάσταση του Θεανθρώπου και τη νέκρωση του Άδου, ο π. Βαρθολομαίος μασκοφορεμένος δημοσιοποιεί το φόβο του θανάτου.
Οι Άγιοι Απόστολοι «πάντα ρύπον εμπαθή απωσάμενοι γνώμην ανέλαβον έμφρονα», ο π. Βαρθολομαίος εν αφροσύνη ποιεί καρπούς πικρούς, αξίους μεγάλης μετανοίας
Οι μαθητές του Χριστού «ως ευσεβείας κήρυκες» άνοιξαν τα χείλη τους και το στόμα τους εξύμνησε τον Κύριο, ο π. Βαρθολομαίος με φιμωμένα τα χείλη έγινε αναθρεφτής της ασέβειας.
Οι Άγιοι Απόστολοι υπήρξαν και υπάρχουν «διαπρύσιοι και ασίγητοι κήρυκες της Αναστάσεως», ο π. Βαρθολομαίος φορώντας μάσκα την ώρα που προσκυνά το Ιερό Ευαγγέλιο διαλαλεί τον τρόμο του θανάτου, οι Άγιοι Απόστολοι δεν είχαν «ματαία πίστη ούτε και το κήρυγμά τους ήταν κενό», ενώ ο π. Βαρθολομαίος «παραμένοντας ανοιχτός στην αλήθεια» του οικουμενισμού, υπονομεύει με πονηρά έργα και ψεύτικα λόγια «την καλήν της πίστεως κληρονομίαν», διδάσκοντας και πράτωντας αλλότρια απ’ ότι «οι Πατέρες ημάς εδίδαξαν».
Από όλα τα «ημείς και υμείς» του Αποστολικού αναγνώσματος της εορτής των Αγίων Αποστόλων, φαίνεται ότι ο π. Βαρθολομαίος ο «έσχατος ως επιθανάτιος», πραγματώνει μόνο τα «Ημείς μωροί … ημείς ασθενείς… ημείς δε άτιμοι», ώστε χωρίς αισχύνη να θεωρεί εστία μολυσμού το Ιερό Ευαγγέλιο και να το «ασπάζεται» φορώντας μάσκα.
«Η λατρεία της Εκκλησίας μας αποτελεί επίσημη διακήρυξη της πίστεώς της και η λατρεύουσα κοινότης [πολλώ δε μάλλον οι ταγοί της] οφείλει να εκφράζει δημόσια την ορθή ομολογία της για τις λειτουργικές πράξεις και τα ιερά σύμβολά της».
Το Ιερό Ευαγγέλιο είναι η «εικόνα του αοράτου Θεού», επειδή σ’ αυτό «εγκαθέζεται Χριστός».«Δια γαρ του Ευαγγελίου ο Χριστός δηλούται», ενώ, «επί του θυσιαστηρίου το Ιερόν Ευαγγέλιον εικονίζει Αυτόν τον Χριστόν» και «δι’ αυτού η Εκκλησία του Χριστού».
Το Ιερό Ευαγγέλιο δεν είναι κοινό κείμενο της παγκόσμιας θρησκευτικής γραμματείας, δεν είναι «ένα μικρό και σπουδαίο αναμνηστικό για τη Δάφνη και τον Μουχτάρ», δεν εξισώνεται όπως βλάσφημα το έχει κάνει ο π. Βαρθολομαίος με το «άγιο Κοράνι», διότι το Ιερό Ευαγγέλιο είναι Αυτός ο «¨Σωματικός¨ Λόγος του Θεού στη Θεία Λατρεία μας» και, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος εάν πίστευε ότι «δια του Ευαγγελίου ο Χριστός δηλούται», θα το ασπαζόταν χωρίς φίμωτρο ασχύνης !
ΕΣΕΙΣ να τα βλέπετε αυτά που ΔΕΝ του ΚΟΒΕΤΕ το ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ...ΠΩΣ θα συμμορφωθεί χωρίς ΚΟΨΙΜΟ του μΝΗΜΟΣΎΝΟΥ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγόμενος και φερόμενος
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό το αυτάκι...
θα μπορούσε ν'αλλάξει πορεία
είτε με... κ ό ψ ι μ ο...
τής αγούσης χειρός...
ή
ίσως... του ωτίου...