Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Έπιασε λοιπόν και τον Μόρφου στο στόμα του το θλιβερό τσουτσέκι του Ανάν και των ξένων αφεντικών!

Αναστασιάδης: «Μην μου αναφέρετε Αλ Τζαζίρα, για να μην σας πάρει… ο  δαίμονας» (βίντεο) - inAEK.com 

Μόνο που δεν τον έπιασε απλώς, αλλά ειδικά αυτός το τερμάτισε. 

«Δεν πρόκειται να μετατρέψω σε ήρωες τους δειλούς» είπε. Το είπε δε για τον μόνο ιεράρχη που αντιστέκεται στη δυστοπική αλητεία, η οποία - μέσω της χυδαίας σπέκουλας της δήθεν πανδημίας - διαλύει τις ζωές μας και διώκει την πίστη μας. 

Και το είπε μάλιστα ποιος; Ο μια ζωή στα τέσσερα ανθυποκακομοίρης. 

Τηρουμένων των αναλογιών, σαν να λέει τώρα ο Εφιάλτης κιοτή τον Λεωνίδα ή προσκυνημένο τον Κολοκοτρώνη ο Νενέκος. Και εντάξει, δεν λέω. Κατανοώ το δράμα του κάθε οινόφλυγα που μπορεί ενίοτε και να χάνει εντελώς την επαφή με την πραγματικότητα. 

Κατανοώ ακόμη και το δράμα του κάθε μηδενικού που παριστάνει τον ηγέτη και φιλοδοξεί να ξαναψηφιστεί, οπότε πρέπει όντως κάτι να πει για να δικαιολογήσει τη ντροπή του και να «απαντήσει» σε όσους απλά αρνούνται να συρθούν μαζί του στις λάσπες, καθιστώντας έτσι εμφανή τα χάλια του. 

Λογικό είναι οι έρποντες να τους θέλουν όλους στο ίδιο επίπεδο, ώστε κανείς να μη ξεχωρίζει πάνω απ’ αυτούς. 

Αλλά να είσαι τώρα η νούμερο δύο κωμικότερη παραδουλεύτρα της ευρωσυμμορίας (με πιο γελοία από σένα μόνο τον λακέ που υποδύεται τον πρωθυπουργεύοντα του ελλαδικού προτεκτοράτου) και να πετάς αυτόν τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό για τον μητροπολίτη Νεόφυτο, δεν δείχνει απλώς ξετσίπωτη εμπάθεια. 

Αποκαλύπτει βαθύ κόμπλεξ και μαζί πραγματικά χαμένο αυτοέλεγχο. 

Είδατε πόσο τους αρρωσταίνει τελικά κάποιους η αλήθεια; 

Πόσο τους παλαβώνει και τους βγάζει εκτός εαυτού;

Νεκτάριος Δαπέργολας

 

σχόλιο:Αν αφαιρέσουμε από τον καθε Αναστασιαδη τον τίτλο του ηγέτη ενός κράτους, θα μείνει το τίποτα... Αν αφαιρέσουμε όμως τον τίτλο του μητροπολίτη Μόρφου από τον Νεοφυτο θα συνεχίσουμε να μιλάμε για ένα φωτισμένο άνθρωπο του Θεού, εναν ηγέτη έναν ρωμιό και ποιμένα. Αυτή είναι η διαφορά και αυτή πολεμούν όλοι οι Αναστασιαδηδες του κόσμου τούτου.

5 σχόλια:

  1. Θα μιλήσω με παροιμίες και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε :
    Η αρρώστια και η αρχοντιά φαίνονται από μακριά.
    Και ας με συγχωρέσουν τα αγαθά τετράποδα που τα συγκρίνω με "τετράποδο" άνθρωπο και μάλιστα Άρχοντα.
    Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.
    Αρχόντου λόγος και πορδές γαϊδάρου, ένα
    Κι αν στόλισες το γάιδαρο, γι’ άλογο δεν περνιέται!
    Όσο καλός κι αν είναι ο γάιδαρος, πάλε γάιδαρο τον κράζουν.
    Και ας του ευχηθούμε του προέδρου και εις ανώτερα στην ιεραρχία της ΝΤΠ. Τι ψυχή θα παραδώσεις κακομοίρη!!! .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μπάς και ο εφιάλτης

    ήταν κι αυτός
    ήρωας...

    απλά... ήτανε λιγάκι
    διαφορετικός;

    Ή μήπως πάλι... απλά...
    ήταν αυτό πού λέμε... το δικαίωμα τής γνώμης του...;

    ...

    Γελάμε...αλλά πόσα τέτοια κουφά
    έχουν ακούσει τα παιδιά μας...

    με τον Μεγαλέξαντρο
    και τον Μεγάλο
    Κωνσταντίνο
    τους πιό κλασσικούς στόχους...!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Εγώ χικ..δεν πρόκειται χικ..
    να μετα..χικ..τρέψω τον δειλό
    χικ Φυτόνεο σε ήρωα χικ.
    Εγώ χικ.. τα χω 300...ξέρω
    τι λέω....ΧΙΚ!
    Εις υγείαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  4. Ο ποιμένας θα κάνει το καθήκον του! Θα κάνει κείνο που μπορεί!
    Όπως νουθετει ο Ιερός Χρυσόστομος,οι ιερείς δεν είναι μόνον για την τέλεση της Θ.Ευχαριστιας.
    Η εις τύπον Χριστου ιερωσύνη,συνδέεται με την αγιαστική δύναμη του Αγίου Πνεύματος αλλά και με το έργο της εκκλησίας,κυρίως το αγιαστικο,το διδακτικό,την υπεράσπιση των δογμάτων,σε καιρό πολέμου την ενίσχυση του ποιμνίου,στα βάσανα και τους διωγμούς,αξιολογεί τα πάντα εν τω συνδέσμω του Αγίου Πνεύματος και χρησιμοποιεί τις γνώσεις και τις προφητείες ώστε,να προετοιμάσει το ποίμνιο να μην πέσει σε όλεθρο.
    Αν αυτό είναι δειλία,εγώ το λέγω θέλημα Θεού!

    Για μένα είναι ακεραιότητα .
    Η απώλεια έστω και μιας ψυχής,λέγει Ο Χρυσόστομος,,είναι ευθύνη για τον ποιμενάρχη....γι'αυτό και το ποίμνιο αναγνωρίζει τον καλό ποιμένα!
    Ο καλός ποιμήν αντιμετωπίζει ογκόλιθους δυσκολιών όταν πρόκειται για τις συμφορές των άλλων.....
    Ειναι ύψιστη η λειτουργία που επιτελεί η ιερωσύνη και είναι βλασφημία οι κατηγορίες κατά ιερέων,εκτος θεμάτων Πίστεως!

    Όποιος μιλά για δειλία,ας δει πρωτίστως τον εαυτό του μέχρι που φθάνει για να καταλάβει και τους άλλους!
    Ο Θεός να μας δίνει δύναμη!

    Ο Χριστιανισμός,δεν είναι στο πρόσωπο,αλλά στην Πίστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή