Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Κυθήρων : Αίρεση το να λειτουργούν ιερείς με μάσκα μέσα στον ναό.

“Χείμαρρος” ο Μητροπολίτης Κυθήρων: «Αίρεση  να λειτουργούν με μάσκα»!



Την Κυριακή 24 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη του Δικτύου Ελληνισμού με θέμα: «Εκκλησία και η παρούσα κρίση στην Ελλάδα και διεθνώς», στην οποία συμμετείχε ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ για να συζητήσει για όλα τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την παρούσα Ελληνική κρίση από Εκκλησιολογικής άποψης.

Μίλησε για τον φόβο στον λαό και τόνισε πως λοιμωξιολόγοι που επηρεάζουν κλήρο και λαό προσπαθούν να τους πείσουν πως ο χώρος της εκκλησίας μπορεί να είναι εστία μολύνσεων. “Το θεωρώ βαρυτάτη απιστία” υπογράμμισε. Καταδίκασε τον Μητροπολίτη Νιγηρίας που είπε πως είναι “Θρησκευτικά αναλφάβητοι όσοι υποστηρίζουν το απρόσβλητο του ιού κατά τη Θεία Ευχαριστία”. Σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Κυθήρων όποιοι υποστηρίζουν κάτι τέτοιο είναι “θεολογικά αστοιχείωτοι”.

Χαρακτήρισε επίσης πολύ θλιβερά “το να κάνει ο κληρικός τον χωροφύλακα” καλώντας τους πιστούς που δεν φορούν μάσκες να βγουν από τον ναό. Επίσης είπε πως ήταν “βαρύ” από πλευράς Αρχιεπισκόπου όταν εκείνος είπε πως αν οι ειδικοί πουν πως είναι απαραίτητη η μάσκα στον ναό θα την φορέσουν υποχρεωτικά, την στιγμή που οι πολιτικοί είπαν “συνιστούμε”. “Δεν μπορούμε να λέμε πως η μάσκα θα μας προστατεύσει μέσα στην Εκκλησία” είπε ενώ πρόσθεσε πως “Οι ειδικοί δεν έπρεπε να έχουν λόγο στους εκκλησιαστικούς χώρους. Να πουν την γνώμη τους στην Ιερά Σύνοδο μόνο κι εκείνη να αποφασίσει” σχολίασε.

Δεν δίστασε να χαρακτηρίσει "αίρεση" το να λειτουργούν με μάσκα μέσα στον ναό.

Υποστήριξε πως η έξαρση του ιού στην Θεσσαλονίκη έγινε γιατί για πρώτη φορά φέτος δεν πραγματοποιήθηκε η λιτάνευση των λειψάνων του Αγίου Δημητρίου στην πόλη.

Για τα εμβόλια είπε πως “θα πρέπει να είναι καθαρά και να μην έχουν καμία υποψία από πάσης πλευράς. Αλλά τώρα υπάρχουν πολλές ενστάσεις με παρενέργειες και θανάτους”.

πηγή 

Ολόκληρη  η τηλεδιάσκεψη του Δικτύου Ελληνισμού με θέμα: «Εκκλησία και η παρούσα κρίση στην Ελλάδα και διεθνώς»

 

16 σχόλια:

  1. Η προσέλευση τού πιστού στην εκκλησία με μ ά σ κ α

    τύπος και σφραγίδα
    τής α π ι σ τ ί α ς μας

    και ά ρ ν η σ η της π ί σ τ η ς
    μας, στην σωτηρία

    τών ψυχών και τών σωμάτων

    - που χαρίζει
    η ολόψυχη π ρ ο σ ή λ ω σ η τού πιστού στον Χ ρ ι σ τ ό
    πού είναι η Ο δ ό ς
    και η Α λ ή θ ε ι α -

    με μόνη... χλιαρή ...
    και θλιβερή δικαιολογία

    το πρόστιμο.

    Μα εννοείται πως... αν φοβόμασταν
    απλά το πρόστιμο
    το θέμα θα ήταν απλό

    όταν όμως δημιουργείται
    ολόκληρη...απολογητική τής
    μασκοφορίας...

    ...ψαρεύοντας σε θολά νερά....

    απλά -τελικά- ξεμπροστιάζεται
    όλη η νοσηρότητα της
    α κ α δ η μ α ϊ κ ή ς
    ...τάχα "θεολογίας"

    πού κατασκευάστηκε
    στά εργαστήρια των
    παπικών και προτεσταντών
    αιώνες τώρα

    και μεταφυτεύτηκε
    στα καθ'υμάς, μέσα από μεθοδεύσεις
    α π ο ι κ ι ο κ ρ α τ ι κ ώ ν
    μ ε θ ο δ ε ύ σ ε ω ν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά επισημάνεις αδερφέ
      τα ακαδημαϊκά... θολά νερά
      ...τα οποία έχουν κατακλύσει
      όλο το...κατάστρωμα.

      Δεν υπάρχει ούτε μία πτυχή
      του όλου πακέτου κορονοϊός,
      που να μην ακούγονται
      εκ διαμέτρου διαφορετικές
      απόψεις, από αρχιερείς
      και... ακαδημαϊκούς!

      Πόσο σημαντική είναι η
      αρετή της διάκρισης!!!

      Τα ίδια βιβλία...
      η ίδια Εκκλησία...
      το ίδιο Ποτήριον

      και όμως...με τις πλάτες
      γυρισμένες ο ένας να κοιτάει
      την Ανατολή κι ο άλλος τη Δύση.



      Διαγραφή
    2. Όταν ο άγιος Παίσιος χαιρετούσε τον π. Θεόδωρο Ζήση μέ τον χαιτετισμό : νά ζήσει ο Ζήσης ο ορθόδοξος , κάποιοι κάθονται και στήνουν σύγκρουση ανάμεσα στην ακαδημαική και την εμπειρική θεολογία , έτσι απλώς για αργολογία !

      Καμμία τέτοια σύγκρουση δεν υπάρχει , υπάρχουν μόνο πρεμούρες και προσωπολατρείες για το ένα ή το άλλο πρόσωπο . Πρώτος ακαδημαικός θεολόγος ήταν αυτός , που έχει μιλήσει για τα πλείστα θέματα της εκκλησίας και για το παρόν της μασκοφορίας , της εικονομαχίας , της θεάς υγείας .

      Και αυτό σε μία ανάρτηση για τον Σεραφείμ Κυθήρων , ο οποίος βρίσκεται σε μία σχέση μέ τον π. Θεόδωρο Ζήση , όπως ο μακαριστός Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως μέ τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο , άν γνωρίζουμε λίγο απο την πρόσφατη εκκλησιαστική ιστορία .

      Δεν μας φταίει ούτε ο Κυθήρων , ούτε ο Μόρφου και κανείς άλλος για τις δικές μας πρεμούρες και τα δικά μας είδωλα .

      Υ.Γ. Καλό θα ήταν αυτοί που χρησιμοποιούν ψευδώνυμα νά γνωρίζουμε άν ανήκουν στην κανονική ορθόδοξο εκκλησία . Αφού χρησιμοποιούν ψευδώνυμο , έχουμε το δικαίωμα νά αμφιβάλλουμε για το κάθε τί περί αυτών . Πώς νά περιμένω νά γνωρίζει κανείς βασικά πράγματα της πίστεως και νά έχει στο μυαλό του πρόσφατα παραδείγματα απο την ζωή της εκκλησίας , άν έχει εκκλησιολογικές ιδιαιτερότητες ! Πώς νά γνωρίζω τις προθέσεις του !

      Διαγραφή
    3. Οι Ορθόδοξοι όπως Ζήσης
      Μεταλληνός
      και τόσοι άλλοι

      ουδόλως φυσικά βλάπτονται από το πνεύμα τής δύσης
      που δισποτίζει την ακαδημαϊκή θεολογία...

      όπως ίσως κάποιοι
      ...τρεμπέλες...
      (λέω ...ίσως...)

      Λίγη διάκριση
      αδερφή και μή διασπείρεις
      σε παρακαλώ
      διαιρέσεις...

      Ποιός βλάφτηκε επειδή δεν γνώριζε το επίσημο όνομα του Οδυσσέα Ελύτη;

      Αν διαβάσεις τα γραπτά κάποιου
      γνωρίζεις

      ...ίσως...

      καλύτερα από τον μπακάλη του, όπου αγοράζει φασόλια και φέτα

      ποιές είναι οι
      σκέψεις του γιa τα μεγάλα θέματα...

      (Σέ βλέπω έτοιμη
      να μου πείς οτι καβάλησα το ...καλάμι και νομίζω πως είμαι ο νέος...
      Ελυτης...

      αλλά... ευτυχώς η κενοδοξία μου δεν
      μ'έχει αρπάξει τόσο καλά από το...λαιμό...
      ακόμη...

      Να εύχεσαι...!)


      Διαγραφή
  2. Το θέαμα των μασκοφορούντων κληρικών
    μέσα στο ναό θλιβερό και στενάχωρο.
    Χαρακτηρισμοί όπως θεομίσητο εμβόλιο
    και αιρετική μάσκα ή δεν ξέρω τι άλλο
    εις τι βοηθά;Δηλαδή φανταστείτε σε λίγο
    καιρό τι μάχες και τι καυγάδες θα έχουμε
    για το εάν κάποιοι έκαναν το εμβόλιο
    ή όχι.Είχαμε το εορτολόγιο τώρα θα έχομε
    το εμβόλιο.Ιδού στάδιο δόξης λαμπρόν..
    Εν τέλει αυτό θέλουμε;

    Μπάμπης Τσολερίδης
    Πτολεμαϊδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ελάχιστοι όσοι κοιτούν πάνω, στον Ουράνιο Πατέρα.

    Έπρεπε να το συμπληρώσω, μου ήρθε αυθόρμητα όταν διάβασα την κατακλείδα του Geor!

    Νομίζω όμως ότι όντως ο πιο πολύς κόσμος μασκοφορεί για το φόβο του προστίμου / του μπλεξίματος / της όλης μανούρας. Τόσο εντός του ναού, όσο και οπουδήποτε αλλού. Έχει αρχίσει να κουράζεται να φοβάται ο κόσμος, κι αυτό μου φαίνεται θετικό. Βλέπω ότι με το που θα βρεθούν οι άνθρωποι σε σημείο να αισθάνονται ότι δε θα συμβεί τίποτα με αστυνομικούς ή με τους (λιγοστούς) μασκοταλιμπάν, το πρώτο που κάνουν είναι ότι ξεμασκώνονται και ζουν κανονικά. Π.χ. στο ναό, στο γυναικωνίτη που δεν φαίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως, στα αξιοσημείωτα του βίντεο, που βέβαια είναι τεράστιο και προφανώς δεν θα καθήσει κανείς να το δει όλο, είναι η παρουσία του καθηγητή Γεωργίου Παύλου, που είχε (έχει;) κορωνοϊό συν πνευμονία, είχε γράψει ένα συγκινητικό κείμενο παραμονή Θεοφανείων που έλεγε ότι λόγω ασθενείας ίσως είναι το τελευταίο του, και μας παρακινούσε να μη λείψουμε από τα Θεοφάνεια. Και εξηγούσε ότι επέλεξε να υπογράψει στο νοσοκομείο το χαρτί που αναλαμβάνει την ευθύνη και να βγει να αντιμετωπίσει την αρρώστια στο σπίτι του.

    Φαίνεται καταπονημένος στο βίντεο, αλλά ζωντανός και αλύγιστος. Αν έχει ξεπεράσει τα χειρότερα, δόξα τω Θεώ και μπράβο του τού μάγκα. Όχι θα καθότανε μέσα να φύγει από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη όπως άλλοι, απ' ότι ακούμε. Συνέπεια λόγων και έργων. Είναι στις επάλξεις της μάχης κατά της πανδημίας φόβου και τρόμου που κατακυριεύει την ανθρωπότητα, και όταν του ήρθε κι αυτού η αρρώστια έπραξε αναλόγως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρακαλώ να ενημερωθείτε ότι με το καινούργιο ΦΕΚ δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας ακόμα και σε κλειστούς χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καί πού θυμήθηκες βρε Δόν τώρα τον Τρεμπέλα για νά μιλήσεις για την ακαδημαική θεολογία ; Το νά δημιουργούμε είδωλα εξ αντανακλάσεως είναι μιά παλιά όσο και ο διάβολος μέθοδος . Μία άλλη συναξούλα -- επειδή ο πνευματικός τους ζεί σε σπηλιά ωστόσο χρησιμοποιεί τον πολιτισμό , έχει αυτοκίνητο , αγοράζει βενζίνη κ.τ.λ. -- άρχισαν νά χτυπάνε επειδή ο άλλος ζεί σε κανονικό σπίτι . Έτσι και την σπηλιά δεν προέβαλαν , ώστε νά χάσουν τον μισθό τους και το είδωλό τους προέβαλαν δια της αντανακλάσεως ! Πολύ έξυπνο ! Μπορεί ο καθένας νά έχει την πρεμούρα του και ο τρελογιάννης μέ τον Μόρφου . Δεν μπορεί όμως κανείς νά ανεχθεί απο πάνω και πόλεμο ! Απο ηθικής πλευράς είναι αχαριστία νά χτυπάμε τον άνθρωπο που κράτησε την εκκλησία όρθια τά τελευταία 20 χρόνια του επιθετικού οικουμενισμού . Απο ακαδημαικής πλευράς είναι αντιδεοντολογικό νά μήν γίνεται αναφορά στην πηγή των πληροφοριών μας .Απο εκκλησιαστικής πλευράς είναι επιζήμιο ο ένας νά επισυνάγει την εκκλησία και οι άλλοι νά σκορπούν και νά υπονομεύουν . Η εκκλησία έστω και στα χαρισματικά της όρια πρέπει νά έχει συγκρότηση και νά μήν είναι σκορποχώρι . (Ο Μόρφου δεν έχει καμμία σχέση μέ τα παραπάνω ) . Σε παρακαλώ μακρυά απο πολιτικές διεισδύσεις στα ιστολόγια . Ο καθείς που θέλει νά ζητήσει την ψήφο των θρησκευομένων , άς το κάνει μέ το καθαρό του πρόσωπο , άν διαθέτει . Αυτά είναι αθέμιτες μέθοδοι που χαρακτηρίζουν τα πρόσωπα . Βαποράκια δεν χρειαζόμαστε . Σ' ευχαριστώ που ρίχνεις τους τόνους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ¨Ο καθείς που θέλει νά ζητήσει την ψήφο των θρησκευομένων , άς το κάνει μέ το καθαρό του πρόσωπο , άν διαθέτει ."

    Ωραίο αυτό,βάζει σε μια τάξη κάποια πράγματα.

    Ι.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πολιτικοί
      έχουν τελειώσει...

      Το ξέρουν πολύ καλά,
      γι αυτό και παίρνουν τα
      απίστευτα μέτρα που παίρνουν.

      Οι θρησκευόμενοι πού ψαχνουν ακόμα πολιτικούς "καθαρούς"
      μάλλον δεν έχουν πιάσει

      οτι αυτό δεν παίζει εδώ και πολλά χρόνια...

      αφού... όποιος παίρνει καρέκλα...

      ...εφαρμόζει ατζέντα ...

      κι ας μην πεί κανένας
      πολιτικός ή ψηφοφόρος
      μα...δεν ήξερα...

      Κ α θ α ρ έ ς κ ο υ β έ ν τ ε ς !

      Διαγραφή
    2. Καί αφού δεν υπάρχουν καθαροί πολιτικοί , άς κάνουν οι παπάδες τους πολιτικούς σαν καθαρότεροι , που είναι !

      Σώπα μήν μας πάρει είδηση ο Τελεβάντος !

      Ο Γελάσιος

      Διαγραφή
  8. Πλάκα μας κάνεις Κε Κύριλλε; Εφόσον τους διακρίνεις αιρετικούς, γιατί δεν κόβεις το μνημόσυνο, των όλων που φοράνε μάσκα; Από τον πρώτο στην Πόλη μέχρι όλους τους Συνοδικούς.
    Τα έργα θα πρέπει να συμβαδίζουν με τα λόγια, αλλιώς είναι λόγια του αέρα για εντυπώσεις..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο Κυθήρων Σεραφείμ . Αλλο Κύθηρα και άλλο Κύριλλος !

      Είναι ένα μεγάλο θέμα η διακοπή μνημοσύνου . Έχει διακόψει ο π. Θεόδωρος Ζήσης μέ την παρέα του . Κανενός δεν ιδρώνει το αυτί . Αν είχαν αντανακλαστικά θα έπρεπε αυτό νά δημιουργήσει μεγάλο θέμα . Όμως είναι νεκροί .

      Για την ακρίβεια έχουν διακόψει και άλλοι , αγιορείτες , ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς ...Όμως ο τελευταίος το πήρε λάθος ...είναι η παιδεία και η ακαδημαική μόρφωση που λέγαμε παραπάνω . Έχει νά κάνει και αυτό . Η διανοητική ανάπτυξη σε βοηθά νά διακρίνεις τα νοήματα , όταν δεν είσαι και άγιος Σπυρίδων έ !

      Διαγραφή
  9. Που το πήρε λάθος ο π.ευθυμιος; Δεν έχει παιδεία και ακαδημαϊκή μόρφωση; Οι ακαδημαϊκοί τον κανόνα της εκκλησίας γιατί τον έκαναν δυνητικο; Η ακρίβεια του κανόνα ποιον έβγαλε έξω από τα τείχη της εκκλησίας; Ο απλός άνθρωπος δεν καταλαβαίνει την αλήθεια του Ευαγγελίου; Των λόγων των αγίων; Αυτό μας λέτε; Έλεος ..ο κανόνας είναι κανόνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " ο κανόνας είναι κανόνας " !

      Η προαιρετικότητα του κανόνα δεν καταργεί τον κανόνα , όπως η ύπαρξη του γάμου δεν καταργεί την προαιρετικότητα της παρθενίας . Νομίζετε οτι η προαιρετικότητα του κανόνα ματαιώνει τον κανόνα ! Ουδέν αναληθέστερον αυτού . Ό, τι είναι προαιρετικό δεν είναι ηθικώς αδιάφορο . Το επιχείρημα των υποστηρικτών της υποχρεωτικής αποτείχισης είναι οτι η δυνητικότητα του κανόνα σημαίνει : είτε εφαρμόσεις τον
      Κανόνα είτε όχι , είναι τό ίδιο , πράγμα που ακυρώνει τον κανόνα . Τότε θα έπρεπε εφ ' όσον η παρθενία είναι προαιρετική , είτε την μετέλθεις είτε όχι νά είναι το ίδιο , δηλαδή η παρθενία είναι κάτι το ηθικώς αδιάφορο .

      Οι ακαδημαικοί θεολόγοι δεν έκαναν τον κανόνα προαιρετικό , αλλά ο κανόνας είναι προαιρετικός απο την φτιαξιά του . Οι ακαδημαικοί θεολόγοι απλά αποσαφηνίζουν τις έννοιες , για νά μήν πέφτουμε σε πλάνες .

      Ακόμα και αυτοί που υποστηρίζουν την υποχρεωτικότητα του κανόνα στην πράξη εφαρμόζουν την προαιρετικότητα , εφ' όσον στην κοινότητά τους συνυπάρχουν οι μέν και οι δε(ν) . Δεν νομίζω νά έχετε προχωρήσει σε εκκαθαρίσεις !

      Εάν ανήκετε στην σύναξη του Βόλου , μήν μου πείτε , οτι εγώ είμαι η παραχαράκτρια ( της επικοινωνίας μέ τον Ιγνάτιο ) , ο οποίος μέ πήγε στα δικαστήρια , ενώ εφαρμόζει τον κανόνα ο σούπερ αποτειχισμένος γνωστός δικηγόρος της παρέας , που ούτε νά με υποστηρίξει δεν ήρθε χωρίς νά εισπράξει τα αργύρια ! Τόσο μεγάλη αποτείχιση , που μας κάνει νά γελάμε ! Η δέ αξιότιμος σύζυγος , απλά μας πουλάει μούρη , λές και χ...με !δεν υπάρχει μόνο ο κανόνας της αποτείχισης , αλλά και ο κανόνας των εντολών . Όταν τίθεται θέμα εντολών του Θεού , συντασσόμαστε μέ τις εντολές του Θεού και όχι μέ τον σύζυγο .

      Ίσως ο π. Ευθύμιος έχει καταλάβει το λάθος του . Αφήστε του τον ζωτικό χώρο νά επανατοποθετήσει την σκέψη του και την συνείδησή του , χωρίς νά ζητάμε καμμιά δήλωση μετανοίας !

      Όλη η γρηγορούσα εκκλησία , που καταρώμεθα τους επισκόπους στην ουσία είμαστε αποτειχισμένοι απο αυτούς . Δηλαδή για πείτε μου ! Ακολουθούμε τον αρχιεπίσκοπο , τον Δημητριάδος , τον Μεσογαίας ή ακολουθούμε τον π. Θεόδωρο Ζήση , που κράτησε την εκκλησία όρθια τα τελευταία 20 χρόνια του επιθετικού οικουμενισμού ; Οι θέσεις του και οι διδασκαλίες του , οι βασισμένες στους αγίους πατέρες παλαιούς και συγχρόνους διαποτίζουν και υιοθετούνται απο την συνείδηση της εκκλησίας . Όλοι έχουν συμβάλει νά διαμορφωθεί η εκκλησιαστική συνείδηση . Αν έλειπαν οι φιλοπρωτείες θα ήταν καλύτερα , πρώτα για τους ιδίους .

      Ασφαλώς δεν ακυρώνουμε την αξία του Κανόνος . Είναι ένα μέσο που μετήλθε η εκκλησία και τό μετέρχεται μέχρι σήμερα . Ό ίδιος ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι σύν αυτώ πατέρες είναι αποτειχισμένοι . Όμως εσας ο βήχας δεν σας πέρασε . Εννοείται οτι συσπειρωνόμαστε γύρω του και γύρω απο κάθε άλλον ποιμένα που μέ οποιονδήποτε τρόπο έστω και συνειδησιακό αντιδρά στήν αίρεση και στην κατρακύλα . Δεν είμαστε ευχαριστημένοι απο την αφύπνιση της εκκλησίας . Η εκκλησία ακόμα σε ένα μεγάλο ποσοστό εφησυχάζει . Ο ρόλος της αποτείχισης είναι αφυπνιστικός . Δεν μπορούμε όμως νά εξαναγκάσουμε την συνείδηση κανενός .

      Δεν υπάρχει κανόνας ο οποίος νά τιμωρεί τον μή αποτειχιζόμενο . Μέ ποιό τρόπο θα εξαναγκάσουμε τξν συνείδηση του άλλου ? Ο μόνος τρόπος είναι η ποιμαντική αφύπνιση .

      Αφού εσείς ακολουθείτε την ακρίβεια του κανόνος νά είστε ευχαριστημένοι σε αυτό και νά μήν εκτρέπεστε σε ανταγωνισμούς . Είναι σαν οι άγαμοι νά τα βάζουν μέ τους παντρεμένους !

      Διαγραφή