Τί γίνεται ἐκεῖ μέσα, στὴν ΔΙΣ;
Τί κάνουν αὐτοί οἱ εὐλογημένοι ἄνθρωποι;
Νἄταν μαζὶ, νὰ πῇς ὅτι κάτι ἤπιαν, ὁπότε παροινήσαντες λένε ὅσα θολωμένη διάνοια μεθυόντων διατάζει τὴν μπερδεμένη γλώσσα .... Ὅμως ἦταν, ἀκούω, σὲ τηλεδιάσκεψι. Ὁ ἕνας μακρὰν τοῦ ἄλλου. Ἄρα; Ἄλλο μεθύσι θὰ μέθυσαν, ὅπως τώρα καὶ ἕναν χρόνο...
Ἀνακοινώνουν λοιπὸν, ὅτι ἡ ΔΙΣ:
«ζ) Παρακολουθεί στενά το ζήτημα των
εμβολιασμών, μέσω της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής, η οποία με συνεχείς
αναφορές της ενημερώνει το Συνοδικό Σώμα για όλες τις εξελίξεις. Στο πλαίσιο
αυτό η Ιερά Σύνοδος ενημερώθηκε ότι, κατόπιν γενομένης έρευνας, τα εμβόλια κατά του covid-19 που επί
του παρόντος χρησιμοποιούνται στην Πατρίδα μας, δεν απαιτούν την χρήση καλλιεργειών εμβρυϊκών κυττάρων για την παραγωγή
τους.
Με αφορμή την ανωτέρω ενημέρωση η Ιερά Σύνοδος επαναλαμβάνει, ιδίως προς όσα από τα μέλη Της παρουσιάζουν
μία ιδιαίτερη ευαισθησία στα σενάρια απειλής και κινδύνων, στηριζόμενα
μονομερώς και ανεξέλεγκτα είτε σε διογκωμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες
κυρίως από το διαδίκτυο, είτε διακατέχονται από διάφορες προκαταλήψεις, ότι
η επιλογή του εμβολιασμού δεν είναι
ζήτημα τόσο θεολογικό ή εκκλησιαστικό, αλλά κυρίως ιατρικό-επιστημονικό και
αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου σε επικοινωνία με τον
ιατρό του, χωρίς ο εμβολιασμός να συνιστά έκπτωση από την ορθή Πίστη και ζωή».
ΔΙΣ 13/1/2021(1)
Τὸ πρῶτο μέρος, ὅτι δηλαδὴ γιὰ τὰ ἐμβόλια δὲν ἔχουν χρησιμοποιηθῇ καλλιέργειες κυττάρων ἐκτρωθέντων (=δολοφονηθέντων) ἐμβρύων, ἔχει πολλαπλῶς ἀπαντηθῇ καὶ δὲν ἀνταποκρίνεται στὴν πραγματικότητα, καὶ ἀπορεῖ κανεὶς πῶς τὸ δηλώνουν γραπτῶς.
Στὸ δεύτερο δυσκολεύομαι νὰ δεχτῶ καὶ νὰ καταλάβω τί θέλουν νὰ ποῦν καὶ θὰ προσπαθήσω λίγο, μήπως καὶ ξεδιαλύνουν τὰ πράγματα.
Κατ᾿ ἀρχὴν σὲ ποιούς ἀπευθύνεται ἡ ΔΙΣ, στὸ τμήμα αὐτό; Ἀπευθύνεται στὰ μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου; Τὸ ἀνακοινωθὲν αὐτό λέει: «η Ιερά Σύνοδος επαναλαμβάνει, ιδίως προς όσα από τα μέλη Της...» Ἀπευθύνεται «στὰ μέλη Της». Στὰ μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, δηλαδή. Μὰ τὸ ἀνακοινωθὲν τὸ συνέταξε ἡ Διαρκὴς ἱερὰ Σύνοδος καὶ ὄχι ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, ἡ ὁποία δὲν συνέρχεται πλέον, οὔτε καὶ διαδικτυακῶς. Καὶ ἀπευθύνεται μὲ ἀνακοίνωσι στὰ μέλη της; Ἔτσι, μὲ τέτοια προχειρότητα, χωρὶς καμμία τεκμηρίωσι, ἀπλῶς μὲ τὴν ἀπόφανσι ὅτι ἔτσι εἶπε ἡ Ἐπιτροπὴ Βιοηθικῆς; Πόσοι συναποτελοῦν τὴν Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος; Ὅλη ἡ Ἱεραρχία (ἐν ἐνεργεία, σχολάζοντες καὶ τιτουλάριοι) εἶναι 106 ἄνθρωποι. Δὲν μποροῦσαν νὰ ἐνημερωθοῦν ἀλλὰ καὶ νὰ συζητήσουν κάπως σοβαρά οἱ ἄνθρωποι αὐτοί; Ὑπάρχουν πληροφορίες ἄφθονες καὶ ὅσο γίνεται ἀντικειμενικὲς γιὰ τὸ ζήτημα, ποὺ ὑποτίθεται ὅτι ἐξετάζουν, ἀπὸ τὶς ὀποῖες ἀποδεικνύεται ὅτι αὐτὰ ποὺ τοὺς ἐνημέρωσε ἡ Ἐπιτροπὴ Βιοηθικῆς -ἄν ὅντως ἔχει ὑπάρξει τέτοια ἐνημέρωσις καὶ ὁδηγεῖ σὲ τέτοια συμπεράσματα- εἶναι ἐλλιπή, καὶ ἄρα τὰ συμπεράσματα αἴωλα καὶ παραπλανητικά.
Αὐτὸ ποὺ ἐντυπωσιάζει εἶναι ὅτι οἱ συντάκτες τοῦ κειμένου, ἄν εἶναι τὰ μέλη τῆς ΔΙΣ, ἤ δὲν ἀντιλαμβάνονται πόσο μειωτικὰ καὶ ὑποτιμητικὰ μιλοῦν γιὰ τοὺς συνεπισκόπους τους ἤ τὸ ἐπιδιώκουν. Τοὺς ἀναφέρουν ὅτι «παρουσιάζουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία στα σενάρια απειλής και κινδύνων». Εἶναι μιὰ πιὸ ἐκλεπτυσμένη διατύπωσις τοῦ χαρακτηρισμοῦ «συνωμοσιολόγοι» (ποὺ πιὸ ἐκλαϊκευμένα κυκλοφορεῖ καὶ ὡς «ψεκασμένοι»).(Ἴσως ἐπειδὴ ἔχει χρησιμοποιηθεῖ κατὰ κόρον ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς καὶ τοὺς δημοσιογράφους κατὰ παντὸς μὴ ἀποδεχομένου ἀμασητὶ τὰ καλοπληρωμένα κηρύγματά τους, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν ΔΙΣ καὶ μεμονωμένους ἐπισκόπους, ἐνίοτε, ἐναντίον ἄλλων συνεπισκόπων τους καὶ κατὰ κόρον κατὰ τοῦ ἀπείθαρχου ποιμνίου, φαίνεται ὅτι ἐδὼ ἀποφάσισαν νὰ ἀλλάξουν τὸ λεξιλόγιό τους).
Ἐντυπωσιάζει ὅτι γνωρίζουν καὶ τὰ αἴτια αὐτῆς τῆς συμπεριφορᾶς: στηρίζονται «μονομερώς και ανεξέλεγκτα είτε σε διογκωμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες κυρίως από το διαδίκτυο, είτε διακατέχονται από διάφορες προκαταλήψεις». Παρουσιάζουν τοὺς συνεπισκόπους τους ὅτι διακατέχονται α) ἀπὸ μονομέρεια («μονομερῶς»), β) δὲν ἐλέγχουν τὰ ὅσα πληροφοροῦνται («ἀνεξέλεγκτα»), γ) ἐπηρεάζονται ἀπὸ διογκωμένες δημοσιογραφικὲς πληροφορίες καὶ μάλιστα ἀπὸ τὸ διαδίκτυο καὶ δ) διακατέχονται ἀπὸ διάφορες προκαταλήψεις!!! Μόνον αὐτά. Ὅλα αὐτὰ, λένε ἐπίσκοποι, ὅτι τὰ κάνουν ἐπίσκοποι. Μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἄν ἀντιλαμβάνομαι καλῶς ὅσα λένε. Καὶ αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι κατέχουν θέσεις ἀρχιερέων καὶ ἔχουν ἀναλάβει τὴν διαποίμανσι τοῦ λαοῦ. Ποιοί; Οἱ μονομερεῖς, αὐτοὶ ποὺ χάφτουν ἀνέλεγκτα ὅσα διογκωμένα τοὺς πλασάρουν δημοσιογράφοι τοῦ διαδικτύου καὶ μάλιστα διακατέχονται ἀπὸ διάφορες προκαταλήψεις; Τέτοια ἄτομα προφανῶς ( μὲ μονομέρεια, χωρὶς κρίσι καὶ μὲ σωρεία διαφόρων προκαταλήψεων) δὲν κάνουν οὔτε νὰ τοὺς ἐμπιστευτῇς τὸν σκύλο σου νὰ τὸν πᾶνε βόλτα, ὄχι νὰ ποιμαίνουν ἀνθρώπους.
Καὶ δὲν τὰ λένε οἱ ἐπίβουλοι τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἀνθρωπιστὲς-προοδευτικοὶ-ἐπιστημονίζοντες ἀλλὰ τὰ λένε ἐπίσκοποι τῆς Ἐκκλησίας , ἡ ΔΙΣ, σὲ ἐπίσημη ἀνακοίνωσι τους!!! Προφανῶς γιὰ τὸν λόγο αὐτὸν ἀπαξιοῦν νὰ ἐπικοινωνήσουν μαζί τους καὶ νὰ διαλεχθοῦν ὡς ὁμότιμοι καὶ ἀδελφοί.
Ἄρα γε καταλαβαίνουν τί λένε καὶ τί κάνουν;
Ἄν εἶναι ἔτσι τὰ πράγματα θὰ ἔπρεπε ἀφοῦ νηστέψουν καὶ προσευχηθοῦν καὶ ἐνδυθοῦν σάκκο καὶ σποδό, μὲ ἀγωνία καὶ δάκρυα νὰ καλέσουν τοὺς συνεπισκόπους τους καὶ μία καὶ δύο καὶ τρεῖς φορὲς, καὶ νὰ προσπαθήσουν νὰ τοὺς ἐνημερώσουν, νὰ τοὺς συνετίσουν, νὰ τοὺς βοηθήσουν γιὰ τό καλό τοῦ λαοῦ, γιὰ τὸν ὁποῖο ὑπάρχουν. Νὰ τοὺς βγάλουν ἀπὸ τὴν μονομέρεια, νὰ παραθέσουν στοιχεία ἀληθή καὶ ἀπολύτως τεκμηριωμένα, ὥστε νὰ ξεθολώσουν οἱ ἔννοιες καὶ νὰ καθαρίσουν οἱ λογισμοί καὶ οἱ προκαταλήψεις. Αὐτὸ δὲν παρακαλοῦμε καθημερινῶς τὸν Κύριο; «Τοὺς λογισμὸς διόρθωσον, τὰ ἐννοίας κάθαρον» δὲν λέμε στὸ ἀπόδειπνο; Δὲν Τὸν παρακαλοῦμε ἐπίσης: «Δώρησαι ἡμῖν ὁ Θεὸς, γρήγορον νοῦν, σώφρονα λογισμόν», ὅπως καὶ τὴν Θεοτόκο νὰ μᾶς ἀπαλάξῃ «ἀπὸ τὴν αἰχμαλωσία τῶν λογισμῶν» στὴν εὐχαριστία μετὰ τὴν Θεία Κοινωνία;
Γιατὶ ἀντὶ νὰ κάνουν αὐτὸ τοὺς ξεφτιλίζουν μὲ «ἐπίσημα» ἀνακοινωθέντα; Δὲν καταλαβαίνουν ὅτι ἔτσι ξεφτιλίζονται καὶ οἱ ἴδιοι καὶ ἐν μέσῳ διωγμοῦ τῆς πίστεως ἀποδεικνύουν τὴν ἀνυπαρξία ἑνότητος, γιὰ τὴν ὁποία μὲ τὰ λόγια -δῆθεν- ἐνδιαφέρονται; Πόσοι καὶ ποιοί εἶναι αὐτοὶ οἱ ἐπίσκοποι; Τί μποροῦν νὰ περιμένουν οἱ ἱερεῖς τους καὶ ὁ λαὸς ἀπὸ τέτοιους ἐπισκόπους; Δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ κινηθοῦν οἱ διαδικασίες γιὰ τὴν ἀπομάκρυνσί τους, ἀφοὺ προφανῶς ζημιώνουν τὴν ἐκκλησία. Στὸν τρικυμισμένο καιρὸ μας μὲ τὶς «πρωτόγνωρες» καταιγίδες οἱ Ἐκκλησίες χρειάζονται ἐμπείρους καὶ γενναίους καπετάνιους καὶ ὄχι ψιλοχαζοὺς μούτσους, ὅπως παρουσιάζουν αὐτοὶ τοὺς συνεπισκόπους τους. Τὸ ὅτι τίποτε δὲν γίνεται ἀπὸ τὰ παραπάνω, ἀλλὰ γράφονται καὶ ἀνακοινώνονται ὅλα αὐτά, καταδεικνύει καὶ τὴν αἴσθησι περὶ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος ποὺ ἔχουν αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι.
Ἀπορῶ πῶς ἀνέχονται τέτοιες ἀνακοινώσεις οἱ ὑπόλοιποι ἐπίσκοποι ποὺ δὲν εἶναι μέλη τῆς ΔΙΣ. Ἄν ἀντιμετωπίζουν ἔτσι τοὺς συνεπισκόπους τους εἶναι ἀναμενόμενο νὰ ἀντιμετωπίζουν τὸ ποίμνιό τους ὡς ἀγέλη ἐνοχλητικῶν ἠλιθίων, γι᾿ αὐτὸ μᾶς ἐκτοξεύουν ὅλη αὐτὴ τὴν ὑψηλοῦ ἐπιπέδου θεολογικὴ παραγωγὴ ποὺ μᾶς περιλούει τόσον καιρό, ὅπως τὰ εἰδικὰ λευκὰ ὀχήματα τῆς ἀστυνομίας ποὺ διαλύουν τοὺς διαδηλωτές ἤ ταραξίες μὲ ἐκτοξευόμενο νερό.
Καὶ στὴν συγκεκριμένη παράγραφο ὑπάρχει δεῖγμα αὐτῆς τῆς θεολογικῆς παραγωγῆς: «Η επιλογή του εμβολιασμού δεν είναι ζήτημα τόσο θεολογικό ή εκκλησιαστικό, αλλά κυρίως ιατρικό-επιστημονικό και αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου σε επικοινωνία με τον ιατρό του, χωρίς ο εμβολιασμός να συνιστά έκπτωση από την ορθή Πίστη και ζωή».
Προσέξτε σοφία καὶ θεολογικό βάθος, δεδομένου ὅτι «σοφὸν τὸ σαφές» καὶ «οὐ χρὴ ἀποφαίνεσθαι, ἀλλ᾿ ἀποδιδόναι μαρτυρίας» (Ἁγ. Ἰσίδωρος Πηλουσιώτης PG78,509). «Ἡ ἐπιλογὴ τοῦ ἐμβολιασμοῦ δὲν εἶναι τόσο θεολογικὸ ἤ ἐκκλησιαστικό...» Δὲν εἶναι τόσο. Πόσο εἶναι δηλαδή; Γιατί, παραδέχονται ὅτι εἶναι θεολογικὸ θέμα. Διαφορετικὰ θὰ ἔλεγαν: «Δὲν εἶναι θεολογικὸ ἤ ἐκκλησιαστικό θέμα». Πόσο εἶναι , λοιπόν; Γιὰ πεῖτε μας σεβασμιώτατοι, ἐσεῖς. Ἐδὼ δὲν χρειάζονται οἱ «εἰδικοί». Ἐδὼ ἐσεῖς (ὀφείλετε νά) εἶστε οἱ εἰδικοί, οἱ ποιμένες, οἱ διάδοχοι τῶν ἀποστόλων, οἱ θεολόγοι. Πόσο λοιπὸν εἶναι θεολογικό τὸ ἄν θὰ πρεπει κανεὶς νὰ κάνει τὸ ἒμβόλιο ἤ ὄχι; Αὐτὸ ὀφείλετε νὰ ἀπαντήσετε καὶ στοὺς συνεπισκόπους σας καὶ στὸν λαό τοῦ Θεοῦ τὸν ὁποῖο (ὑποτίθεται ὅτι) ποιμαίνετε. Τό «τόσο» δὲν εἶναι σαφές. Ἄρα δὲν εἶναι καὶ σοφόν. Ἀπὸ πού ἡ ἔλειψις σοφίας, ἀφοὺ ἀρχή σοφίας φόβος Κυρίου; Ἴσως σκεφτεῖ κανεὶς ὅτι εἶστε ἀθεόφοβοι. Ἄπαγε, τῆς βλασφημίας.
«Δὲν εἶναι ζήτημα τόσο θεολογικὸ ἤ ἐκκλησιαστικὸ, ἀλλὰ κυρίως ἰατρικὸ-ἐπιστημονικό» λέτε. Ἄν μιλᾶτε γιὰ τὴν ἔρευνα, τὴν παρασκευὴ καὶ τὴν χρῆσι τοῦ ἐμβολίου ποιός, κατ᾿ ἀρχὴν, ἔχει ἀντίρησι ὅτι εἶναι ἰατρικὸ-ἐπιστημονικὸ ζήτημα. Ὅπως καὶ τὸ θέμα τῆς ἀσθένειας τοῦ κωρονοϊοῦ, ποιὸς κατ᾿ ἀρχὴν διαφωνεῖ ὅτι εἶναι θέμα ἰατρικὸ-ὲπιστημονικό; (Ἀσχέτως ὅτι χρησιμοποιεῖται πολιτικά). Ἀσφαλῶς γνωρίζετε ὅμως ὅτι ἡ ἐπιστήμη εἶναι μία συνεχῶς ἐξελισσομένη κατάστασις. Ἂσφαλῶς γνωρίζετε ὅτι ἡ προσπάθεια αὐτὴ τοῦ ἀνθρώπου δὲν σταματᾶ, οὔτε ἐξαντλείται, οὔτε ὁλοκληρώνεται. Ἡ γνώσις ποτέ δὲν εἶναι ἀπόλυτη, ποτέ δὲν εἶναι πλήρης. Τὸ λένε καὶ οἱ σύγχρονες ἐπιστημονικὲς θεωρίες, ὅπως ἀκούω, τὸ λέει ἐξ ἄλλου καὶ ὁ ἀπόστολος: «εἰ δέ τις δοκεῖ εἰδέναι τι, οὐδέπω οὐδὲν ἔγνωκε καθὼς δεῖ γνῶναι·» (Πρὸς Κορινθίους Α΄κεφΗ΄, 2). Ἡ ἐκμετάλευσις ὅμως καὶ τῆς ἀσθενείας καὶ τοῦ ἐμβολίου δὲν εἶναι θέμα θεολογικὸ-ἐκκλησιαστικό; Δὲν ἀφορᾶ τὸ σῶμα καὶ τὴν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου; Ὁ φόβος ποὺ καλιεργήθηκε, ἄς μείνουμε μόνο σ᾿ αὐτό, δὲν εἶναι θεολογικό καὶ ἐκκλησιαστικό ζήτημα; Φόβος, ἄγχος, ἀβεβαιότης, ἀγωνία ἀλλὰ καὶ βίαιες ἐνέργειες καὶ αὐτοκτονίες καὶ ἀπομάκρυνσις ἀνθρώπου ἀπὸ ἄνθρωπο καὶ ὅλα ὅσα συμβαίνουν, δὲν εἶναι θεολογικὰ ζητήματα; Δὲ θὰ τρέξει στὸν ἱερέα ὁ τρομοκρατημένος, ὁ πανικόβλητος, ὁ προβληματισμένος νὰ βρεῖ παρηγοριὰ καὶ κουράγιο; Αὐτὸ δὲν εἶναι ἐκκλησιαστικὸ ἄρα καὶ θεολογικὸ γεγονός; (Δὲν ἀσχολούμαστε τώρα ἐδὼ μὲ τὰ ὁσα ἐσεῖς οἱ ἐπίσκοποι πράξατε, ἐνῷ δὲν ἔπρεπε· καὶ ὅσα δὲν πράξατε, ἐνῷ ἦταν χρέος σας -κλειστὲς ἐκκλησίες καὶ διακωμώδησις τῆς πίστεως).
Τώρα δεύτερη φορά ξανακάνετε τὰ ἴδια. Ὡραία . Ἄς δεχτοῦμε, ὡς ὑπόθεσι, ὅτι τὸ ἐμβόλιο εἶναι κυρίως ἰατρικὸ-ἐπιστημονικὸ ζήτημα. Ἐσεῖς γιατί βγαίνεται ἔργῳ καὶ λόγῳ καὶ παρεμβαίνετε σὲ ἕνα τέτοιο ζήτημα καὶ κάνετε προτάσεις ἀκόμη καὶ στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἔνωσι; «Κάνει έκκληση τόσο προς την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως όσο και προς την Ελληνική Κυβέρνηση να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ούτως ώστε να εξασφαλιστεί άμεσα ο ικανός αριθμός εγκεκριμένων εμβολίων για τους πολίτες». Ανακοινωθὲν ΔΙΣ/4/1/2021(2)
Αὐτὴ τὴν ἔκκλησι βρήκατε νὰ κάνετε πρὸς τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἔνωσι ἤ τὸ λέτε ἀπλῶς γιὰ νὰ ἀκουστῇ ἀπὸ τὸν λαό, ὅτι συναινεῖτε καὶ ἐνδιαφέρεστε γιὰ τὸν ἐμβολιασμό του; Δηλαδὴ ἐνισχύετε τὴν προσπάθεια νὰ πειθαναγκαστῇ ὁ λαὸς νὰ ἐμβολιαστῇ μὲ ἀμφιβόλου ἀποτελεσματικότητος καὶ πιθανῶς ἀγνώστων κινδύνων ἐμβόλια ἐνῷ λέτε ὅτι «αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου»; Εὐχαριστοῦμε πάντως γιὰ τὴν λεκτικὴ γενναιοδωρία σας νὰ μᾶς ἐπιτρέπετε νὰ ἐπιλέγουμε ἐλευθέρως. Ἄν τὸ ἐννοεῖτε κιόλας, τότε σημαίνει ὅτι ὁ κάθε ἕνας μας ἔχει δικαίωμα νὰ ἐπιλέξῃ. Ἔχει; Ἐλεύθερα; Ἄν φρονεῖτε κάτι τέτοιο τότε πρέπει νὰ συμμαζέψετε τὸν συνάδελφό σας ποὺ ἔχετε τοποθετήσει στὴν Ἀργολίδα –καὶ καμπόσους ἄλλους -διότι αὐτοὶ δημοσίως ἰσχυρίζονται ὅτι τίποτε δὲν μπορεῖ νὰ κάνει κανεὶς χωρὶς τὴν ἄδεια τοῦ ἐπισκόπου καὶ ἄν κάνει εἶναι ὄργανο τοῦ διαβόλου: «Αυτός που κάνει κάτι χωρίς ευλογία του επισκόπου, έστω και αν νομίζει ότι είναι το πιο άγιο, εργάζεται για τον διάβολο». ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 21/12/2020(3)
Γιατὶ ὅμως βγῆκε ὁ Ναυπάκτου μετὰ βαΐων καὶ κλάδων καὶ τηλεοπτικῶν καμερῶν καὶ ἐμβολιάστηκε εἰς θέαν τῶν πάντων; Γιατὶ ἀκολούθησε καὶ ὁ Πειραιῶς; Ἕνα γεγονὸς προσωπικῆς ἐλευθερίας, ὅπως λέτε, ἰατρικὸ μάλιστα, ποὺ συνδέεται μὲ τὸ ἀπόρρητον τῶν ἱατρικῶν πράξεων γιατί προβάλεται δημοσίως; Ποιὸν ἐνδιαφέρει ἄν ὁ ἐλεύθερος ἄνθρωπος π.χ. Ἰερόθεος, ὁ ὁποῖος συμβαίνει νὰ εἶναι ἐπίσκοπος Ναυπάκτου, ἀποφάσισε ἐλευθέρως νὰ κάνει ἐμβόλιο; Ἀφορᾶ αὐτὸν καὶ τὴν ἐλευθέρα ἐπιλογή του. Γιατί νὰ συμβαίνῃ μπροστὰ στὶς κάμερες τῶν δημοσιογράφων; Ἄν χρειαστεῖ νὰ κάνει ἔλεγχο προστάτη ἤ κωλονοσκόπησι ἤ νὰ σφραγίσῃ κανένα δόντι, θὰ γίνῃ τὸ ἴδιο; Θὰ καλέσῃ τὰ κανάλια; (Τὰ ἴδια ἰσχύουν καὶ γιὰ τὸν Πειραιῶς καὶ γιὰ κάθε ἐπίσκοπο). Μπορεῖτε νὰ μᾶς ἐξηγήσετε γιατί ὅλα αὐτά; Ἐξηγῆστε τα ὅπως νομίζετε. Ἐπιστημονικὰ, θεολογικά, ἐκκλησιαστικά μὲ κάποια μορφὴ κοινῆς λογικῆς τέλος πάντων. Νὰ καταλάβουμε τί ἀκριβῶς φρονεῖτε. Σὲ ποιὲς ράγες κινεῖται τὸ βαγόνι τῆς λογικῆς σας. Ποὺ ὁδηγεῖ ἡ ξέφρενη πορεία τῶν πράξεών σας τὸ ζοῦμε… Οἱ πολιτικοὶ γνωρίζουμε καλὰ ποιὸν ὑπηρετοῦν, οἱ δημοσιογράφοι καὶ οἱ «εἰδικοὶ» τί παροχὲς ἔχουν. Ἐσεῖς; Ποιόν ὑπηρετεῖτε; Νὰ βάλουμε κάτω τοὺς ἁγίους Πατέρες καὶ τὴν πράξι τῆς Ἐκκλησίας; Ἔχει νόημα; Ὅσον ἀφορᾶ ἐσᾶς ἤ πολλοὺς ἀπὸ σᾶς –δὲν γνωρίζω τὰ πρόσωπα βλέπω τὶς ἐνέργειες καὶ τὴν ὅλη πορεία, τὴν τελευταῖα: Κολυμπάρι, Οὐκρανικὸ, Κορωνοϊός, ἐμβόλια- δὲν ἔχει κανένα νόημα. Πολλοὶ σεβάσμιοι κληρικοὶ κάθε βαθμῖδος ἔχουν μιλήσει καὶ τὸ ἀποτέλεσμα … οἱ ἀνακοινώσεις αὐτές καὶ οἱ δημόσιοι ἐμβολιασμοί σας.. Ἔχει, ὅμως, γιὰ ὅσους νομίζουν ὅτι ἐσεῖς ὑπηρετεῖτε τὴν ἐκκλησία μέχρι καὶ ὅτι εἶστε ἡ ἐκκλησία ὅπως ψευδόμενοι, ἐνίοτε, λέτε, καὶ σᾶς ἀκολουθοῦν σὲ αὐτὲς τὶς προτροπές σας. Ἔχει καὶ γιὰ ὅσους κλονίζονται καὶ φοβοῦνται καὶ ἀποροῦν γιατὶ ἄλλα νοιώθουν μὲ τὴν καρδιά τους καὶ ἄλλα φτάνουν στὰ αὐτιά τους καὶ στὰ μάτια τους ἀπὸ ἐσᾶς.
Πάντως ἐπειδὴ μάκρυνε ὁ λόγος, δὲν προβληματίζεστε, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν παραπάνω, ἄν δικαιοῦσθε νὰ ἀποφαίνεστε αὐθεντικῶς ἄν κάτι, ὅπως ὁ ἐμβολιασμὸς συνιστᾶ ἤ ὄχι ἔκπτωσι τὴν ὀρθὴ πίστι καὶ ζωή; Λέτε ἀδιστάκτως: «χωρίς ο εμβολιασμός να συνιστά έκπτωση από την ορθή Πίστη και ζωή» καὶ εἶμαι σίγουρος ὅτι ἀργότερα τὸ ἴδιο θὰ πεῖτε γιὰ ὁποιαδήποτε μορφὴ σφραγίσματος. Δὲν εἶναι παράξενο, οἱ ἅγιοι πατέρες τὸ ἔχουν πεῖ, καὶ ὁ πολύτλας ἅγιος Παΐσιος τὸ ἔχει πεῖ καὶ χειρογράφως γράψει. Παράξενο εἶναι ποὺ πολλοὶ κάνουν ὅτι δὲν τὸ καταλαβαίνουν καὶ καλύπτουν τὴν δειλία τους καὶ τὸ βόλεμά τους πίσω ἀπὸ τὶς δικὲς σας σοφὲς ἀποφάνσεις. Ἀλλὰ, ὅπως λέτε καὶ σεῖς ἐλεύθεροι εἴμαστε νὰ διαλέξουμε, ἄρα καὶ ὑπεύθυνοι γι᾿ αὐτές τὶς ἐπιλογές μας. Ἔ! Νὰ δοῦμε τί θὰ ποῦμε τότε στὸ μεγάλο κριτήριο: «Μὰ, ἑμεῖς τὴν ΔΙΣ ἀκούγαμε…».
Γεώργιος Κ. Τζανάκης Ἀκρωτήρι Χανίων. 19/1/2021
………………………………………
(2) https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika
(3) https://imargolidos.gr/
λάθη...
ΑπάντησηΔιαγραφήλάθη...
λάθη...
ο πνευματικός νόμος
λειτουργεί για όλους μας.
Ο Ιερώνυμος που κατηγορούσε
κατ'επανάληψη τον Χριστόδουλο
για πολιτικοποίηση της
εκκλησιαστικής ζωής, τώρα...
με δουλοπρέπεια
πολιτικοποιεί την
εκκλησιαστική ζωή
δηλώνοντας ότι εσύ
πολιτεία είσαι το αφεντικό
Σημειωτέον ότι το
εμβόλιο της astra
είναι χειρότερο και
έχουμε να λάβουμε
4,7εκ. δόσεις.
Μοναδική ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήγια την...
τόσο διαφορετική
στούς τύπους
αλλά
τόσο ουσιαστικά
ίδια... ΔΙΣ...
με την
αριστήνδην
σύνοδο...
που κάποτε κλήθηκε να στηρίξει,
την τότε
τυραννίδα
-την πιό τραχειά
και...τσεκουράτη-
εν σχέσει...
με την...
τωρινή
την...
"με το σείς
και με το σάς"
και... με την
υγειονομική της
μασκούλα
-ως σύμβολο
υποταγής-
αντί τού ...
εργώδους
μυστριού
που πρωταγωνίστησε
στά χέρια των
τότε
εκσυγχρονιστών
της πατρίδος,
καραβανάδων...
...
ίσως...γιά γέλια
...ακόμη...
αλλ'ως πότε...;
Αγαπητή Δόν !
ΔιαγραφήΚατα τον παπού Πλεύρη ένα πολίτευμα είναι καλό άν ωφελεί και κακό άν βλάπτει . Μήν ξεχνούμε οτι και ο Καποδίστριας ανέστειλε το Σύνταγμα και ο Μεταξάς ήταν " δικτάτορας " . Αυτό το κριτήριο είναι πάνω απο όλες τις επωνυμίες πολιτευμάτων . Και μήν μου πείτε τί θα περίμενε κανείς νά πεί ο Πλεύρης! Σας πληροφορώ οτι είναι απο το απόσταγμα της μελέτης του . Άν θέλετε το επεξηγούμε .
Όσο για την στήριξη της τυραννίδος , ευτυχώς που βρέθηκε αυτός ο άγιος δημοσιογράφος Τριανταφυλλόπουλος , αυτός ντε ο γνωστός , για νά ξεχωνιάσει απο το χρονοντούλαπο επιστολές του Ιερωνύμου πρός την τυραννίδα --των κομμουνιστών και μόνο -- που θα τις ζήλευαν οι κατόπιν βραβευμένοι αντιστασιακοί . Άλλωστε μόνο για 4 χρόνια -- ίσως και λιγότερο -- πρόλαβε νά αλλάξει το πρόσωπο της εκκλησίας και είχε την αξιοπρέπεια νά παραιτηθεί. Δεν μας άξιζε !
Το εργώδες μυστρί ?
ΔιαγραφήΜήπως μπορείτε νά μου πείτε οι πλέριοι δημοκράτες πόσα έργα κοινωφελή θεμελίωσαν και πόση αποδόμηση και χρέος άφησαν ?
Μέ συγχωρείτε , αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι νά ανεχόμαστε τις πολιτικές ιδεοληψίες όσων έχουν μία παρουσία στα ιστολόγια .
Η στοά έτσι τους είπε να πουν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λέτε κάτι καινούργιο ! Ηλίου φαεινότερον οτι δουλεύουν σε αλλότρια αφεντικά !
ΔιαγραφήΔον πολύ καλά αναφέρεις την "αριστήνδην" επί της Χούντας . Μου έλεγε κληρικός πόσο κακό έκανε στην Εκκλησία αυτή η ιστορία ... Αλλά τώρα στη Χούντα των Καναλιών οι περισσότεροι πάλι σιωπούν ... όπως και τότε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να έχω τα πρώτα συμπτώματα Αλτσχάιμερ, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πότε έγινε η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Ιεράς Συνόδου από την αρχή της "πανδημίας" που έγινε η αιτία για να κλείσουν οι ναοί που δεν είχαν κλείσει στο παρελθόν σε χειρότερες περιόδους.
Αν το κλείσιμο των ναών, η υποχρεωτική μασκοφορία εντός τω ναών, η απαγόρευση προσκυνήματος των Ιερών Εικόνων, οι βλασφημίες που έχουν ειπωθεί δημόσια κατά της Θείας Κοινωνίας του Αίματος και του Σώματος του Σωτήρος δεν είναι πρωτίστως εκκλησιαστικά ζητήματα στα οποία οφείλουν να τοποθετηθούν Ένας Ένας όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας , αλλά τα βλέπουν ως ζητήματα επιστημονικού - ιατρικού και μόνο χαραχτήρα , τότε από μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους και αποιερωποιούν την Εκκλησία.
Στο δε θέμα του εμβολιασμού τα λέει πολύ καλύτερα ένας από τους πραγματικούς ειδικούς ανθρώπους που η Εκκλησία έχει την τύχη - πρόνοια να έχει στους κόλπους της, ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου σε ανοιχτή επιστολή του προς την Ιερά Σύνοδο. Στην πολύ εμπεριστατωμένη επιστολή του ο πατέρας Στυλιανός αποκαλύπτει όλο το φάσμα των εμβολίων τα οποία έσωσαν την ανθρωπότητα από πολλές μεταδοτικές ασθένειες και εξηγεί γιατί αυτό τώρα δεν είναι εμβόλιο όπως όλα τα προηγούμενα . Φυσικά άκρα του τάφου σιωπή και καμία απάντηση εξίσου εμπεριστατωμένη εκ μέρους της επιστημονικής κοινότητας , αλλά και της Ιεραρχίας.
Μήπως μπορείτε κ. Βασίλη σας παρακαλώ , νά μου εξηγήσετε σε ποιά αριστίνδην σύνοδο αναφέρεστε ? Μήπως αυτή που έβγαλε τον Ιερώνυμο Α' και αυτός στην συνέχεια εξέλεξε αγίους επισκόπους ?
ΔιαγραφήΉ μήπως αναφέρεστε στις 19 ψήφους μέ τις οποίες " εκλέχτηκε" μάλλον επιβλήθηκε ο Σεραφείμ , ο οποίος εξεδίωξε τους 12 και τους αντικατέστησε μέ τους 12 μοιχεπιβάτες ?
Ευκαιρία νά θυμόμαστε λίγο την ιστορία , κυρίως εγώ η ίδια .
Μή βγάλουμε τώρα τον άξεστο Σεραφείμ στην αφρόκρεμα ! Ο σεβαστός μου π. Θεόδωρος Ζήσης κατα κόρον έχει επαινέσει τον Σεραφείμ -- για την αντιπαπική του στάση -- όμως η ιστορία δεν αλλάζει . Άλλωστε ο είς εκ των 12 μοιχεπιβατών , ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος , ο οποίος προώθησε την φιλοπαπική αντζέντα , ήταν επίγονος του Σεραφείμ .
Μέ συγχωρείτε που θέτω το θέμα ! Η Δόν πού έχει την συνήθεια όλα νά τα σκαλίζει , πού θυμήθηκε τώρα την αριστίνδην σύνοδο ! Δεν νομίζω οτι έφερε κάποιο κακό η αριστίνδην σύνοδος εκτός του ότι γυρνά ανάποδα τα συκώτια κάποιων εξωμοτών των οργανώσεων .
Μέ συγχωρείτε ! ( κατα τον αγιοΙακωβίτικο λογίδιο !)
Είναι τόσα τα γεγονότα αδερφέ μου
ΑπάντησηΔιαγραφήπου έχουμε ζήσει την τελευταία
δεκαετία,
είναιτέτοια η πυκνότητά τους,
αλλά και τόση η παραπληροφόρηση
που το παράξενο θα ήταν
να θυμάται κάποιος
όλους τούς...
παπαδήμους...
τούς πικραμένους...
τις λαγκάρντ...
τις τρόϊκες...
τους χριστοφοράκους
και γενικά όλες τις
τ α χ υ δ α κ τ υ λ ο υ ρ γ ί ε ς
με τις οποίες
μας κρατούν σε σύγχυση...
Καλές υπομονές
σε όλους μας...
Εύχεστε!
Γιατί καλέ ? Μέχρι τον Χριστοφοράκο φτάνει η μνήμη σας?
ΔιαγραφήΜάλλον είστε πολύ νέα περίπου στα 20 , γιατί οι ...οντάρηδες θυμούνται μόνο τα παλιά !
Μμμμμ!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλά σχόλια!
Θα πάω αλλού την σκέψη μου!
Στο εξωτερικό,επανήλθαν στην καθημερινότητά,αφού ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί(.....)
Ένα το κρατούμενο!
1
Το επιχείρημα πως πρέπει να βοηθήσουμε στη λύση των παγκόσμιων προβλημάτων,(!)με το να δώσουμε όχι λύσεις,αλλά μαρτυρια,..ορθοδόξου πίστεως προς όλες τις κατευθύνσεις,
δια του #ενδειαφεροντος# ΟΜΩΣ στα σοβαρά προβληματα του κόσμου όπως του περιβάλλοντος,της φτώχειας,της υγείας της ειρήνης ,πιστοποιείται και καταρ- ριπτεται,αφου υποβιβαζεται,η ορθοδοξία και η ορθόδοξη συνείδηση ενσωματώνεται στις επιστημονικές έρευνες και ιδέες.
Ήταν σαφές τελικά το μήνυμα,πως ολες οι ομολογίες είναι μια διευρυμένη εκκλησία, στους πολίτες αυτής της γης,μέσα στο πνεύμα όλων της παγκοσμιοποιησης,αλλά εμείς δεν το καταλάβαμε.
Αυτό είναι ένα δεύτερο που έχω να παρατηρήσω!
Μαρτυρία Ορθοδόξου Πίστεως, που υφίσταται δεν γνωρίζω....
Νέα Εποχή....
Νέα Τάξη κ .......
Οικουμενισμός, δραστηριοποιούνται
για την κατάργηση της Μιας,Αγίας,Καθολικής
κ Αποστολικής Εκκλησίας .....?????????????
ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ οδηγεί αυτήν μέσω των επιστημονικών κ άλλων εξελίξεων,όπως ιεροί ναοί κέντρα εμβολιασμού,θεοποηση της επ.ερευνας,μάσκες κ αντισηπτικά ,ψεκασμοί εντός του χώρου,κουταλάκια και αποστάσεις,κλειμο ναωνπριν ακόμα συμφωνήσουν οι Επιστήμονες μεταξύ τους, σε επικίνδυνη τροχιά Το σκάφους που λέγεται Όρθ.Εκκλησια!!!
Γνωρίζει Ο Κύριος έως πότε...
Τρίτη παρατήρηση!
Και αν ακόμα δεν ταυτίζεται η Εκκλησία,με την σημερινή κατάσταση,συρρεται το σκάφος,στους πανεγκεφαλους αυτής της γης.....> ώστε το Άγιον Πνεύμα εκ Του Πατρός εκπορευόμενον να μην διδάξει πλέον την πάσαν αλήθειαν αλλά να απολέσει τον Ορθ.κόσμο, την πίστη του,την Ιερά Παράδοση Του,την ελευθερία του ,τον πολιτισμό του,και τελικά την σωτηρία της ψυχής του,αφού ο κόσμος δεν καταλαβαίνει και παραδίνει και τη ζωή του πρώτα κ την ζωή των απογόνων του στον γ ν ω σ τ ο από την Αποκαλυψη Αντίχριστο!
Και τελικά ,να ποια είναι η μαρτυρία Ορθοδόξου πιστεως
.....μέσα στα πολιτικοθρησκευτικα κινήματα με τα σημερινά δεδομένα και όχι μέσα από την ομολογία,για το ποιο ήταν και είναι το φρόνημα της Μιας,Αγίας,Καθολικής κ Αποστολικής Εκκλησιας
Σύμφωνα φυσικά,με τα σημερινά δεδομένα.
Πέστε την " αλήθεια" " Ορθόδοξοι νεοέλληνες" " Ο Χριστός δεν είναι Θεός"....
Εξ αποκαλύψεως,αυτή είναι η Ορθόδοξη Πίστη και Λατρεία μας!!!Έτσι πιστεύουμε εμείς!
Ποιοι εσείς?
Είναι και δεν είναι η ειναι
αυτή η πίστις της μιας αγίας καθ.κ αποστ.Εκκλησιας
ισότιμη με άλλες ομολογίες και διδασκαλίες ,κλάδοι του ίδιου δέντρου,που
Κάθε εκκλησία ,ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕΡΟΣ της αλήθειας?
Το λοιπόν σιωπή και φορέσετε μάσκες!
Δεν θα δώσουμε λύση στα διάφορα προβλήματα που ταλαιπωρούν τον κοσμο,θα ενδειαφερθουμε ΓΙΑΥΤΑ τα προβλήματα, δίνοντας μαρτυρία ορθόδοξης πίστης και αλήθειας προς όλες τις κατευθύνσεις!
Τι εστί μαρτυρία Ορθοδόξου αλήθειας και πίστεως δεν κατάλαβα ακόμα!
Ο ανθρώπινος νους ο απομακρυνθης από Τον Θεό ,ανώτερος από Αυτόν!
Και οι άγιοι Πατέρες ομολογούν πως η δαιμονιωδης η κτηνώδης γίνεται!
Εκεί θα καταντήσουμε?
Κυρία Λωριτου μου σας έθιξε την χούντα. Π πω αμαρτιααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμμία χούντα δεν μου έθιξε . Ο καθείς που μπαίνει στα ιστολόγια και στο παρόν κουβαλά και την νοσηρότητά του . Ας μήν την αδειάζει όμως στα κεφάλια μας .
ΔιαγραφήΗ αγαπητή Δόν έχει διανοητικά και πνευματικά χαρίσματα . Τα έχει όμως αναμειγμένα μέ μπόλικη αλαζονεία και γεροντίστικη θα έλεγα αρτηριοσκλήρυνση . Αλλοίμονο ! Ο σεβαστός τρελογιάννης μέ τις ψυχούλες είναι ψυχούλης και μέ τα μούτρα είναι μούτρο που δεν " μασάει " ! Έχει αρκετή πείρα ζωής . Είναι αρκετά ψημένος νά αντιμετωπίσει τις μαγκιές του καθενός μας .
Αγαπητή κυρία
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη
Oταν με το συμπάθειο
μάθετε να ξεχωρίζετε
την
βούρτσα...
από την ...με το
συμπάθειο
ομόηχο της ...
κακιά λέξη(;)
(πιπέρι στο στόμα
βρέ ...Δον
...
μεγάλος άνθρωπος
παπαπα...)
θα εκπλαγείτε από
το πόσο απλά
είναι τελικά τα
πράγματα,
άπαξ και καταλάβουμε
κάποια βασικά...
...
με το συμπάθειο πάντα...
αλλά
πάει γυρεύοντας
ο...ξέρεις εσυ...
ποιός σου...
(Συγνώμη παιδιά...
γίνομαι κακός
άνθρωπος
κάποιες φορές...
πρέπει... να το ψάξω...
η κυρία Ελένη φαίνεται βρήκε το κουμπί ...
να με τσιγκλάει...
αλλά κι εγώ,
δεν θα ήτανε
σωστό ν'αλλάξω
γνώμη
σε τέτοια θέματα
...
έτσι απλά
για να γλυτώσω
το τσίγκλισμα...)
Με συμπαθάτε...
Ξέρω ....ξέρω ...! Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση έστω μέ χυδαιότητες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο καμμία βούρτσα και απο καμμία "ομόηχό της κακιά λέξη " δεν κινδυνεύω. Ο ξέρω εγώ ποιός δεν είναι μεταξωτός και δεν φορώ μεταξωτό βρακί . Γι αυτό Δόν μου πέρα βρέχει ! Άν αυτό σε βοηθά !
Μόνο σε παρακαλώ άς αφήσουμε τις μαγκιές που μάθαμε για νά επιβιώνουμε στον σκληρό κοινωνικό περίγυρο. Η πίστη που προσφέρουμε στο Θεό είναι λογική . Οι μαγκιές δεν περνάνε !
Το να αφισητείς τον ανδρισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήτινός
με χυδαία υπονοούμενα,
επειδή έτσι σού φάνηκε...
είναι κάτι που δεν παίζει...
...
το...δεν πειράζει
μπορεί να ισχύει
στο αμέρικα...
Εδώ σε μας ...
ευτυχώς...
πειράζει...
Κι αν στά... καλλιτεχνικά...
για να
π ρ ο ω θ η θ ε ί
κάποιος
πρέπει η να συμμετέχει
σε έναν τρόπο που ...
αισχρόν εστί και λέγειν...
και το οτι αυτό... εν μέρει
λέγεται πως ισχύει και
για τμήμα της
"...κουρίας..." των ταγών...
πειράζει...γιατί
αυτοί είναι που αποδέχονται
οι δυστυχείς...
όλες τις... μοντερνιές
που νομίζουν πως θα καλύψουνε
με ένα πέπλο τάχα "κανονικότητας"
την μίζερη -και τόσο χρυσοφόρα-
ζ ω ο υ λ α τους
την εξαργυρωμένη
με άφθονα αργύρια...!
Χυδαίο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι χυδαίο νά είναι κανείς γυναίκα ?
Είπα εγώ οτι είσαι trans ? Τι είναι αυτά που λές ?
Στο τέλος μέ την ψευδωνυμία θα πάθεις σύγχυση φύλου !
Περί ψευδωνυμίας τα έχουμε πεί και άλλη φορά . Άν τόσο πολύ σε ενοχλούν οι υποθέσεις υπάρχει και η ασφάλεια του ονόματος που δεν αμφισβητείται .
Δεν καταλαβαίνεις βρε Δόν οτι μία φωτογραφία δεν πείθει , αντίθετα προδίδει ? Είναι σαν νά βγάζω εγώ τα μούτρα μου στο διαδίκτυο , όμως κρύβω το όνομά μου ! Σε τί μέ ωφελεί στην ανωνυμία μου ? Δεν το καταλαβαίνεις οτι είναι οξύμωρο και χαζό ? Νά σου το πώ κάπως αλλιώς . Βγάζω το επώνυμό μου που μέ ταυτοποιεί , όμως κρύβω το μικρό μου όνομα , που το έχουν χιλιάδες άνθρωποι . Υπάρχει και η παροιμία που λέει ! Όνομα και μή χωριό ! Δηλαδή κάποιος δηλώνει το όνομά του , όμως δεν λέει το χωριό του , πιστεύοντας οτι έτσι κρύβεται !
Τί άλλο νά σου πώ ! Σε αγαπούμε !
Λωριτου ,συμπάθα μας, μα ειναι ειναι η δεύτερη φορά που διαπιστώνουμε σε διαφορετικό πρόσωπο ειρωνεία και διάθεση να φεύγουμε από τα κύρια και ασχολουστε με τρίχες ,ξεκαθαρίζουμε την θέση μας ,θα είμαστε πικροί την άλλη φορά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ,Σ.σαν πολλά απωθημένα δεν έχεις;
Λωρίτου .... τί περισσότερη πίκρα !
ΔιαγραφήΔηλαδή τρελλέ μου , θίγεται κάποιος επειδή αμφισβητούμε το ψευδώνυμό του ? Δεν είναι εγωισμός νά θέλει κανείς νά επιβάλει το ψευδώνυμό του ? Γιατί για τις όντως τρίχες νά έχει κανείς τόση ευθιξία ! Τί σημασία έχει άν κανείς είναι άνδρας ή γυναίκα ?
O.k. Ο καθείς κάνει τις επιλογές του ! Άν εγώ αποτελώ μία αιρετική φωνή στο ιστολόγιό σου δεν χρειάζεται νά στενοχωριόμαστε . Πολύ καλά γνωρίζεις ποτέ δεν ρουφιάνεψα , μόνο αμύνθηκα στις ρουφιανιές εις βάρος μου , ποτέ δεν συκοφάντησα όπισθεν και κάτωθεν , πλαγίως και υποχθονίως , μόνο αμύνθηκα στις συκοφαντίες . Άν εσύ , αυτούς που μπήκαν στο ιστολόγιό σου για νά ρουφιανέψουν θές νά τους κάνεις αρθρογράφους , δική σου είναι η επιλογή . Εγώ ποτέ δεν θα το έκανα . Άν δεν κάνω λάθος πάντα μίλησα μέ επιχειρήματα και μπροστά στο φώς μέ ευθυκρισία κυρίως για θέματα πίστεως . Ποτέ δεν μπήκα για νά κάνω διάλεξη χωρίς νά δέχομαι την αμφισβήτηση Θα μπορούσαν οι θιγόμενοι νά απαντήσουν ή νά αγνοήσουν τα επιχειρήματά μου και όχι νά θέτουν όρους ή νά επιβάλλουν όρους .
Ας μήν περιφρονούμε την δύναμη του κακού ! Είναι πολύ μεγάλη , αλλά όχι η μεγαλύτερη !
Ευχαριστώ !
Κρίμα!
ΔιαγραφήΕπιλέγεις
αυτον τον δρόμο
...
ενώ ο λόγος σου
δείχνει πως
κι έξυπνη είσαι και μορφωμένη
και ψαγμένη
και σίγουρα έχεις
πολλά να προσφέρεις!
Αν σ'ότι λέω
έθιξα ευαίσθητες
χορδές...
συγνώμη,
αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα όπως είναι...
Είναι χυδαίο να δηλώνεις
ΑπάντησηΔιαγραφήοτι είσαι άντρας
αν είσαι γυναίκα.
Είμαι άντρας
κι έμαθα να φέρομαι
αντρίκεια
και ίσια.
Αν θεωρείς οτι
μόνο κάποιοι... μαλακισθέντες
έχουν δικαίωμα
στις τέχνες και τα γράμματα
απλά έχεις τσιμπίσει
σ'ένα από τα τόσα
παραμυθάκια
που συναποτελούν
τον πλαστό τρόπο
πού ονομάζουμε
κανονικότητα...
Το αν θα βάλω το όνομά μου
ή οχι,
η το... γιατί η φωτογραφία,
δεν είναι θέμα
που θα το συζητήσω
υ π ό την π ί ε σ η
α π ε ι λ ή ς ...
Και σίγουρα...
δεν είμαι ο μεταξένιος τυπος..
πού ...μασάει...
Και σε παρακαλώ, μη με
αναγκάζεις
να κάνω την φιλόξενη
κι ανεκτική παράγκα
τηλεπαραθυρο...
Ούτε μού αρέσει..
Ουτε με τιμαει...
Αυτά!
Καλοί μου συσχολιαστες αν μου επιτρέπετε,νομίζω ο καθένας γνωρίζει ποιος είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήενώπιον Του Θεού!
Δεν απαιτώ από κανένα για το ποιος είναι ποιος!
Ο πνευματικός μου που έχουμε μιλήσει,μου έχει πει πως το διαδίκτυο είναι σα μια κοινότητα που ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και διαφέρουν οι προθέσεις του ενός από τον άλλον,γιατί είναι πολλών ειδών οι χαρακτήρες.
Εμείς,πρέπει να λέμε την γνώμη μας και να σεβόμαστε τους άλλους ανεξαρτήτως τι θα κάνουν αυτοί.
Διότι αν καθόμαστε και παρακολουθούμε τι κάνει ο ένας και τι ο άλλος χάνουμε την ημέρα μας.
Τίποτε άλλο!
Ο Θεός ΜΕΘ ημών!