Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΩΣ ΚΙΕΒΟΥ


Ο Μητροπολίτης Λεμεσού π. Αθανάσιος διαχωρίζει τη θέση του, από τη μνημόνευση του ονόματος του Επιφανίου ως Μητροπολίτου Κιέβου, από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας  Θεοδώρο Β΄ κατά την Πατριαρχική Θεία Λειτουργία στη Λεμεσό.
Ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος στη ζωντανή εβδομαδιαία εκπομπή του στο Ραδιοφωνικό Σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, σε ερώτηση ακροάτριας για το θέμα της μνημόνευσης από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας  Θεόδωρο τον Β’ του Επιφανίου ως Μητροπολίτου Κιέβου, μεταξύ άλλων ανέφερε τα πιο κάτω:
Από την πρώτη στιγμή της άφιξης του Πατριάρχη Αλεξανδρείας στην Κύπρο, Επίσκοπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής σε επικοινωνία που είχε μαζί του, τον διαβεβαίωσε ότι σε συνομιλία που είχε με τον Μακαριώτατο Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρο τον Β΄, έλαβε την υπόσχεση και την διαβεβαίωση ότι ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας δεν θα μνημονεύσει τον Επιφάνιο στη Θεία Λειτουργία αλλά πάρα μόνο θα μνημόνευε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου και τον οικείο Μητροπολίτη, για να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα λόγω του ότι η εκκλησία της Κύπρου δεν έχει ακόμα τοποθετηθεί επίσημα στο θέμα αυτό.
Το ίδιο διαβεβαίωσαν τον Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιο και εκ της συνοδείας του Πατριάρχη Αλεξανδρείας ότι δεν θα μνημονευόταν ο Επιφάνιος.
Παρά ταύτα χωρίς να το γνωρίζει εκ των προτέρων ο ίδιος και χωρίς να έχει οποιαδήποτε ενημέρωση περί αλλαγής της θέσης αυτής, ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρος έκρινε εκείνη την ώρα της Θείας Λειτουργίας ότι έπρεπε να μνημονεύσει τον Επιφάνιο ως Μητροπολίτη Κιέβου.
Καταλήγοντας ο Πανιερώτατος ανέφερε ότι η μνημόνευση του Επιφανίου ως Μητροπολίτη Κιέβου, έστω και εάν έγινε στην εκκλησία της Κύπρου και ειδικότερα στην Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, αυτό δεν εκφράζει ούτε την Μητρόπολη Λεμεσού, ούτε τον ίδιο ως Μητροπολίτη Λεμεσού, ούτε την Εκκλησία της Κύπρου.
Ο ίδιος εμμένει σε αυτά που δήλωσε γραπτώς και δημοσιεύτηκαν ότι: «αποδέχεται και αναγνωρίζει ως κανονικό Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας τον κ. Ονούφριο και την περί αυτόν αγία και Ιερά Σύνοδο».
Ακούστε την τοποθέτηση του Μητροπολίτη Λεμεσού:

12 σχόλια:

  1. Όλα τα παραπάνω με μια λέξη :

    ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καιροί είναι

      πολύ πολύ πονηροί,

      οι πιέσεις αφόρητες,


      και η στάση των

      ειλικρινών Ιεραρχών

      ι δ ι α ί τ ε ρ α

      λ ε π τ ή ...

      Ας μην βιαστούμε
      να καταδικάσουμε
      εκ του ασφαλούς!

      Διαγραφή
    2. Σιγά μην του βάλανε και το μαχαίρι στο λαιμό...

      Διαγραφή
  2. Σήμερα λίαν πρωϊ φίλτατε Τρελογιάννη ανάρτησες την συνέντευξη του π.Βσεβολόντ
    από την Μόσχα. Γράφει κάπου κι αυτός ο ευλογημένος αναφερόμενος στους Φαναριώ-
    τες και Αλεξανδρινούς ιεράρχες:"Η πιθανότητα ψεύδους και άρνησης των λεγομένων
    τους είναι απόλυτη μιας κι η ασυνέπεια κυριαρχεί στις αξίες τους."
    Ακούγοντας τον Κύπριο μητροπολίτη τι αποκομίζεις περί του 13ου των Αποστόλων
    και πάπα της καθ'ημάς Ανατολής όπως αυτάρεσκα λέμε οι Ορθόδοξοι Ρωμηιοί;
    Το βράδυ άλλα και το πρωί στην λειτουργία άλλα...
    Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω..
    Να τον χαίρομεθα...

    Ιννοκέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστειότητα Κυριάκο είναι όταν λατρεύετε το παλαιό ημερολόγιο κι όχι τον Χριστό. Ημερολάτρες δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7:49

      Αν λατρευαμε το ημερολόγιο και όχι τον Χριστό, θα κρατουσαμε το ΠΗ και θα είχαμε κοινωνία με τους Νγτες. Όπως κάνουν όλοι οι Σλάβοι Πγτες Οικουμενιστές !

      Διαγραφή
  4. Ο Αθανάσιος μου άφησε κακή εικόνα από τότε που δεν υπερασπίστηκε τον Νεόφυτο Μόρφου που τον τρέχανε στα δικαστήρια.
    Τώρα επιβεβαιώνεται αυτή η γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θεμα παντως ειναι διοικητικο. Οχι δογματικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί λές καλέ ! Η διοίκηση της εκκλησίας και η συνοχή της είναι ένας διοικητικός μηχανισμός ή έκφραση της εν εκκλησία παρουσίας του Αγίου Πνεύματος ;

      Διαγραφή
  6. Κυριάκο κρατήσατε το ημερολόγιο και όχι τον Χριστό.
    Ούτε το Άγιο Όρος σας δέχεται να λειτουργήσετε ούτε και τα Ιεροσόλυμα γιατί δεν έχετε αποστολική διαδοχή.

    Στην Βασιλεία του Θεού δεν υπάρχει μέρα και νύχτα, ούτε ημερολόγια, διότι ΦΩΣ είναι ο ίδιος ο Θεός, κι εκεί σκοτάδι δεν υπάρχει!

    Σε ποιά παράταξη ανήκεις;
    Μάθαμε ότι τον Ματθαίο τον βρήκαν τυμπανιαίο.
    Καλή μετάνοια, με αγάπη Χριστού.
    Καλή σαρακοστή σε όλους.

    7:49

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3:15

      Οι 19 (20-1) Μονές του Αγίου Όρους δυστυχώς κράτησαν μόνο το ημερολόγιο και έχουν πέσει με τα μούτρα στον οικουμενισμο.

      Το ίδιο και τα Ιεροσόλυμα και η Αλεξάνδρεια και η Αντιόχεια που έχει πλήρη κοινωνία με ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ!

      Ευτυχώς που δεν υπάρχει κοινωνία μεταξύ ΓΟΧ και των παραπάνω!

      ΥΓ: Αν θέλετε να δείτε δυσμορφους και τυμπανιαιους να πάτε να κάνετε εκταφή στους "Δεσποταδες" του ΝΗ.... Αλήθεια πότε έγινε για τελευταία φορά εκταφή "δεσπότη" στο ΝΗ???

      Διαγραφή