ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΣΤΗΛΗ κάτω από το πρόσωπο της γυναίκας τη φράση: "Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού" Τι θα πει διακύδευμα; μάλλον διαΚΥΒευμα θέλατε να γράψετε και σας ξεφυγε...
Πολλές φορές θυμωνα, ή και ακόμα μου "ξεφεύγει" και θυμώνωω οταν έβλεπα στους δρόμους αυτούς τους "ακάλεστους", ειδικά μουσουλμάνους, και έλεγα μέσα μου "τι δουλειά έχουν όλοι αυτοί εδώ, παράνομα μπήκαν". Μετά σκέφτηκα, αντί να ταράζομαι, δεν λέω, άμα συναντώ τέτοιους, την προσευχή του Αγίου Σιλουανου; "Σου δέομαι ελεημον Κύριε να σε γνωρίσουν εν Αγιω Πνεύματι όλοι οι λαοί της Γης". Και αυτό μου έφερνε ηρεμία και κατάλαβα ότι έπρεπε έτσι να κάνω.
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΣΤΗΛΗ κάτω από το πρόσωπο της γυναίκας τη φράση: "Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού" Τι θα πει διακύδευμα; μάλλον διαΚΥΒευμα θέλατε να γράψετε και σας ξεφυγε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν εγκατασταθεί ο Χριστός μέσα τους, οι άνθρωποι όλων των φυλών και των χρωμάτων αποκτούν το ίδιο πρόσωπο. Αυτό κι αν είναι θαύμα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που το σκέφτομαι ευκαιρία είναι να εκΧριστιανίσουμε όλους τους αλλοδαπούς που έχουν έρθει στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μυαλό σου και μιά λίρα λέω εγώ ! Μήπως μπορείς νά μας πείς πού βοσκάς ; Ποιός σε ταίζει ;
ΔιαγραφήΠολλές φορές θυμωνα, ή και ακόμα μου "ξεφεύγει" και θυμώνωω οταν έβλεπα στους δρόμους αυτούς τους "ακάλεστους", ειδικά μουσουλμάνους, και έλεγα μέσα μου "τι δουλειά έχουν όλοι αυτοί εδώ, παράνομα μπήκαν". Μετά σκέφτηκα, αντί να ταράζομαι, δεν λέω, άμα συναντώ τέτοιους, την προσευχή του Αγίου Σιλουανου; "Σου δέομαι ελεημον Κύριε να σε γνωρίσουν εν Αγιω Πνεύματι όλοι οι λαοί της Γης". Και αυτό μου έφερνε ηρεμία και κατάλαβα ότι έπρεπε έτσι να κάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παπάδες τα λένε φίλε οτι θα τους εκΧριστιανίσουμε κι όχι ένας και δυό αλλα πολλοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτη φορά μαθαίνουμε οτι οι παπάδες ταίζουν τους ανθρώπους βελανίδια ;
Διαγραφή