Observer — Παρατηρητής
Άγιε Μάρκο Ευγενικέ, διέγραψαν κι΄ εσένα από τα βιβλία της Εκκλησίας μας;
19 Ιανουαρίου, Κυριακή πρωϊ, Νέος Ιερός Ναός Αγίου Ανδρέου Πατρών,
Εορτή Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του πρόμαχου κατά των Αιρέσεων.
Λειτουργεί ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος! ———–Έ, λοιπόν, ουδεμία αναφορά έκανε για τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, ούτε οι ψάλτες ψάλλανε ένα έστω τροπάριό του ( γιατί άραγε, «Ωρολόγιο – Μηνολόγιο» με Αγίους της ημέρας δεν είχαν; από άγνοια, ή από «κάτι άλλο» το έκαναν ;).
Αλλά ακόμη και στο, πρίν τού «δι΄ ευχών» πού αναφέρονται οι Άγιοι της ημέρας δεν τον ανέφερε, σαν να μη είχε υπάρξει ποτέ του ! Θυμήθηκε μόνο τον Άγιο Μακάριο, μίλησε επίσης για την επέτειο 40 χρόνων επαναφοράς του Σταυρού του Αγίου, και το πώς θα πρέπει να τιμούν οι Πατρινοί τον Άγιο Ανδρέα… ————–
ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ έκανε ( όπως και πάντα ουδεμία αναφορά κάνει, ούτε κίχ, ούτε λέξη ! ) για τον Καρνάβαλο των Πατρών, και όσα εξ΄ αυτού γίνονται λίγο πιο πάνω από την Εκκλησία του Αγίου Ανδρέου!…
Οπότε, για ένα μήνα περίπου ταρακουνιέται, χορεύει, και μεθοκοπάει η Πάτρα ( και οί «ευσεβείς Πατρινοί» όπως συνηθίζει να μας λέει…) με αποκορύφωμα τις μεγάλες Καρναβαλικές πομπές την Κυριακή της Τυρινής οπότε ακόμη και στον λόγο του Πρώτου κατανυκτικού Εσπερινού μέσα στον Άγιο Ανδρέα παρουσία του Μητροπολίτου ούτε κάν ακούγεται το ελάχιστο έστω για τά Καρναβάλια ( δεν βλέπουν άραγε, δεν ακούν τα τύμπανα λίγο πιο πάνω από τον Άγιο Ανδρέα;) προφανώς για να μη στενοχωρήσουν φίλους δημοτικούς και πολιτικούς παράγοντες…
Ως πότε όμως θα μας ανέχεται ο Άγιος Ανδρέας; Το ότι, στον πρό ετών μεγάλο σεισμό, επλήγησαν και καταστράφηκαν κάπου 80 Εκκλησίες μόνο στον Νομό Αχαϊας, έ, αυτό δεν μας λέει τίποτα; Τά ξεχάσαμε όλα αυτά τόσο γρήγορα; Και περιμένουμε μετά να μας «θυμηθεί» ο Άγιος;
Τι βλέπει ο Θεός, τι βλέπουν οι Χριστιανοί και τι δεν βλέπουν οι Αρχιερείς μας…
Άραγε, έτσι Δεσπότες μου θα κάνετε τους «μεγάλους» δημογραφικούς αγώνες σας και τις υποσχέσεις πού δώσατε στο «Αφήστε με να ζήσω»; Όλοι να έχουν ελεύθερο λόγο, και μόνο η Εκκλησία και η Αλήθεια να μην έχει, μια και την υποχρεώσατε με την στάση σας σε σιωπή; Αλήθεια, πώς το ανέχεσθε;
Δέν ξεχάσατε όμως τα Αρχιερατικά συλλείτουργα 10 – 20 ακόμη και 25 Δεσποτάδων για την ονομαστική εορτούλα σας;
Ποιός παρακαλώ πληρώνει αυτά τα τεράστια έξοδα μετάβασης, βενζίνης, διοδίων, φιλοξενίας, εστιατορίων ( και αστακο-μακαρονάδων, γιατί όχι…), ανταλλαγής δώρων, ξενοδοχείων, κλπ – κλπ. ;
Να μη μιλήσουμε για τις βυσσινί κούδες πού τις κρατάνε οί διάκονοι πίσω από τον Αρχιερέα σαν να κρατάνε το πέπλο της νύφης…
Μια κατάσταση αδιανόητης εκκοσμίκευσης πού βλέπουμε εδώ τα τελευταία χρόνια να γίνεται στην περιοχή μας, όπου οι περισσότερες Ενορίες διοικούμενες μάλιστα και από Ιερομονάχους ( πάνε και οί μοναχικοί όρκοι, πάει και ο Αγιάννης ο Πρόδρομος…) για να είναι «καθώς πρέπει» και «in» απέναντι του κόσμου και του Δεσπότη, πρέπει να έχουν και τα «χορευτικά» τους μετά χοροπηδημάτων γιατί πρέπει να «τηρούμε και την Παράδοση» λένε οι δικαιολογίες…
Γενικά τώρα, άραγε, από ποιά βαλάντια πληρώνονται όλες αυτές οι Αρχιερατικές επιδείξεις και σε τι αποσκοπούν; Μήπως έβαλε πλώρη κανείς και πάει για Αρχιεπίσκοπος και ετοιμάζει από τώρα την άνοδό του θεωρώντας τον εαυτό του πιο άξιο καί πιό έξυπνο από τους άλλους; Ώ, βάθος εγωϊσμού και υπερηφάνειας από ανθρώπους πού ώς επί το πλείστον ξεκίνησαν ώς φτωχόπαιδα από κάποιο κουτσοχώρι τής επαρχίας.. Μά καλά, νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνει ο απλός πιστός πού πάει τώρα το πράγμα;
Μά καλά δεν βλέπετε τον λαό πού πεινάει , πού υποφέρει οικονομικά, κι΄εσείς «τραγουδάτε;»; Όταν λοιπόν σε κάθε επισκέπτη Αρχιερέα αναλογούν τουλάχιστον δύο διάκονοι και ένας οδηγός, ίσον τέσσερα άτομα επί 25 Δεσποτάδες ίσον 100 άτομα σύνολο. Όλοι αυτοί επί, έστω και 20 ευρώ το άτομο + 50 ευρώ δωμάτιο ξενοδοχείου ίσον 70 ευρώ επί 100 άτομα φθάνοντας αισίως στα 7.000 ευρώ σύνολο, στόν βρόντο γιά μιά μόλις ημέρα! Και συμβαίνει αυτό ασφαλώς όχι μόνο μια φορά τον χρόνο αλλά κάποιες φορές τον χρόνο, «έτσι για να βλεπόμαστε…».
Επίσης βλέπουμε κάθε τόσο μετακινήσεις τακτικές στην Αμερική και στα Ιεροσόλυμα λές και είναι το διπλανό χωριό μας, ( προφανώς για να πιεστεί και ο Ιεροσολύμων για το Ουκρανικό εναντίον τών «κακών Ρώσων» ).
Ποιός πληρώνει άραγε όλων αυτών τα έξοδα; Μά και άλλος πχ. ένας πλούσιος να πλήρωνε όλα αυτά ( με το αζημίωτο άραγε;), δεν θα έπρεπε ο Αρχιερέας να του υποδείξει ότι αρνείται να δεχθεί την δωρεά του για να μη σκανδαλίζεται το ποίμνιό του όταν τον βλέπει τακτικά σε έξοδα και υπερατλαντικά ταξίδια;
Μά δεν υπάρχει καμία ευαισθησία σε τέτοια θέματα; Κοσμικοί γίναμε εντελώς;
Από πού βγαίνουν όμως τα χρήματα;
Μήπως από το ξεζούμισμα φιλόπτωχων Ενοριακών ταμείων πού υποχρεούνται σε μηνιαίο πάγιο – προς την εκάστοτε Μητρόπολη; Μιά και ο προσκαλών Αρχιερεύς με ένα μισθό 1.500 ευρώ ασφαλώς και δεν μπορεί να ξεπληρώσει τέτοια κονδύλια. Από πού βγαίνουν λοιπόν τα έξοδα; Ερωτάμε καλοπίστως και αορίστως…
Μήπως, ( ; ) από τα κουτιά των κακόμοιρων φιλοπτώχων πού δίνει ο κοσμάκης για τους πτωχούς για να «εορτάζουν» μετά με αυτά και να συνευωχούνται είς βάρος των αφελών ευσεβών, οι συνεορτάζοντες και συχνά ταξιδεύοντες Αρχιερείς;
Ένας νεοέλληνας
ΑπάντησηΔιαγραφήπου έκανε
το "όνειρό" του
(και της μαμάς
και του μπαμπά...)
πραγματικότητα
και ζεί στον
ψεύτικο κόσμο
των παραισθήσεών του...
Ο μακαριστός Χριστόδουλος , που και αυτός δεν ήταν άμοιρος του κλήρου των θνητών , έλεγε οτι ο κάθε ( μικροαστός ) γονιός θέλει το παιδί του νά γίνει οτιδήποτε άλλο εκτός απο παπάς , ακόμα και δεσπότης !
ΔιαγραφήΌχι πως ο χωριάτης γονιός-- λέμε εμείς τώρα -- δεν θα το ήθελε , απλά τουλάχιστον μέχρι πρότινος στό χωριό οι άνθρωποι κάνοντας μία φυσική ζωή δεν είναι λιμοκοντόροι . Δεν κόβει δηλαδή λόρδος . Μπορεί νά είναι φτωχοί νά μήν έχουν πλούτη , αλλά έχουν αυτάρκεια μέ μία κότα , ένα αυγό και μία αγελάδα νιοώθουν νοικοκυραίοι μέ αρχοντιά και όχι γύφτοι . Μπορούν νά φάνε οι ίδιοι και νά στρώσουν το τραπέζι και στον ξένο . Η φιλοξενία ήταν μία ιεροτελεστία . Ο μικροαστός μετράει τά φασούλια και τα βάζει όλα σε έναν προγραμματισμό . Ποθεί νά δεί το παιδί του και δεσπότη ! Μετρά ως κοινωνική καταξίωση ! Θα το δούν όλοι και θα πούν μπράβο ! Δεν έχει λοιπόν άδικο η Φαίη νά μιλά για καταγωγή πολύ χαμηλής υποστάθμης . Καί ! χαμηλής και ! υποστάθμης ! Δόν Φιλόλογε βγάλε τον σκασμό ! Μήν ακούσω " κίχ " !Ξέρω τί λέω ! Φιλολογικώς είναι το αντίθετο του "υπερπλήρες γεμάτο " ! Δεν έχουμε λοιπόν κάτι μέ την φτώχεια , αλλά έχει κανείς πολλά μέ τα κακά που συνοδεύουν την φτώχεια . Καθιστά τον άνθρωπο λιμοκοντόρο που του τρέχουν τά σάλια .
Τώρα στό χωριό οι άνθρωποι δεν έχουν μεγάλα όνειρα , δεν πάει μέχρι εκεί το μυαλό τους . Το πολύ πολύ σου λέει ο μικρογεωργός ο μικροκτηνοτρόφος , αφού είμαι και είμαι στο χωριό και βόσκω βουβάλες , δεν γίνομαι και παπάς νά έχω και έναν σταθερό μισθό ; τί μέ βλάβ ' ! Θα αρμέγω τις βουβάλες και ό, τι ώρα θα τελειώσει ο σκάρος χτυπάω και την καμπάνα ! Μήν νομίζετε οτι κάνω πλάκα , συμβαίνει στά χωριά μας ! Έχουμε δεί για παπάδες κάτι απίθανους τύπους .Στις δε αιτήσεις μπορεί νά προστεθεί κάι η εξής αίτηση : ρέ παπά πές τίποτα για νά βρέξει ρέ ! Χά ! Χά!
Ο πρόγονος μου ο
Διαγραφήπαπάς
και ο παπούς μου
ο ψάλτης
δεν έβγαζαν χρήματα
από τη διακονία τους.
Ούτε μισθός,
ούτε τυχερά,
άλλοι άνθρωποι,
άλλες εποχές.
Κι όπως όλο το χωριό,
όταν υπήρχε ανάγκη
θα βοηθούσαν
γιατί το περισσευάμενο ήταν για
τόν α δ ε ρ φ ό
που το είχε ανάγκη.
Έτσι κράτησαν
την πίστη
και δεν τούρκεψαν
οι πρόγονοι
γιατί έδιναν με φυσικότητα και στα κρυφά
κι ο Θεός τους φύλαγε
ως λαό του
κατά τον Λόγο του.
Νομίζω γενικά συμφωνούμε.
Λεγει ο Παυλος στον Τιτο ποιος ειναι ο επισκοπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔειτε στην Κ.Δ
ΤΙΤ 1 7-9]
ΤΑ ΛΕΓΕΙ Η ΓΡΑΦΗ καλυτερα! Απο αυτες τις αρετες περιμενει Ο Θεος,οπως περιμενει και απο μας εξισου αναλογες.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΥΡΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΛΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΤΟΥΣ κ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΑΝΕ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΑ κ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.
ΣΑΝ ΔΙΑΚΟΝΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ κ ΣΑΝ ΝΕΟΚΩΡΟΣ ΕΠΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΙΔΑ-ΣΥΓΚΡΙΝΑ κ ΕΒΓΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ κ ΥΠΗΡΧΕ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ κ ΑΝΗΜΠΟΡΟ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ-ΕΝΟΡΙΤΗ ΜΑΣ.ΕΔΙΝΕΣ κ ΕΝΟΙΩΘΕΣ ΜΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΜΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ 1990 κ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΟΥ ΑΠΛΩΘΗΚΕ κ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΘΥΘΕΝΑ.
ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΕΔΡΑ ΠΡΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΙΨΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ-ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΩΝ κ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΛΙΔΑ.ΛΟΥΞ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ.
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΤΣΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ κ Ο ΒΕΡΕΣΕΣ ΤΟΝ ΚΛΑΙΕΙ....
ΦΥΣΙΚΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ κ ΤΙ ΕΡΓΟ ΚΑΝΕΙ.....ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΝΟΙΚΙΟ ΔΕΗ ΝΕΡΟ κ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ....ΠΝΕΥΜΑ ΑΔΕΛΦΙΚΟ κ ΠΑΤΕΡΙΚΟ ΓΑΡ...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ ΜΙΑ ΕΝΟΡΙΑ ΜΕ ΝΕΑ ΗΘΗ κ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ κ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΑΓΚΑΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΧΟΛΗΤΕ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΤΩΝ.
ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΑΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΑΙΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΜΗΣΩ.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ κ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ.ΓΥΡΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΕ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ -ΜΟΝΟ ΣΑΜΑΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ δηλ- ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΟ ΤΕΡΑΓΩΝΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟ ΤΡΟΠΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.
ΠΗΓΑ ΛΟΙΠΟΝ κ ΑΝΤΙΚΡΙΣΑ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΡΙΑ η ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ;;;ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΡΩΤΗΣΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ κ ΦΥΣΙΚΑ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ κ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΩΣΩ.
ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΡΩΤΗΣΕ.ΔΙΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ.ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΗΜΟΝΑ.
ΑΥΤΗ ΕΙΑΝΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ κ ΑΓΑΘΟ ΠΑΝΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΡΩΝ.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ;;;ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΤΟΥΜΑΙ....
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
Οι επίσκοποι ζούν σε μέγαρα και επαύλεις εξοχικές και παραθαλάσσιες και δεν ντρέπονται νά βγάζουν δίσκους και νά ζητάνε χρήματα για τους άμισθους κληρικούς ! Ντροπή ! Ο συγκεκριμένος όνομα και μή χωριό εκποίησε εκκλησιαστική περιουσία -- εδώ που τα λέμε εκποίησε τά πάντα -- και το μόνο που σκέφθηκε νά κάνει ήταν νά αγοράσει δική του παραθαλάσσια έπαυλη ! Τόσο μεγάλη έμπνευση ! Μεγαλόπνοο έργο ! Καί ύστερα δεν ντρέπεται νά βγάζει δίσκο στις εκκλησίες ! Ποιά αξιοπιστία μπορεί νά έχει ο τοιούτος ! Τά ήθη των οικουμενιστών γάρ ! Ο οικουμενισμός νά προχωράει και τον λαουντζίκο τον έχουν για κωλόχαρτο ! Ο οικουμενισμός συμβαδίζει μέ την άρπα , την πάρτη μου , το βόλεμα , την πολυτέλεια και όχι μέ την στενοχωρία του Ευαγγελίου . Ποιό παράδειγμα στέρησης και λιτότητος μπορεί νά δώσει ο τοιούτος --τρόπος του λέγειν , για "τοιούτος" δεν έχει κατηγορηθεί , δεν έχει κανένα υπονοούμενο η λέξη -- ώστε νά έχει τα μούτρα νά βγαίνει νά ζητά λεφτά απο τους Ελληνες που μαστίζονται οικονομικά και ποικιλοτρόπως ; Τό μόνο που σκέφτονται είναι η πάρτη τους . Τελικά πρέπει ο κάθε επίσκοπος νά δημοσιεύει την διαχείριση των οικονομικών και νά δίνει δημόσια απολογία για τά οικονομικά , τις αγοροπωλησίες , τις εκποιήσεις του αγρού της χήρας , η οποία το εμπιστεύθηκε στην εκκλησία και τελικά έγινε βορά των αετονύχηδων . Δεν πρέπει νά υπάρχει τόσο σκοτάδι στην διαχείριση των οικονομικών της εκκλησίας . Δεν αρκεί νά υπάρχει μία επιτροπή , ένα συμβούλειο , ένας δικηγόρος , όλοι τους διορισμένοι απο τον ίδιο τον επίσκοπο , που υποτίθεται ελέγχουν και το μόνο που κάνουν είναι νά επικυρώνουν τις ατασθαλίες του. Χρειάζεται πλήρης διαφάνεια μέχρι και το τελευταίο ευρώ μέ δημοσίευση προσβάσιμη σε όλους . Χρειάζονται δέσιμο χειροπόδαρα τέτοιοι που κατάντησαν . Όμως εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε . Είναι αναίσθητοι . Άσ'τους λέγουν νά λένε νά εκτονώνονται .
ΑπάντησηΔιαγραφή