Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

"...Αυτό που μου έκανε εντύπωση και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας είναι η στάση του πατέρα και των μεγάλων παιδιών της οικογένειας της Μαρίας..."

"Μα, που την βρίσκουν αυτήν την δύναμη; Μπορείς να μου πεις; Να κηδεύουν την Μάνα τους και να απαντούν στα συλλυπητήρια με το "ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ";" 

"Αυτές είναι κάποιες φωτογραφίες από την κηδεία στο Μοναστήρι του αγίου Πορφυρίου της Μαρίας, μιας μανούλας δέκα παιδιών, που σκοτώθηκε σε τροχαίο προχθές, καθώς επέστρεφε στο σπίτι της...

Την γνωρίζουμε την οικογένεια πολλά χρόνια.

Εκατοντάδες άνθρωποι συμμετείχαν προσευχόμενοι με δάκρυα στα μάτια.

Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας είναι η στάση του πατέρα και των μεγάλων παιδιών της οικογένειας.

Μπροστά σε γεγονότα τραγικά, που δοκιμάζουν πολλές φορές την πίστη μας, υπάρχουν άνθρωποι που γατζώνονται ακόμα περισσότερο στον Χριστό δείχνοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο θέλημα Του.

Υπάρχουν τέτοιοι, τους είδα σήμερα μπροστά μου.

Ειδικά ο Βασίλης, το παλικάρι με το άσπρο πουκάμισο (γιος της Μαρίας...), που διάβασε με πνιγμένη φωνή τον Απόστολο...(Μας "διέλυσε"...
Εκείνος "έσπασε" τελευταίος...):
Ἀδελφοί, οὐ θέλω ὑμᾶς ἀγνοεῖν περὶ τῶν κεκοιμημένων, ἵνα μὴ λυπῆσθε καθὼς καὶ οἱ λοιποὶ οἱ μή ἔχοντες ἐλπίδα. Εἰ γὰρ πιστεύομεν ὅτι Ἰησοῦς ἀπέθανε καὶ ἀνέστη, οὕτω καὶ ὁ Θεὸς τοὺς κοιμηθέντας διὰ τοῦ Ἰησοῦ ἄξει σὺν αὐτῷ… καὶ οὕτω πάντοτε σὺν Κυρίῳ ἐσόμεθα.

Αν θέλετε, κάντε μια προσευχούλα γι’ αυτήν την οικογένεια που δοκιμάζεται αυτές τις μέρες σκληρά.
Χριστός ανέστη!"

- Έγραψε και μας έστειλε ο Α.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...)



Δεν υπάρχουν σχόλια: