Ὅταν ἡ Σακελλαροπούλου ἀντιδροῦσε στὴν τέλεση ἁγιασμοῦ στὸ ΣτE!
Τοῦ Ἀλεξίου Σίλα, «ΤΑ ΝΕΑ», 13 Σεπτεμβρίου 2006
Ἅγιος… ἐμφύλιος στὸ ΣτΕ
Ἅγιος… ἐμφύλιος στὸ ΣτΕ
Σὲ πόλεμο μεταξὺ – σχεδὸν – τοῦ συνόλου
τῶν δικαστῶν τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας καὶ τοῦ προέδρου τοῦ
δικαστηρίου ἐξελίσσεται ἡ διαφωνία ποὺ ἀνέκυψε μὲ ἀφορμὴ τὴν πρωτοφανῆ
πρωτοβουλία τοῦ Γ. Παναγιωτόπουλου νὰ ἐγκαινιάσει τὸ νέο δικαστικὸ ἔτος
μὲ ἁγιασμό, χοροστατοῦντος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Χριστoδούλου.
Ὑπὲρ τῶν 30 δικαστῶν τοῦ ΣτE ποὺ ἀντέδρασαν ἐξ ἀρχῆς τάσσεται ὁ νομικὸς κόσμος τῆς χώρας, ἐνῶ τὸ ζήτημα ἐξακολουθεῖ νὰ παραμένει σὲ ἐκκρεμότητα. Σήμερα ἀναμένεται νὰ τοποθετηθεῖ ἐπὶ τοῦ θέματος καὶ ἡ Ἕνωση Δικαστικῶν Λειτουργῶν τοῦ ΣτE καί, σύμφωνα μὲ πληροφορίες, θὰ εὐθυγραμμιστεῖ μὲ τὴ στάση τῶν 30 διαφωνούντων, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν τὴν πλειονότητα τῶν παρόντων στὸ δικαστήριο δικαστῶν αὐτὴ τὴ στιγμή, λόγω διακοπῶν.
Χθὲς ἀκόμη ἕνας δικαστὴς ἐκδήλωσε ἐγγράφως τὶς ἀντιρρήσεις του, μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι στὸ ΣτE ἐκκρεμοῦν πολλὲς ὑποθέσεις σχετικὲς μὲ τὸ θρήσκευμα, ὁ Πρόεδρος τοῦ Δικαστηρίου ὅμως φέρεται ἀποφασισμένος ὄχι μόνο νὰ μὴν ὑπαναχωρήσει, ἀλλὰ – ἀναλόγως τῆς ἐπιτυχίας ποὺ θὰ ἔχει ἡ ἐκδήλωση – νὰ καθιερώσει τὸν θεσμὸ τοῦ ἁγιασμοῦ στὴν ἔναρξη κάθε δικαστικοῦ ἔτους. Τὶς προθέσεις τοῦ αὐτὲς πάντως δὲν ἀποκλείεται νὰ ἀνακόψει ἡ Ὁλομέλεια τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, τῆς ὁποίας τὴ σύγκληση θὰ ζητήσουν – σύμφωνα μὲ πληροφορίες – ὁρισμένοι σύμβουλοι προκειμένου νὰ λάβει ἀπόφαση γιὰ τὸ θέμα.
Οἱ αἰτιάσεις τῶν 30 ἀνωτάτων καὶ ἀνωτέρων δικαστῶν – μεταξὺ τῶν ὁποίων εἶναι καὶ τέσσερις ἀντιπρόεδροι τοῦ ΣτΕ – ὅπως διατυπώθηκαν στὴν ἔγγραφη διαμαρτυρία τους πρὸς τὸν πρόεδρο τοῦ δικαστηρίου, ἑστιάζουν στὸ γεγονὸς ὅτι ἡ πρόσκληση σὲ ἁγιασμὸ θέτει ἐν ἀμφιβόλω τὴ θρησκευτικὴ οὐδετερότητα τοῦ ΣτΕ, τὸ ὁποῖο ἡ συνταγματικὴ ἱστορία ἔχει ἀναδείξει ὡς τὸν βασικὸ ἐγγυητὴ τῆς προστασίας τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων, ἰδιαίτερα στὸ θέμα τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας. Στὸ ἔγγραφό τους οἱ δικαστὲς ἐπισημαίνουν ὅτι ὁ ἁγιασμὸς δὲν εἶναι ἁπλὴ κοινωνικὴ ἐκδήλωση, ἀλλὰ πράξη θρησκευτικῆς λατρείας ποὺ ἐμφανίζει τὸ δικαστήριο ὡς θεσμὸ νὰ θρησκεύεται. Προσθέτουν μάλιστα πὼς παρουσία ἢ ἀπουσία τῶν δικαστῶν στὴν τελετὴ τοῦ ἁγιασμοῦ ποὺ θὰ λάβει χώρα τὸ μεσημέρι τῆς Παρασκευῆς, θὰ δώσει ἀφορμὴ νὰ ἀποκαλυφθοῦν οἱ θρησκευτικὲς πεποιθήσεις τους. Σημειώνεται ὅτι τὸ ἔγγραφο ὑπογράφουν μεταξὺ τῶν ἄλλων οἱ ἀντιπρόεδροι τοῦ ΣτE Κ. Μενουδάκος, Γ. Σταυρόπουλος, Γ. Ἀνεμογιάννης καὶ Π. Ν. Φλῶρος, ἕντεκα σύμβουλοι Ἐπικρατείας, οἱ κ.κ. Ἀγγελικὴ Θεοφιλοπούλου, Ν. Ρόζος, Ἑλένη Δανδουλάκη, Χ. Ράμμος, Ν. Μαρκουλάκης, Π. Κοτσώνης, Γ. Μαντζουράνης, Αἰκατερίνη Σακελλαροπούλου, Μ. Γκορτζολίδου, Ι. Γράβαρης, Δ. Γρατσίας.
Διαπρύσιος κήρυξ
σχόλιο :Δε είναι μόνο οι δαιμονισμένοι αντιδρούν στο αγιασμό!
Ὑπὲρ τῶν 30 δικαστῶν τοῦ ΣτE ποὺ ἀντέδρασαν ἐξ ἀρχῆς τάσσεται ὁ νομικὸς κόσμος τῆς χώρας, ἐνῶ τὸ ζήτημα ἐξακολουθεῖ νὰ παραμένει σὲ ἐκκρεμότητα. Σήμερα ἀναμένεται νὰ τοποθετηθεῖ ἐπὶ τοῦ θέματος καὶ ἡ Ἕνωση Δικαστικῶν Λειτουργῶν τοῦ ΣτE καί, σύμφωνα μὲ πληροφορίες, θὰ εὐθυγραμμιστεῖ μὲ τὴ στάση τῶν 30 διαφωνούντων, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν τὴν πλειονότητα τῶν παρόντων στὸ δικαστήριο δικαστῶν αὐτὴ τὴ στιγμή, λόγω διακοπῶν.
Χθὲς ἀκόμη ἕνας δικαστὴς ἐκδήλωσε ἐγγράφως τὶς ἀντιρρήσεις του, μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι στὸ ΣτE ἐκκρεμοῦν πολλὲς ὑποθέσεις σχετικὲς μὲ τὸ θρήσκευμα, ὁ Πρόεδρος τοῦ Δικαστηρίου ὅμως φέρεται ἀποφασισμένος ὄχι μόνο νὰ μὴν ὑπαναχωρήσει, ἀλλὰ – ἀναλόγως τῆς ἐπιτυχίας ποὺ θὰ ἔχει ἡ ἐκδήλωση – νὰ καθιερώσει τὸν θεσμὸ τοῦ ἁγιασμοῦ στὴν ἔναρξη κάθε δικαστικοῦ ἔτους. Τὶς προθέσεις τοῦ αὐτὲς πάντως δὲν ἀποκλείεται νὰ ἀνακόψει ἡ Ὁλομέλεια τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, τῆς ὁποίας τὴ σύγκληση θὰ ζητήσουν – σύμφωνα μὲ πληροφορίες – ὁρισμένοι σύμβουλοι προκειμένου νὰ λάβει ἀπόφαση γιὰ τὸ θέμα.
Οἱ αἰτιάσεις τῶν 30 ἀνωτάτων καὶ ἀνωτέρων δικαστῶν – μεταξὺ τῶν ὁποίων εἶναι καὶ τέσσερις ἀντιπρόεδροι τοῦ ΣτΕ – ὅπως διατυπώθηκαν στὴν ἔγγραφη διαμαρτυρία τους πρὸς τὸν πρόεδρο τοῦ δικαστηρίου, ἑστιάζουν στὸ γεγονὸς ὅτι ἡ πρόσκληση σὲ ἁγιασμὸ θέτει ἐν ἀμφιβόλω τὴ θρησκευτικὴ οὐδετερότητα τοῦ ΣτΕ, τὸ ὁποῖο ἡ συνταγματικὴ ἱστορία ἔχει ἀναδείξει ὡς τὸν βασικὸ ἐγγυητὴ τῆς προστασίας τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων, ἰδιαίτερα στὸ θέμα τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας. Στὸ ἔγγραφό τους οἱ δικαστὲς ἐπισημαίνουν ὅτι ὁ ἁγιασμὸς δὲν εἶναι ἁπλὴ κοινωνικὴ ἐκδήλωση, ἀλλὰ πράξη θρησκευτικῆς λατρείας ποὺ ἐμφανίζει τὸ δικαστήριο ὡς θεσμὸ νὰ θρησκεύεται. Προσθέτουν μάλιστα πὼς παρουσία ἢ ἀπουσία τῶν δικαστῶν στὴν τελετὴ τοῦ ἁγιασμοῦ ποὺ θὰ λάβει χώρα τὸ μεσημέρι τῆς Παρασκευῆς, θὰ δώσει ἀφορμὴ νὰ ἀποκαλυφθοῦν οἱ θρησκευτικὲς πεποιθήσεις τους. Σημειώνεται ὅτι τὸ ἔγγραφο ὑπογράφουν μεταξὺ τῶν ἄλλων οἱ ἀντιπρόεδροι τοῦ ΣτE Κ. Μενουδάκος, Γ. Σταυρόπουλος, Γ. Ἀνεμογιάννης καὶ Π. Ν. Φλῶρος, ἕντεκα σύμβουλοι Ἐπικρατείας, οἱ κ.κ. Ἀγγελικὴ Θεοφιλοπούλου, Ν. Ρόζος, Ἑλένη Δανδουλάκη, Χ. Ράμμος, Ν. Μαρκουλάκης, Π. Κοτσώνης, Γ. Μαντζουράνης, Αἰκατερίνη Σακελλαροπούλου, Μ. Γκορτζολίδου, Ι. Γράβαρης, Δ. Γρατσίας.
Διαπρύσιος κήρυξ
σχόλιο :Δε είναι μόνο οι δαιμονισμένοι αντιδρούν στο αγιασμό!
Εμεις την δουλεια μας. Οπως λεει και ο Αγιος Παισιος τωρα διαλεγεις στρατόπεδο. Με τον Χριστο η τον εξω απο εδω. Σωστα Ελληνες Ορθοδοξοι ?? Αυριο εχουμε Θεια λειτουργία. Προετοιμασια λοιπον για να κοινωνησουμε. Δεν φοβόμαστε. Εδω ειναι Ελλαδα. Αγιο Ορος και 450 Μοναστηρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν και εάν,το ευχομαι,ο Ελληνικος λαος καταλαβει ότι τον κυβερνουν εβραιοι με ελληνικα ονόματα [γιατι πισω απ αυτά κρυβοντε],που μισουν θανασημα το Ελληνικο εθνος,τοτε πιστευω ότι θα αλλαξουν τα πραγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή