Στον κόσμο οι άνθρωποι επαγγέλλονται Χριστόν,
και όμως δεν θυμούνται τον Χριστόν. Πρέπει κάτι να γίνει, κάποιος
θάνατος, κάποιο αυτοκίνητο να τους χτυπήσει, κάποια αρρώστια να τους
έλθει, κάποια αποτυχία ή κάτι άλλο, για να θυμηθούν τον Χριστόν...
Αυτοί
οι άνθρωποι δεν είναι χριστιανοί; Είναι. Τα του κόσμου μεν μεριμνώσιν,
αλλά είναι χριστιανοί, τέκνα του Θεού. Αυτοί οι χαμένοι, οι απολωλότες,
οι κοσμικοί, οι αμαρτωλοί, που δεν θυμούνται τον Χριστόν, που δεν
αγαπούν την Εκκλησία, που την αρνούνται ενίοτε, αυτοί που κάνουν τους
φόνους, τα εγκλήματα, τις πορνείες, όλοι αυτοί είναι τέκνα του Θεού.
Ό,τι αξία έχομε εμείς ενώπιον του Θεού, έχουν και αυτοί. Ό,τι δικαιώματα
έχομε εμείς, έχουν και αυτοί. Ό,τι πόθους έχομε εμείς, έχουν και αυτοί.
Ο λόγος για τον οποίο μια κοπέλλα πιθανόν ακολούθησε τον δρόμο της
αμαρτίας και της πορνείας, ο ίδιος ο λόγος κάνει εμένα να πάω στο
μοναστήρι. Η ανθρώπινη ψυχή είναι ίδια. Επομένως, όλοι αυτοί είναι τέκνα
του Θεού. Είναι ο κόσμος που τον έπλασε ο Θεός, και αυτοί είναι
πλάσματα του ουρανίου Πατρός. Εμείς δεν διαφέρομε σε τίποτε από τους
κοσμικούς ανθρώπους. Αν μάλιστα το σκεφτούμε σωστά, εμείς που γνωρίσαμε
περισσότερα, μπορεί να είμαστε πολύ πιο αμαρτωλοί και τιποτένιοι και
εφθαρμένοι και υποκριτές. Τουλάχιστον αυτοί δεν είναι υποκριτές.
Μετά την υπόθεση Κονάνος διαφωνώ τελείως με το "υποκριτές":
ΑπάντησηΔιαγραφή1. όταν ένας ιερέας πετάει τα ράσα, λένε: είδε την διαφθορά στην εκκλησία και έφυγε
2. όταν ένας ηθοποιός γίνεται μοναχός, λένε: κατέστρεψε την ζωή του.
Γιατί δεν λένε οι κοσμικοί το: είδε την διαφθορά στον κόσμο του θεάματος και τα παράτησε;