Ο Ιησούς άρχισε να λέει στα πλήθη για τον Ιωάννη: Τι βγήκατε να δείτε στην έρημο; Καλάμι που σαλεύεται από τον άνεμο;
Αλλά, τι βγήκατε να δείτε; Άνθρωπον ντυμένον με πολυτελή ιμάτια; Δέστε, αυτοί που φορούν τα πολυτελή βρίσκονται στα παλάτια των βασιλιάδων.
Αλλά, τι βγήκατε να δείτε; Προφήτην; Σας λέω, ναι, και περισσότερο από προφήτην·
επειδή, αυτός είναι για τον οποίο είναι γραμμένο: «Δέστε, εγώ αποστέλλω τον αγγελιοφόρο μου πριν [από την παρουσία τού] προσώπου σου, ο οποίος θα προπαρασκευάσει τον δρόμο σου μπροστά από σένα».
Σας διαβεβαιώνω, ανάμεσα σ’ εκείνους που γεννήθηκαν από γυναίκες δεν σηκώθηκε μεγαλύτερος από τον Βαπτιστή Ιωάννη· όμως, ο μικρότερος στη βασιλεία των ουρανών είναι μεγαλύτερος απ’ αυτόν.
Και από τις ημέρες τού Βαπτιστή Ιωάννη μέχρι αυτή τη στιγμή, η βασιλεία των ουρανών βιάζεται, και οι βιαστές τήν αρπάζουν.
Επειδή, όλοι οι προφήτες και ο νόμος προφήτευσαν μέχρι τον Ιωάννη.
Και αν θέλετε να το δεχθείτε, αυτός είναι ο Ηλίας, που επρόκειτο νάρθει.
Όποιος έχει αυτιά για να ακούει, ας ακούει. (Μτθ ια΄7-15).
Δευτέρα της Τυρινής σήμερα και μνήμη της Α΄και Β΄Ευρέσεως της Τιμίας Κεφαλής του Προδρόμου.
Δεν θα μπορούσαν να ανοίξουν με καλύτερο τρόπο της "θείας μετανοίας τα πρόθυρα" και τα "προπύλαια της νηστείας" παρά με την μνήμη του κήρυκα της μετανοίας και νηστευτή Ιωάννη.
Καλή δύναμη σε όλους!
π.Π.
επειδή, αυτός είναι για τον οποίο είναι γραμμένο: «Δέστε, εγώ αποστέλλω τον αγγελιοφόρο μου πριν [από την παρουσία τού] προσώπου σου, ο οποίος θα προπαρασκευάσει τον δρόμο σου μπροστά από σένα».
Σας διαβεβαιώνω, ανάμεσα σ’ εκείνους που γεννήθηκαν από γυναίκες δεν σηκώθηκε μεγαλύτερος από τον Βαπτιστή Ιωάννη· όμως, ο μικρότερος στη βασιλεία των ουρανών είναι μεγαλύτερος απ’ αυτόν.
Και από τις ημέρες τού Βαπτιστή Ιωάννη μέχρι αυτή τη στιγμή, η βασιλεία των ουρανών βιάζεται, και οι βιαστές τήν αρπάζουν.
Επειδή, όλοι οι προφήτες και ο νόμος προφήτευσαν μέχρι τον Ιωάννη.
Και αν θέλετε να το δεχθείτε, αυτός είναι ο Ηλίας, που επρόκειτο νάρθει.
Όποιος έχει αυτιά για να ακούει, ας ακούει. (Μτθ ια΄7-15).
Δευτέρα της Τυρινής σήμερα και μνήμη της Α΄και Β΄Ευρέσεως της Τιμίας Κεφαλής του Προδρόμου.
Δεν θα μπορούσαν να ανοίξουν με καλύτερο τρόπο της "θείας μετανοίας τα πρόθυρα" και τα "προπύλαια της νηστείας" παρά με την μνήμη του κήρυκα της μετανοίας και νηστευτή Ιωάννη.
Καλή δύναμη σε όλους!
π.Π.
Στην εκκλησιαστικη ιστορια ο Ιωαννης ο Προδρομος ο μεγαλυτερος Αγιος μετα την Παναγια εμεινε ως ο Τιμιος Προδρομος . Ετσι εμεινε και στην συνειδηση του θρησκευοντος λαου . Ολα αυτα ως τα μεσα του 20ου αιωνα γιατι ως τοτε ουδεις εκκλησιαστικος ανηρ , ακομη και αν ηταν φαυλος τολμησε να αμφισβητησει την τιμιοτητα ως χριστιανικη αρετη . Ποτε και κανεις . Μεχρι που στις αρχες των 60ς με την λεγομενη γενια των θεολογων του 60 ( σε λιγους εστετ βρηκε τοτε απηχηση η θολολογια τους ) η τιμιοτητα με χιλιες σοφιστειες θεωρηθηκε προσκοπικη προτεσταντικη αρετη , ονομαστηκε ειρωνικα εντιμοτητα , επιστρατευτηκαν κοπτοραπτικα οι μακαριτες Ντοστογιεφσκυ και Παπαδιαμαντης και θεωρηθηκε ο νικολαιτισμος των υπογαστριων και η φιλαργυρια και ατιμια ανω της γαστερας ως ορθοδοξες αρετες . Σημερα με τον αριστερο λογισμο των οικουμενιστων που παραχαρασουν ολο το Κατα Λουκα ευαγγελιο και τον ακομη χειροτερο εκ δεξιων λογισμο των πλειστων αντιοικουμενιστων που εκτρεφουν χουλιγκανους με το συνθημα τον Παπα και Πατριαρχη αν βριζεται οτι κανεται ΟΚ , η ατιμια εχει πια πληρη ιδεολογικη και θεολογικη κατοχυρωση . Ειμαστε η πρωτη γενεα Χριστιανων Ορθοδοξων που η βιοτη του Αγιου Ιωαννη Προδρομου απο αμβωνος ουσιαστικα στηλιτευεται ως προσκοπικης υφης . Ο Θεος να μας λυπηθει . ΑΜ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ήθος είναι απόρροια του δόγματος . Γι αυτό οι οικουμενιστές δεν έχουν ήθος . Απο πότε όμως οι ορθόδοξοι που υπερασπίζονται την πίστη , επειδή την υπερασπίζονται , δεν έχουν ήθος ; Πώς φαίνεται βρέ ΑΜ . οτι είσαι παλαιοημερολογίτης ! Εκεί άλλα τους φταίνε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Τίμια Ζώνη
ΑπάντησηΔιαγραφήτης Θεοτόκου
ή τα Τίμια Λείψανα
των Αγίων,
Ιερά Υλικά
με δόξα και τιμή
στεφανωμένα,
τι έχουν να κάνουν
με τους κανόνες
"τιμής" που με θρησκευτική ευλάβεια
ίσχυαν στις εμπορικές
συναλλαγές
και όπου οι προτεστάντες
διοχέτευσαν όλη τους
την "θρησκευτικότητα"
αλλά μηπως ακόμη και
οι μαφιόζοι
με σεβασμό
και πολύ φόβο,
δεν
εφάρμοζαν στα πάρε δώσε
μεταξύ τους,
κανόνες "τιμής"
έχοντας καθολικές
καταβολές αλλά όντες
πανω απ'ολα τυχωδιώκτες
που τα επίγεια θέματα
ήταν τα μόνα που θεωρούσαν άξια λόγου;
Θα μού πείς
...είναι η εκκοσμίκευση
ανόητε...
και θα έχεις, νομίζω
απόλυτο δίκηο.
Πάντως μια τέτοια τιμιότητα
αλλά και η τιμιότητα
του "τίμιου" μικροαστού
μετρημένη και ζυγιασμένη
και καλοψαλιδισμένη
στα "καθώς πρέπει"
ζητήματα
όπου οι άλλοι,
-οι της άλλης παράταξης-
οι χαμένοι
οι τεμπέληδες
οι χασομέρηδες
οι μαλλιάδες,
οιωνεί τελώνηδες
που ο εξαπλούμενος αστικός φαρισαϊσμός
ήταν πρόθυμος να πετάξει
με την πρώτη ευκαιρία στον Καιάδα...
μια τέτοια τιμιότητα
απολειφάδι της πραγματικής,
δικαίως απαξιώθηκε
κι αν βρήκε τότε αφορμή
η σάρα και η μάρα
του κάλπικου προοδευτισμού
να βγάλει -ευκαιριας
δοθήσης-
τα σπασμένα
και τ' αποθημένα της
αυτό είναι απλά ο κανόνας
από παλιά, στις κοινωνίες των μεγαλουπόλεων
όπου οι όχλοι
μ ο χ λ ε υ ό μ ε ν ο ι
αλληλοϋπονομεύονται
πρός δόξαν των κρατούντων.
Στους ΓΟΧ να δεις τι γίνεται 3 26 Εκεί ισχύει το ευαγγελικό Όπου δύο και τρεις στο Όνομα του Θεού ε φτιαχτε και μια Σύνοδο . Δογματική παρέκκλιση δεν θα βρούμε στην προηγούμενη που ανηκαμε ? Αν νομίζεις 3 και 26 ότι άλλη δουλειά δεν έχουν οι μη ρασοφοροι ΓΟΧ από το να υπερασπίζονται τις πολυωνυμες Συνοδους τότε ίσως θα γνώρισες κάποιους λίγους ΓΟΧ που λένε ότι ο γάιδαρος πετάει . Κατά διαόλου πάμε ο Θεός να βάλει το χέρι του .Ας ελπίσουμε ότι οι αντιοικουμενιστες δεν θα πάρουν το παράδειγμα των ΓΟΧ των πολλών διασπασεων αλλά και αυτούς βλέπω να ψάχνουν με πολλή κακεντρέχεια δογματικές ανακρίβειες στα γραφόμενα συναγωνιστών τους .Και οποίος ψάχνει βρίσκει .ΑΜ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς !
ΔιαγραφήΗ τιμιότητα δεν είναι καθωσπρεπισμός . Είναι η εσωτάτη θεική σπίθα . Ο ληστής και η πόρνη άν και μακράν του νόμου , διατήρησαν αυτή την εσωτερική σπίθα γι αυτό έκαναν το κλίκ . Οι οικουμενιστές καθαροί και καλοσυγυρισμένοι μέσα στο μεδούλι τους έχουν τον δόλο και την διαστροφή . Ο εξωτερικά άξεστος μπορεί νά έχει μπέσα . Ο λόγος του είναι συμβόλαιο. Τον ενδιαφέρει το κούτελό του . Έστω τον ενδιαφέρει ο άγραφος νόμος της συμμορίας του. Αυτό είναι πολύ σημαντικό . Μέσα στην διαστροφή του δεν έπαθε μία ολοτελή διαστροφή . Οι παπάδες είναι οι γιοί των μικροαστών. Ούτε για τά μεγάλα είναι και τά μικρά τους λείπουν . Έστω κι άν δεν καλλιεργούν τον καλό λογισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τον συνάνθρωπό τους , έστω κι άν δεν τον πήραν μέ καλό μάτι , γιατι ο ενάρετος είναι βαρύς και βλεπόμενος, απώλεσαν και την δεξιοτεχνία μίας τίμιας συναλλαγής που λέει " ο πελάτης έχει πάντα δίκιο " . Νομίζουν οτι στηλιτεύοντας τον εισερχόμενο θα ξορκίσουν την τύφλα τους και το κακό που τους δέρνει !