Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΟΔΥΝΗΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟ ΤΑΞΗ...

 ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ!!!





Τελείωσε η σχολική εβδομάδα και έχω να πω τα εξής. 
Μάθημα με μάσκα ΔΕΝ γίνεται. Οποιος λέει το αντίθετο λέει ψέματα, ενδιαφέρεται μόνο για την φοβισμένη πάρτη του και ποσώς τον ενδιαφέρει αν τον ακούει κανείς, αν μπορεί να τον παρακολουθήσει, τι σχέση διαμορφώνει με τα παιδιά, τί μάθημα κάνει. 

Διαταράσσεται όλη η σχέση επαιδευτικού-μαθητή, με τα μέτρα τους καταστρέφεται η σχολική ζωή, καταστρέφεται η ψυχολογία όλων μας, στα σχολεία επικρατεί ένας εκνευρισμός.

Μπαίνω πρώτη φορά σε τάξεις με παιδιά που δεν έχω ξαναδεί και βλέπω μάτια να με κοιτάνε. Θα τελειώσει η χρονιά και δεν θα γνωρίζω πώς ήταν οι μαθητές μου. Θα έρχεται ο γονιός να με ρωτήσει και θα τον ρωτάω τί μάσκα φοράει το παιδί τους μήπως και καταλάβω για ποιό μου μιλάνε. 

Είναι σοβαροί οι άνθρωποι;

Για να μην πω για το ανθυγιεινό του θέματος. Με ποιές έρευνες έχουν επιβάλει σε υγιείς ανθρώπους τόσες ώρες μάσκα, με ποιές έρευνες παιδιά και ενήλικες έχουν επί 40 λεπτά κλειστές τις αναπνευστικές οδούς και δεν δημιουργείται πρόβλημα, με ποιές έρευνες επιβάλλουν σε έναν εκπαιδευτικό με κλειστή μύτη και στόμα να μιλάει δυνατά για να φτάσει η φωνή του και στο τελευταίο θρανίο τρώγοντας την μάσκα του, από τις ανάσες που αναγκάζεται να πάρει;

 Έχουν υπόψη τους πόσο μιλάμε στην τάξη, ότι η τάξη είναι ομιλία, επικοινωνία με φωνή και με εκφράσεις; Ποιές έρευνες δείχνουν ότι η βρεμένη μάσκα μου από την ομιλία είναι υγιεινή για τόση ώρα που την φοράω; Τέσσερις μάσκες αλλάζω κάθε μέρα. 

Πολλά παιδιά έχουν μόνο μία μάσκα και το βρακί της Σταυροπούλου που τους έδωσαν για μάσκα, αδιαφορώντας παντελώς για την καταλληλότητα, όπου από τις τρύπες στο πλάι δεν περνάει απλά κορονοϊός, αλλά ολόκληρο το αεροπλανοφόρο Charles de Gaulle.

Ποιές έρευνες λένε ότι δεν επηρεάζεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η μάθηση; 

Γιατί εγώ ως εκπαιδευτικός λέω ότι επηρεάζεται, γιατί δεν βλέπω πρόσωπα, γιατί δεν ακούω τί μου λένε και δεν με ακούνε κιόλας, εμείς δεν έχουμε μικρόφωνα, όπως αυτοί που πήραν για εμάς τις αποφάσεις, γιατί μέσα οι τάξεις είναι φούρνος, γιατί πολλά παιδιά ζαλίζονται, άλλα φοβούνται να πουνε ότι έχουν πρόβλημα, γιατί το πρόσωπο, οι εκφράσεις και η φωνή, που είναι τα πιο σημαντικά στην διδασκαλία, χωρίς αυτά δεν υπάρχει μάθημα, λείπουν. 

Στην Κύπρο ήδη επέτρεψαν στους εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα χωρίς μάσκα. Σε ένα σωρό χώρες στα σχολεία δεν φοράνε μάσκα ή την φοράνε μόνο στο διάλειμμα. Στο Βέλγιο 70 γιατροί έστειλαν επιστολή στην κυβέρνηση ζητώντας να σταματήσει η χρήση μάσκας στα σχολεία λόγω πληθώρας προβλημάτων που αναπτύσσουν τα παιδιά. 

Εδώ πετάμε τον χαρταετό και ακούμε έναν αντιπαθητικό κύριο που έχει κάνει τα σχολεία Αουσβιτς και συμβουλεύει τους γονείς να μην αγκαλιάζουν τα παιδιά τους. 

Έναν άσχετο με την εκπαίδευση δηλαδή, που έχει τάσεις μεγαλομανίας θεωρώντας ότι οι προσωπικές του απόψεις είναι σημαντικότερες του ΠΟΥ, ο οποίος όταν μίλησε για πανδημία ήταν ΟΚ, αλλά δεν ήταν ΟΚ όταν είπε ότι για να βάλουμε μάσκα σε παιδιά πρέπει να μην παρεμποδίζεται το μάθημα και να συντρέχουν πολλές προϋποθέσεις, που σε πάρα πολλές περιοχές στην Ελλάδα δεν συντρέχουν. 

Ως εκπαιδευτικός και ως επιστήμονας θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την χρήση μάσκας στο σχολείο. Και να μου επιτρέψουν οι λοιμωξιολόγοι να είμαι πολύ πιο ειδικός από αυτούς επί του θέματος. 

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ με τις ποιοτικές προδιαγραφές που θα έπρεπε να έχει ένα μάθημα.

 Και για να γίνει οι συνθήκες ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ. 

Δεν πληρώνομαι για να κοροϊδεύω.

Οφείλω να μιλήσω. Ήδη εδώ μέσα και άλλοι συνάδελφοι έχουν πει τα ίδια. 

Δεν είναι θέμα άρνησης. Είναι θέμα επαγγελματισμού. 

Αφήστε ήσυχα τα σχολεία να κάνουν την δουλειά τους.

Συγκρίσεις με τους χειρουργούς στην μούγκα μέσα στο χειρουργείο με 3 άτομα, και αν, και έναν αναίσθητο, καθώς και με καρκινοπαθή παιδάκια που νοσηλεύονται, να πάνε να τις πούνε σε άλλους αντίστοιχους ηλίθιους, όχι στους εκπαιδευτικούς που βγάζουμε το λαρύγγι μας για να διδάξουμε σε τάξεις 25 ατόμων δυο πράγματα.

Αν δεν τους ενδιαφέρει το σχολείο, να βγουν να το πουν.
Αν τους ενδιαφέρει, να βγάλουν τις μάσκες. 

Άλλωστε ό,τι δεν κολλήσουν στην τάξη, θα το κολλήσουν στο διάλειμμα, στην πλατεία, στον δρόμο, που είναι όλα μαζί αγκαλιά. 

Εκτός κι αν νομίζουν ότι έξω είναι σε γυάλα. 

Γιατί η υποκρισία μαζί με την ανοησία περισσεύουν πλέον.

Ελένη Παπαδοπούλου

6 σχόλια:

  1. Κυρια μου μπραβο σας μονο αυτο εχω να σας πω επιτελους σε αυτη την χωρα υπαρχουν ακομα εκπαιδευτικοι που οχι μονο αγαπανε το λειτουργημα τους αλλα αγαπανε και τα παιδια μας....οχι σαν εκεινους τους λοιμοξιολογους και τους πολιτικους μας που δηθεν μας αγαπουν τοσο πολυ ξαφνικα ,και εχουν βαλει μια μασκα σε ολους και οποιον παρει ο χαρος!!!!!καμια μελετη δεν εχει γινει και ειδικα στα παιδια να τις επιπτωσεις αυτης.Ο Ελληνικος λαος εγινε τα πειραματοζωα τους κανεις δεν μιλαει κανεις δεν ξεσηκωνεται θα σας πω λοιπον να σκεφτητε πως κανενας πολεμος δεν κερδιζεται χωρις μαχη και νομιζω οτι εμεις οι γονεις επιβαλλεται να την δωσουμε για να ζησουν τα παιδια μας ελευθερα οπως θα ηθελε ο Κυριος μας να ζουν και οχι με φοβο που θελει ο διαβολος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα στις σχολικές τάξεις, υπάρχει μια ψυχολογική "καταστολή" στους μαθητές αλλά και στους διδάσκοντες, λόγω της μασκοφορίας.
    Ίσως αυτή η ψυχολογική "καταστολή" να είναι και ο κύριος στόχος που υπηρετούν οι διεθνείς άνθρωποι του σκότους που προωθούν διεθνώς αυτές τις μεθόδους καταπίεσης και ελέγχου των λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ορθώς υψώνει φωνή διαμαρτυρίας κατά πάντων η εκπαιδευτικός και συγχαρητήρια για το θάρρος της που πιστεύω ότι πηγάζει από μία ιερή αγανάκτηση που υποβόσκει σε όλους μας γι αυτά που συμβαίνουν στην εκπαίδευση αλλά και γενικότερα στην πατρίδα μας και γίνονται δήθεν για το καλό μας. Δυστυχώς όμως όσο και να φωνάζει, όσο και να τη πνίγει το δίκιο το ξερίζωμα έχει ξεκινήσει και μάλιστα από μέσα.
    Όπως όλοι θα διαβάσατε ο Ιερεύς που είπε τα αυτονόητα καταδικάστηκε σε 9 μήνες φυλακή με αναστολή με μάρτυρες κατηγορίας τη προϊσταμένη και τη δασκάλα του νηπιαγωγείου και τους γονείς. Ο εθνοφύλακας στη Λέσβο απολύθηκε γιατί έστρεψε το όπλο προς τους λαθρομετανάστες, ενώ ο κτηνοτρόφος στον Έβρο τιμωρήθηκε με βαριά ποινή φυλάκισης 26 μηνών επειδή σταμάτησε τους Τούρκους, οι οποίοι είχαν μπει παράνομα στη χώρας μας, και συνεπλάκη μαζί τους. Δυστυχώς αυτά τα γεγονότα είναι ένα δείγμα μόνο για το τι άλλο έπεται στο άμεσο μέλλον και για τα οποία θα τρίβουμε τα μάτια μας.
    Σε αναντιστοιχία με τα παραπάνω, όταν η «τέχνη» λοιδορεί την πίστη μας έχει πάντα ασυλία, όταν τα ΜΑΤ βαράνε στο ψαχνό τα τιμημένα γηρατειά ή τους χιλιάδες διαδηλωτές για το Μακεδονικό δεν κουνιέται φύλλο, όταν το κράτος θέλει εθελοντές στον Έβρο τους αποκαλεί ήρωες ενώ όταν οι ίδιοι αναλαμβάνουν δράση μόνοι τους για τον ίδιο λόγο τους βάζει φυλακή.
    Δυστυχώς το περιβάλλον που διαμορφώνεται είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο. Σύντομα οι ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί και δη οι χριστιανοί εκπαιδευτικοί θα βρεθούν μπροστά σε τεράστια διλήμματα. Αυτά που θα τους επιβληθούν θα τους φέρουν αργά ή γρήγορα σε απόγνωση και σε αντίθεση με την ηθική τους και τη συνείδηση τους. Στην εκπαίδευση που προωθούν ο Χριστός δεν χωρεί. Τα άθεα γράμματα είναι στο κατώφλι της εκπαίδευσης. Η χριστιανική ηθική που έλαμψε τους προηγούμενους αιώνες και αναμόρφωσε τις κοινωνίες τώρα τους αποτελεί τροχοπέδη γιατί πλέον δεν θέλουν ελεύθερους ανθρώπους αλλά στρατιωτάκια.
    Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι οι χριστιανοί δάσκαλοι όντας λίγοι και απομονωμένοι μέσα σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα είναι δύσκολο έως αδύνατο να αντιδράσουν και να έχουν ισχυρή φωνή προς την αρμόδιο υπουργό αλλά και προς την κοινωνία. Είναι καιρός να πούνε γεια στα σάπια συνδικαλιστικά τους όργανα και να συνασπιστούν μεταξύ τους για το καλό το δικό τους και των παιδιών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ξεχάσαμε
      να προσευχόμαστε
      και θεωρουμε
      πλέον οτι...

      προσευχή

      ...ίσον

      ...μούγκα κι αδράνεια...

      είμαστε...
      άσφαιροι
      κι ακίνδυνοι...

      και οι δράσεις κι αντιδράσεις μας
      δεν έχουν
      την ευλογία του
      Θ ε ο υ !

      Διαγραφή
  4. https://www.protothema.gr/greece/article/1046346/koronoios-kraugi-agonias-gia-ta-nosokomeia-erhodai-15-15-ta-peristatika-einai-tromaktiko/
    Το βρωμερό και αισχρό "Πρώτο Θέμα" τρομοκρατεί τον κόσμο.
    Γι αυτό όμως δεν υπάρχει εισαγγελέας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙΡΟΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΙΣΘΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή