Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Αγιοκατάταξη Μητροπολίτου Εδέσσης Καλλινίκου

61 

Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος λίγο πριν την κοίμησή του



«Κάποτε μοῦ εἶπε ὁ Ἐδέσσης Καλλίνικος (+1984), ἐγχειρισμένος στό κεφάλι: “Ν᾽ ἀνεβῆς σέ καμπαναριό καί νά φωνάξης ὅτι ὁ πιό εὐτυχής ἄνθρωπος εἶναι ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ”. Καί ὅταν τοῦ ἀνεκοίνωσα ὅτι ὁ Ἱερεύς τοῦ νοσοκομείου μοῦ εἶπε νά λειτουργήσω καί νά μιλήσω καί τόν παρεκάλεσα νά μοῦ πῆ τό θέμα τῆς ὁμιλίας μοῦ εἶπε: “Νά μιλήσης γιά τή χαρά καί ὅτι πρέπει νά χαιρώμασθε καί στό νοσοκομεῖο, στήν ἀρρώστεια”».
 Μαρτυρία Επισκόπου Ναυπάκτου


Στην Αγιοκατάταξη του Μητροπολίτη Εδέσσης κυρού Καλλινίκου προχώρησε σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2020 το οικουμενικό   Πατριαρχείο.  Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος υπήρξε ένας ασκητής Επίσκοπος, ο οποίος σύμφωνα με μαρτυρίες είχε οσιακό τέλος.

ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ” – ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ (+1984 ... Ο νέος Όσιος Καλλίνικος γεννήθηκε στα Σιταράλωνα Αγρινίου, το 1918, από πτωχή οικογένεια. Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής Αθηνών, χειροτονήθηκε διάκονος και πρεσβύτερος από τον κατά σάρκαν αδελφό του, μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου Κωνσταντίνο, το έτος 1957. Υπηρέτησε ως γραμματέας και Ιεροκήρυκας της μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας επι αρχιερατείας του μητροπολίτου Θεοκλήτου. 25 Ιουνίου 1967, χειροτονείται μητροπολίτης Εδέσσης στον Ι. Ναό Αγίου Διονυσίου, πολιούχο Αθηνών, σε διαδοχή του μητροπολίτη Εδέσσης Διονυσίου. Την χειροτονία ετέλεσε ο Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος, με συλλειτουργούς τους Κυθήρων Μελέτιο, Διδυμοτείχου Κωνσταντίνο, Κασσανδρείας Συνέσιο και Αιτωλίας και Ακαρνανίας Θεόκλητο. Λίγες ημέρες πριν την εκλογή του, η επαρχία Αλμωπίας με απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, αποσπάστηκε από την μητρόπολη Φλωρίνης και προσαρτήθηκε στην μητρόπολη Εδέσσης. Ήταν άνθρωπος της ελεημοσύνης, της προσευχής, της πραότητος, με πολύπλευρο ποιμαντικό έργο στην μητρόπολή του. Προσεκτικός ακόμη και στις χειροτονίες του, είχε μέσα του αγάπη και φόβο Θεού. Πολλά τα πνευματικά του τέκνα. Άφησε μνήμη αγαθή και ο ενάρετος μοναχικός βίος του, παράδειγμα προς μίμηση για κληρικούς και λαικούς.
πηγή



Σχόλιο Αναγνώστη : Να αναφέρω δύο περιστατικά από τη βιοτή του οσίου ανδρός. Αρχές της δεκαετίας του '80 ο Μητροπολίτης Εδέσσης ήταν Συνοδικός, στην δωδεκαμελή της σύνθεση ως Δ.Ι.Σ. Κάποιες φορές τον χρόνο έπρεπε να ταξιδεύει στην Αθήνα από την Έδεσσα.Πήγαινε λοιπόν ο άγιος αυτός άνθρωπος 8-9 ώρες ταξίδι με το τρένο κι όχι με το αεροπλάνο απ΄τη Θεσσαλονίκη για να μην επιβαρύνει την Μητρόπολη του. Σε θυμόμαστε άγιε επίσκοπε σε λειτουργίες, σε χαιρετισμούς αλλά αυτό που μας συγκλόνισε ήταν μια χρονιά, Μεγάλη Πέμπτη θυμάμαι που με τον τρόπο που μας διάβαζε το Ευαγγέλιο κλαίγαμε όλο το εκκλησίασμα. Τόσο έντονα βίωνε το Θείο Πάθος. ..
.Πρεσβείαις του Οσίου Πατρός ημών Καλλινίκου Μητροπολίτου Εδέσσης Αμήν. 
 Ιννοκέντιος

38 σχόλια:

  1. η απόλυτη "δικαίωση" του Ναυπάκτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το βλέπετε έτσι "στεγνά"; Χαρείτε κι εσείς με την αναγνώριση ενός ακόμη Αγίου στους ουρανούς! Τους έχουμε τόση ανάγκη τους Αγίους, να πρεσβεύουν προς τον Κύριο για εμάς...

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα ! Όλες αυτές οι αγιοποιήσεις στο τέλος θα σώσουν και τον Ναυπάκτου ! Τις πρεσβείες τους νά έχουμε !

      Διαγραφή
  2. Έτερον εκάτερον αδερφέ...

    το οτι ο κ Ιερόθεος
    τρεκλίζει και πάει να
    σωριαστεί

    δεν διαγράφει το τεκμήριο του προτέρου εντίμου βίου του...

    παίζουν... μυστήρια
    ακατανόητα και προπάντων
    πολύ

    μπερδεμένα πράγματα...

    Ο Θεός να μας φυλάει
    ό λ ο υ ς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός τελικά θα αγιοποιήσει την γάτα του , τον σκύλο του , τον μπακάλη του , τον κηπουρό του , τον ψαρά του ....! Μήπως μπορεί νά πάρει και εμένα νά του γυαλίζω τα παπούτσια ? Ο μόνη ελπίδα νά αγιοποιηθώ είναι αυτή ! Αλλιώς φωτοστέφανο δεν βλέπω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να αναφέρω δύο περιστατικά από τη βιοτή του οσίου ανδρός.
    Αρχές της δεκαετίας του '80 ο Μητροπολίτης Εδέσσης ήταν Συνοδικός,
    στην δωδεκαμελή της σύνθεση ως Δ.Ι.Σ. Κάποιες φορές τον χρόνο
    έπρεπε να ταξιδεύει στην Αθήνα από την Έδεσσα.Πήγαινε λοιπόν ο
    άγιος αυτός άνθρωπος 8-9 ώρες ταξίδι με το τρένο κι όχι με το
    αεροπλάνο απ΄τη Θεσσαλονίκη για να μην επιβαρύνει την Μητρόπολη του.
    Σε θυμόμαστε άγιε επίσκοπε σε λειτουργίες, σε χαιρετισμούς αλλά αυτό
    που μας συγκλόνισε ήταν μια χρονιά, Μεγάλη Πέμπτη θυμάμαι που με τον
    τρόπο που μας διάβαζε το Ευαγγέλιο κλαίγαμε όλο το εκκλησίασμα.
    Τόσο έντονα βίωνε το Θείο Πάθος.
    ...Πρεσβείαις του Οσίου Πατρός ημών Καλλινίκου Μητροπολίτου Εδέσσης
    Αμήν.
    Ιννοκέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώ ! Πώ ! Γιά φαντάσου ! Τό ίδιο κάνω και εγώ !

      Διαγραφή
    2. Μή λές τέτοια καλέ Ιννοκέντιε ! Ξέρω και άλλον παππούλη που έλεγε το Ευαγγέλιο και έκλαιγε ! Θά τα ακούσει και θα θέκει και αυτός αγιοποίηση ! Ως πρός τό τραίνο δεν είναι θέμα αγιότητος , είναι θέμα ΟΣΕ μέ τις πολλές καθυστερήσεις . Τώρα κάπως συντόμευσαν , άρα μειώνεται και η αγιότητα ....

      Διαγραφή
  5. Σαν πολλή αγιότητα δεν έπεσε πέριξ του Ναυπάκτου ???? Τό Αγιο Πνεύμα όπου θέλει πνεί ! Άλλοτε φύσαγε πολύ δεσποτιλίκι γύρω απο τον Χριστόδουλο ! Το Αγιο Πνεύμα τρελλάθηκε ! Αν είναι δυνατόν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανταζής Ιωάννης24 Ιουνίου 2020 στις 8:02 π.μ.

    Εγώ πιστεύω πως είναι αγιοκαταταξεις à la carte !!!!
    Υποστηρίζεις μέχρι τέλους το πλήθος των αιρετικών απόψεων τού Βαρθολομαίου? Τότε επιβραβεύεται με αγιοκατάταξη οποίου ή οποίων επιθυμείς....
    Έτσι έπρεπε να αποκατασταθεί ο γέροντας τού Ναυπάκτου,σαν να λέει ...μη μου φωνάζετε εμένα,έχω άγιο γέροντα!!!!
    Αυτό δεν έχει να κάνει σε καμμιά περίπτωση με τον Καλλίνικο, την ευχή του να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβασα με προσοχη ολα τα σχολια και συμφωνω απολυτα με διν κιχοτι ενω λυπαμαι για την προχειροτητα, να μην πω ασεβεια( συγχωρεστε με) καποιων που μιλουν για γατες και σκυλους οταν στην αναρτηση γινεται λογος για μια ακομη αγιοκαταταξη.Ολοι στενοχωρηθηκαμε με τις θεσεις και την συμπεριφορα του Ιεροθεου Ναυπακτου, ακριβως διοτι γνωριζαμε την βιοτη του οσιου γεροντος του καθως και τις επιστολες του ιδιου προς το Πατριαρχειο για τους αγ.Πορφυριο και Παισιο.Δεν αναιρει ομως η συμπεριφορα του πνευματικου τεκνου την οσιοτητα του πατρος του.Ετσι χαιρομαστε και δοξαζουμε τον Θεο ζητωντας τις ευχες του αγ.Καλλινικου.Τον παρακαλουμε δε ιδιαιτερως να ευχεται για το πνευματικο του τεκνο και ολους τους επισκοπους μας να ορθοτομουν τον λογο της Αληθειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά προσέχετε νά μήν εξευτελίζετε τους αγίους και την αγιότητα ! Τί είναι η αγιότητα ; Μήπως είναι διορισμός για νά χαρούμε μέ την προαγωγή του; Εγώ αντίθετα λυπάμαι για τους ευλαβείς - βλαμμένους που οι οικουμενιστές σας έχουν φέρει στα μέτρα τους μέ τα ευλαβίστικα που σας ταίζουν . Μέ κάθε ειλικρίνεια πρώτη φορά ακούω γι' αυτόν τον επίσκοπο των ημερών μας . Πληροφορείστε μας σας παρακαλώ πότε κοιμήθηκε ? Εκτός του οτι πήγαινε στην Αθήνα μέ το τραίνο , όπως κάνουν οι πλείστοι των Ελλήνων και το ότι διάβαζε μέ κατάνυξη το Ευαγγέλιο , μήπως μπορείτε νά μας πείτε κάποιο θαυμαστό σημείο , που τεκμηριώνει την αγιότητα ; Μήπως μπορείτε νά μας πείτε την εμπέδωση της αγιότητος στην συνείδηση της εκκλησίας ; Μήπως υπάρχει γύρω μας κάποιο αίτημα αγιοκατατάξεως και δεν το πήραμε είδηση ; Απαντήστε μας σας παρακαλώ σε αυτά τα καίρια ερωτήματα , αφού σκανδαλίζεστε μέ τις προχειρότητες . Μέ ένα βιβλίο που έβγαλε ο Ναυπάκτου για τον γέροντά του αγιότητα δεν τεκμηριώνεται . Έχει κανένα μηχάνημα ο Ναυπάκτου που κόβει αγίους ; Αν ο καθένας αξιοποιεί τις γνωριμίες του για νά προωθήσει ως άγιο τον πνευματικό του , θα φθάσουμε κάποιοι νά αγιοποιήσουν και τις γκόμενές τους ! Γιατί όχι ! Αν ξεφύγουμε απο τα υψηλά στάνταρντ που η εκκλησία έχει θέσει για την αγιότητα , τα πράγματα ξεφεύγουν απο κάθε έλεγχο . Άν ο Ναυπάκτου θέλει νά ξεπλύνει τις πομπές του νά ζητήσει καμμιά συγγνώμη για τις μαλακίες , που μας έχει αραδιάσει ! Άν όμως είχε συνείδηση αυτών δεν θα τολμούσε νά δέσει το όνομά του μέ έναν άνθρωπο , που δεν έχω λόγο νά αμφισβητήσω την αρετή του και ας μας είναι άγνωστος.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Αναστασία...
      Προσωπικά δεν αναφερθηκα στον μακαριστό Καλλίνικο αλλά στην συναλλαγή που γίνεται από τον Βαρθολομαίο με τίς αγιοκαταταξεις... πράγμα που μου φαίνεται πρωτοφανές και αηθες

      Διαγραφή
    3. Εμεις οι βλαμμενοι ευλαβεις ευχαριστουμε θερμα για το μαθημα περι αγιοτητος που μας εκανε ο ανωνυμος 11.24. Υπαρχουν χιλιοιτροποι να μαθετε σημερα στοιχεια για την ζωη ενος ανθρωπου, δεν περιμενετε βεβαια να σας τα δωσουμε σ ενα σχολιο...και μαλιστα εμεις οι παρασυρμενοι απο οικουμενιστες....Ευχαριστω κι εσας κ.Γιαννακιδη.Εχετε δικιο σε οσα λετε.

      Διαγραφή
  8. Eρώτηση.Ο λαός αναδεικνύει αγίους και η Πατριαρχική Σύνοδος επικυρώνει.

    Σήμερα δυστυχώς συμβαίνει το αντίθετο.

    Μητροπολίτης της Πελοπονήσου γράφει τα εξής για αγιοποιήσεις και αγιοκατατάξεις:"Σήμερα επιδιώκεται από τινας όχι η αναγνώρισις επισήμως της ήδη υπαρχούσης εκκλησιαστικής πεποιθήσεως, ....αλλά πρώτα να γίνη η αναγνώρισις της αγιότητος κάποιων προσώπων από τα όργανα της Εκκλησίας και έπειτα η αποδοχή αυτών από τα μέλη της. Κατά ένα τρόπον δηλαδή γίνεται προσπάθεια επιβολής από την εκκλησιαστικήν Διοίκησιν των υπ’ αυτής θεωρουμένων αγίων προσώπων στο Πλήρωμα της Εκκλησίας, ώστε να μη ωφελήται το Πλήρωμα της Εκκλησίας εκ της αγιοποιήσεως τούτων και να αποβαίνη άσκοπος η επίσημος αναγνώρισίς των, κάποτε δε και επιζήμιος, αφού ακούονται και γράφονται δυσμενή σχόλια και δια τα αγιοποιημένα πρόσωπα (Χρυσόστομος Σμύρνης) και δια την σπουδήν της Διοικούσης Εκκλησίας μας, ως εις την περίπτωσιν του ιατρού Λεκκα, ώστε τινές να ομιλούν περί "βιομηχανίας αγίων". Διότι πράγματι τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουδείς «αγιοποιήθηκε». Αγιοποιήσεις κάνουν μόνο οι παπικοί. Αν αμφισβητείται από οποιονδήποτε η αγιότητα κάποιου από τους Αγίους των οποίων η Αγιότητα αναγνωρίστηκε τα τελευταία χρόνια, ας το πει ΕΥΘΕΩΣ και με στοιχεία περί της ΜΗ αγιότητος του Α' ή του Β' Αγίου και μάλιστα ΕΠΩΝΥΜΩΣ! Όσο για την περίπτωση του Ιατρού Λέκκα, δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα: ουδεμία αγιοκατάταξη του έχει γίνει! Αν γίνει το συζητάμε! Όσον αφορά δε τον Άγιο Χρυσόστομο Σμύρνης, αμφισβητείται μήπως από κανένα το μαρτύριο του ως πραγματικό γεγονός; Και επιπλέον, θα πιστέψουμε ανεπιφυλάκτως τους (ορκισμένους εχθρούς της Εκκλησίας μας) μασόνους, που υποστηρίζουν ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης ήταν μέλος τους; Τότε αγαπητοί μου, θα πρέπει να πιστέψουμε τους μασόνους και ως προς τόσα άλλα πρόσωπα τα οποία θεωρούν μέλη τους! Να σας πω δυο ονόματα; ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ και ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ! Το επόμενο βήμα θα είναι να πιστεύουμε όσα μας λέει ο διάβολος ο ίδιος! Έλεος!

      Διαγραφή
    2. Η φράση «Ο λαός αναδεικνύει αγίους και η Πατριαρχική Σύνοδος επικυρώνει» νομίζω ότι δεν ισχύει «κατά γράμμα» για τους μάρτυρες, εφόσον το μαρτύριο τους αποδεικνύεται ιστορικά ως πραγματικό γεγονός.

      Διαγραφή
    3. Το κείμενο αυτό του Μητροπολίτου Ηλείας Γερμανού δημοσιεύθηκε πριν δέκα χρόνια:

      http://anastasiosk.blogspot.com/2010/01/blog-post_6939.html?m=1

      Διαγραφή
  9. Το μαρτυρικό τέλος
    του Αγίου Χρυσοστόμου
    επισκόπου Σμύρνης, σφραγίζει με τρόπο
    αδιάψευστο την Αγιότητά του.

    Ολοι οι άλλοι Άγιοι
    των ημερών μας, είχαν ήδη ανακυρηχθεί Άγιοι στην
    συνείδηση μας,
    με τα τοσα θαυμαστά γεγονότα που
    συνέβαιναν και μάς
    αφήναν άφωνους,

    δοκιμάζοντας
    και τελικά
    θρυμματιζοντας

    την απιστία μας.

    Τώρα το ό,τι κάποιος
    -Άγιος για την συνείδηση τού λαού-

    λόγω των έντονων
    ενάντια στον οικουμενισμό
    απόψεών του, έχει
    πράγματι παραθεωρηθεί

    αυτό είναι κάτι
    που ισχύει μεν
    αλλά δεν ακυρώνει
    το ευλογημένο πλήθος
    των διακυρήξεων της
    Αγιότητας κι ας στενοχωριούνται οι τού
    λεγόμενου "πατρώου"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανταζής Ιωάννης24 Ιουνίου 2020 στις 2:22 μ.μ.

    Τα διαπλεκόμενα συμφέροντα ενίοτε καθορίζουν και αγιοκαταταξεις...
    Είσαστε πνευματικά τέκνα του γέροντος Ιωσήφ τού ησυχαστου και τού π.Εφραιμ Κατουνακιώτη? Ορίστε, και από εδώ και πέρα άκρα του τάφου σιωπή για ότι κάνουμε...
    Πρίν τόν Καλλίνικο, που εκοιμήθη το 1984, υπήρξαν μεγάλες μορφές που διαποιμαναν τόν Ελληνικό λαό...
    Έπρεπε να γίνει ο Καλλίνικος για να χαρεί ο Ιερόθεος αλλά και ο Ιωήλ, που προχθές συλλειτουργησε με τόν Σύρου....?
    Ο Χαλκίδος Νικόλαος ,ο Θεσσαλονίκης Παντελεήμων Α Παπαγεωργίου, λίγοι είναι?
    Ο ιερέας Δημήτριος Γκαγκασταθης ?
    Ο Φιλόθεος Ζερβακος?, αυτόν μάλιστα τόν απέρριψε ο Χριστόδουλος
    Μεγάλο θέμα ανοιξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαραίτητη διευκρίνηση προς καλοπροαίρετους:
    Την δεκαετία του '80 για να μπεί σε τρένο
    να ταξιδέψει μητροπολίτης ήταν υπόθεση,όσοι
    δεν τα θυμάστε ή δεν τα ζήσατε τι να κάνουμε;
    Το περιστατικό της Μεγάλης Πέμπτης το έζησα όντας
    10 χρονών παιδάκι.Γι αυτούς λοιπόν τους αδελφούς
    που θέλουν να μάθουν για τον Όσιο Καλλίνικο
    προτείνω να ρωτήσουν:
    1)π.Μάξιμο Ηγούμενο Ι.Μ.Οσίου Διονυσίου Ολύμπου
    2)Γέροντα Παπαγιάννη Αγία Άννα Άγιο Όρος
    3)π.Παίσιο "τον μαθηματικό" Ι.Μ.Αγ.Ιλαρίωνος Αριδαία
    4)π.Καλλίνικο Γρηγοριάτη Ι.Μ.Γρηγορίου
    5)π.Θεολόγο Ιβηρίτη Ι.Μ.Ιβήρων
    6)π.Ιωαννίκιος Κότσώνης Ηγούμενος Μεταμορφώσεως Σοχού
    Ευχαριστώ πολύ.
    Ιννοκέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που υπήρχε και το τραίνο ! Οι παλαιότεροι πιυ ταξίδευαν μέ γαιδουράκι δηλαδή ήταν πιό άγιοι ;

      Διαγραφή
  12. Πρός π. Νικόλαο Καπνιά .

    Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς έχει γράψει βιβλίο μέ ντοκουμέντα εναντίον της αγιοποιήσεως του Χρυσυστόμου Σμύρνης , όπου μαρτυρείται και η μασωνική τιυ ιδιότητα -- εκτός μιάς δημοσιογραφικής έρευνας νομίζω λέγεται Πεζεντζίκης (?????) -- που κανείς δεν μπήκε στην διαδικασία νά τα αναιρέσει .Αντίθςτα εκφράστηκαν μέ επιφυλακτικότητα γι'αυτήν την αγιοιποίηση πολλοί και έγκριτοι μεταξύ αυτών και ο μακαριστός π. Γεώργιος Μεταλληνός !

    Υπάρχει κάποια αμφιβολία οτι πρόκειται για αγιοιποίηση και του παρόντος επισκόπου Καλλινίκου και όχι για αγιοκατάταξη ενός ήδη λατρευομένου προσώπου ως αγίου !!!!

    Κάποιοι άνθρωποι γράφουμε είτε ως ανώνυμοι , είτε ως επώνυμοι μέ την ίδια υπευθυνότητα σεβόμενοι πρώτα απ' όλα τον Θεό και ύστερα το παρόν ιστολόγιο , όπου ούτε άγνωστοι είμαστε , ούτε χθεσινοί . Αν έχει τόσο μεγάλη σημασία το όνομά μας το παραθέτουμε

    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρός Δόν Κιχώτη

    Μέ μαρτυρικό θάνατο πέθαναν πάρα πολλοί και μάλιστα μέ ορθόδοξη ομολογία . Σας θυμίζω τον Αθανάσιο Διάκο και τον μέγα Δούκα Λουκά Νοταρά . Διαβάστε το μαρτύριό του και θα σας καταπλήξει . Άλλωστε σε όλους τους πολέμους , όπου ταυτίζοντο η άμυνα υπέρ της πλιστεως και υπέρ της πατρίδος , γιατί αυτό το γένος είχε την ευλογία νά έχει ταυτισμένα αυτά τα δύο , συνέβαιναν θάνατοι ιδιαιτέρως μαρτυρικοί . Δεν ήταν λοιπόν πρώτος ο Χρυσόστομος Σμύρνης . Το θέμα της αγιοκατατάξεως η εκκλησία πάντα το αντιμετώπιζε μέ ιδιαίτερη προσοχή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα ο...Τρικαμηνάς βρέ ευλογημενη;


    Αυτό λογίζεται υπέρ του...

    Τώρα που το λές λοιπόν,
    θα μπορούσα κάλλιστα

    να γράψω ένα βιβλίο
    όπου -και καλά-
    "θα βγάζω στη φόρα
    με αδειάσειστα
    στοιχεια...σοκ...(!!!)"

    το...ειδωλολατρικό
    παρελθον (!!!)

    των μαρτύρων των πρώτων
    αιώνων(...)

    την πόρνη
    νυμφομανή (Σόκ !!!)

    τον βασιλιά με τα
    ...δολοφονικά
    ένστικτα...(Σόκ!!!)

    και άλλα τέτοια...

    Γελάτε, αλλά, άπαντες
    οι βερύκιοι κ.ά.
    τηλεμ@\@&36 θα κουνούσαν
    με πολύ χαρά και ζήλο
    τα "...αδειάσειστα... στοιχεία...ντοκουμεντα" μπροστά
    στην μυτη τών...πρόθυμων
    (κυρίως
    αριστεροκουλτουριάρηδων)

    ο κρυμένος πίσω από
    το νικνέϊμ δον...κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ....Τρικαμηνάς αγαπητή μου είναι πατήρ Τρικαμηνάς χειροτονημένος και άξιος του προσήκοντος σεβασμού ! Μην τα παίρνουμε όλα μέ το φκιάρι . Ένα πόνημά του μήν το αντιμετωπίζετε μέ ειρωνεία . Τί σχέση έχει ένας επίσκοπος της εκκλησίας μέ τους πρώην ειδωλολλατρες μάρτυρες ! Στο θέμα των μαρτύρων έχει τοποθετηθεί η εκκλησία . Γιατί τόση αδημονία και αναστάτωση για την αγιοποίηση ! Θα έπρεπε νά έχουμε αδημονία για την αγιότητα του βίου μας και όχι για την αναγνώριση . Τί οίστρος είναι αυτός ! Σας παρακαλώ βάλτε τα πράγματα σε μία σειρά στο μυαλό σας , γιατί η ημιμάθεια χείρων της αμαθείας . Μιά ψιλοαλαζονεία σας εμποδίζει νά δείτε τα πράγματα απλά . Οι αδελφοί του Παλαιού αμφισβητούν ποιόν ??? Τον άγιο Παίσιο και άγιο Πορφύριο !

      Διαγραφή
    2. Καλή μου κυρία
      ερίτιμος και αξιοσέβαστη
      κατά πάντα

      ο Άγιος Χρυσόστομος
      Σμύρνης

      ε μ α ρ τ ύ ρ η σ ε...

      γιατί μας ταλαιπωρειτε;

      ε μ α ρ τ ύ ρ η σ ε ! ! !

      Διαγραφή
    3. Εάν κυρία μου πάσχετε απο γηρατειά , έχετε πίεση και κινδυνεύετε απο εγκεφαλικό , είμαστε υποχρεωμένοι νά είμαστε φιλάνθρωποι μαζί σας και νά μήν σας στενοχωρούμε και ταλαιπωρούμε ! Ειδάλλως πρέπει νά σας πώ , οτι το μαρτύριο δεν είναι το απόλυτο κριτήριο αγιότητος -- και οι Εβραίοι μαρτύρησαν -- αλλά το απόλυτο κριτήριο είναι τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος . Και οι δύο ληστές μαρτύρησαν μέ τον ίδιο τρόπο. Ο ένας πήγε στον Παράδεισο και ο άλλος όχι ! Στην περίπτωση των αγίων μαρτύρων , θεωρείται οτι το μαρτύριο είναι καρπός της μετανοίας και της ελλάμψεως του Αγίου Πνεύματος . Αλλωστε το Αγιο Πνεύμα είναι αυτό που χαριτώνει τά άγια λείψανα των αγίων και μαρτύρων και θαυματουργούν . Οι πλάνες του Χρυσοστόμου Σμύρνης δεν φανερώνουν την παρουσία του αγίου Πνεύματος και σε κάθε περίπτωση δεν ανήκει στην περίπτωση , που κατά σύγχυση τον εντάσσετε , δηλαδή στην περίπτωση των πρώην ειδωλολατρών μαρτύρων . Δεν είναι πρώην ειδωλολάτρης , αλλά πρώην επίσκοπος . Ίσως ως επίσκοπος νά ειδωλολατρεί όταν ομνύει εις τον Δία ! Αυτό δεν σημαίνει οτι απαξιώνουμε το οποιοδήποτε μαρτύριο του οποιουδήποτε ανθρώπου , αλλά οτι βρίσκεται στα χέρια του Θεού και στο έλεός του . Η εκκλησία ως πρός τί έχει νά ωφεληθεί απο την αγιοποίηση ενός ανθρώπου που ίσως έδωσε δικαιώματα νά τον διεκδικούν οι μασώνοι και βρισκόταν μέσα σε πλάνες ; Πώς μπορεί η εκκλησία νά γεραίρει και νά εγκωμιάζει έναν άνθρωπο μέ τόσες σκιές στην βιοτή του ; Ο Θεός τουλάχιστον δεν έχει μιλήσει υπέρ αυτής της αγιοποιήσεως .

      Διαγραφή
  15. Επί τέλους ας δούμε την δική μας ειδωλιλατρεία , που αποδίδουμε στους αγαπητούς του Θεού τα δικά μας πάθη σαν νά είναι δικά τους . Οι ίδιοι οι αναμφισβήτητα δίκαιοι άνθρωποι δεν ζήτησαν αναγνωρίσεις . Αναγνώριση εν προκειμένω ζητά ο Ναυπάκτου ! Έ ! Ας τον στέψει ο Βαρθολομαίος άγιο , άς παραγγείλει και απολυτίκιο και νά αφήσει τους δικαίους ανθρώπους στο έλεος του Θεού και νά μήν τους ενοχλεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απάντηση σ' αυτό το σχόλιο:
    "Καλά που υπήρχε και το τραίνο ! Οι παλαιότεροι πιυ ταξίδευαν μέ γαιδουράκι δηλαδή ήταν πιό άγιοι ;"
    Το 1978 δυό γεγονότα σχολιάστηκαν περισσότερο.Ο σεισμός της Θεσσαλονίκης κι η υπόθεση
    με τον πρώην Μητροπολίτη Πρεβέζης.
    Το να τολμά λοιπόν ένας Δεσπότης εκείνα τα λίγα χρόνια μετά το 1978 να κυκλοφορεί και να
    συνυπάρχει τόσες ώρες με πολύ κόσμο που πιθανόν θα τούλεγε τα μύρια όσα θεωρούνταν τόλμημα.
    Υπάρχει ένα κήρυγμα του μακαριστού Μητροπολίτη Λαγκαδά που εκφωνήθηκε στον Άγιο Νικόλαο
    Λαγυνών περί το 1990. Περιγράφει επακριβώς το κλίμα εκείνης της εποχής μέσα από μια συνομιλία του Δεσπότη μ' έναν ταξιτζή στην Αθήνα.

    Ιννοκέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί νά πώ βρέ αδελφέ μου ! Το επιχείρημά σου μέ το τραίνο είναι ακαταμάχητο ! Γι αυτό πάω πάσσο !

      Διαγραφή
  17. Ο Πάπας της Ανατολής εξαγοράζει συνειδήσεις και φιμώνει στόματα.
    Δυστυχώς, οι προσφορές του προς τους Επισκόπους είναι ακαταμάχητες·ο εκ δεξιών πειρασμός είναι ο πιο επικίνδυνος.

    Ποιος θα ελέγξει ύστερα τον Πάπα της Ανατολής, τον «οικολόγο» Πατριάρχη όταν διορίζει την Εμμανουέλα(κατά κόσμον Μητροπολίτη Γαλλίας Εμμανουήλ) στο Παρίσι μαζί με τον «σύντροφό» του;
    Και μάλιστα όταν προόριζε την Εμμανουέλα για την Αρχιεπισκοπή Αμερικής;
    http://www.archbishopspyridon.gr/spyridon_2019/add_atransp-scandals_15may19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άλλο Αγιομάρτυρας και άλλο Εθνομάρτυρας.
    Το αίμα του μαρτυρίου δεν αμνηστεύει την αίρεση.

    Για όσους ενδιαφέρονται:
    «Ἀναίρεσις τῆς παρανόμου ἁγιοποιήσεώς του Χρυσοστόμου Σμύρνης - Αναλυτική παρουσίαση
    π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς

    https://www.youtube.com/watch?v=Y0B_x2hMkEs



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με συγκλονίζει η ιστορία του δεκαοκτάχρονου σύγχρονου ρώσου αγίου Ευγένιου Ραντιόνωφ. Αποκεφαλίστηκε από Τσετσένους αντάρτες αφού αρνήθηκε να βγάλει από τον λαιμό του τον σταυρό του για να σώσει τη ζωή του. Αυτό είπαν άλλωστε οι ίδιοι οι Τσετσένοι στη μάνα του και αυτό μαρτυρεί το βίντεο της σφαγής του που της έδωσαν και που μπορεί κανείς να δει (αν αντέχει να δει κάτι παραπάνω από εικόνες) στο διαδίκτυο.
    Δεν είναι τόσο απλό να επιλέγεις συνειδητά τον θάνατό σου όταν βλέπεις τον διάβολο με το μαχαίρι έτοιμο να σε σφάξει,
    να σε περιλούζει με βενζίνη και να σε κάνει κάρβουνο,
    να σου ρίχνει καυτό νερό στη σάρκα, να σπάζει με βελόνα τις φουσκάλες σου κι ύστερα να σε σουβλίζει σαν αρνί,
    να σε πηγαίνει στην κρεμάλα, επειδή όμως τα κιλά στο αντίβαρο είναι πιο λίγα από το βάρος σου, να βλέπεις την καταπακτή να ανοίγει δυο φορές..
    να σου τραβάνε τα γένια αλλά εσύ να μην απαρνιέσαι την πίστη σου για να σώσεις το τομάρι σου..
    Θυσιάστηκαν με μαρτυρικό θάνατο αγωνιζόμενοι για τα Ιδανικά της Πίστης και της Πατρίδας τα οποία στην ιστορία και στη συνείδηση του ελληνικού λαού είναι συνυφασμένα. Διότι η πατρίδα δεν είναι έννοια αόριστη και αφηρημένη. Πατρίδα είναι οι άλλοι και οι άλλοι είναι η οικογένεια, ο αδελφός, ο συνάνθρωπος.
    Δεν ξέρω και δικαίως η αδίκως. Αποτελούν αιώνια σύμβολα ηρωισμού και αυτοθυσίας γιατί θυσιάστηκαν για Αξίες Ανθρωπιστικές και Πανανθρώπινες όπως είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και το ΔΙΚΑΙΟ και η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ..Το αίμα του μαρτυρίου του εξαγνίζει τις ψυχές τους και τις οδηγεί στον Μεγάλο Δικαστή που θα τις κατατάξει εκεί που ξέρει μόνο Αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ότι ο μακαριστός Εδέσσης Καλλίνικος υπήρξε άνθρωπος οσίας βιοτής νομίζω ότι βρίσκεται πέραν πάσης αντιλογίας.
    Ο προβληματισμός όμως για τις αθρόες αγιοκατατάξεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα καθώς και για τυχόν σκοπιμότητες που κρύβονται κάτω από αυτές θεωρώ ότι έχει κάποια βάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εφόσον ΜΑΡΤΥΡΗΣΕ ο επίσκοπος Χρυσόστομος Σμύρνης για μένα ΑΓΙΑΣΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτός ο 1:44 τι ΠΡΟΒΛΗΜΑ έχει με τα γηρατειά και τις γυναίκες;

    Να του ευχηθούμε να ΜΗΝ ΑΞΙΩΘΕΙ να γεράσει
    και να ΜΗΝ του "κάτσει" γυναίκα
    μήπως και συμμορφωθεί και αποκτήσει
    έστω και αυτός στην ΤΡΙΤΗ ηλικία του,
    κάποιους χριστιανικούς, καλούς τρόπους;
    Να του ευχηθούμε;

    Αγκρρρ!!!

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τις απόψεις του περί αγιοποίησεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Επειδή διάβασα αρκετές βλακείες, απλά λυπάμαι για την ανοησία κάποιων. Εκφράσεις που δηλώνουν ήθος δαιμόνων και όχι χριστιανών. Εν πάση περιπτώση. Προς αγράμματους: Δεν μιλάμε για αγιοποίηση, αλλά για αγιοκατάταξη. Πολλά θαύματα επιτέλεσε ο άγιος Καλλίνικος όσο ήταν ακόμη εν ζωή. Προσοχή κάποιοι γιατί η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ. Ελάτε να πείτε τις ανοησίες σας σε ανθρώπους έζησαν θαύματα τόσο πριν όσο και μετά την αγιοκατάταξή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή