Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Αυτοί παιδί μου δεν


Από την ποιητική συλλογή του Μιχάλη Γκανά, Άψινθος, εκδ. Μελάνι

Αυτοί παιδί μου δεν
δεν σου χαρίζουνε ούτε τη νύστα τους
όλο δεν και δεν και δέν-
τρο δεν φυτέψανε τα χέρια τους
δεν χαϊδέψανε σκυλί γατί πουλάκι πληγωμένο
γυναίκα άσχημη και στερημένη
αυτοί παιδί μου δεν

αυτοί παιδί μου δεν
δεν δίνουν του Αγγέλου τους νερό
όλο δεν και δεν και δέν-
τρο δεν φυτέψανε τα χέρια τους
αυτοί παιδί μου δεν
δεν είδαν --κατάργησαν τα μάτια τους--
δεν χαϊδέψανε σκυλί γατί πουλάκι πληγωμένο
γυναίκα άσχημη και στερημένη
αυτοί παιδί μου δεν
δεν ξέρουνε δεν αγαπούν
ξέρουνε μόνο να απαιτούν
περισσότεραπερισσότεραπερισσότερα περί...
που έτσι γράφεται το μέλλον μας.

Ενορχήστρωση: Κώστα Παρίσης
Κώστας Παρίσης, μπάσο, κιθάρες, προγραμματισμός ήχων
Αντώνης Παπακωνσταντίνου, πλήκτρα, ηλεκτρικό πιάνο
Θάνος Χατζηαναγνώστου, τύμπανα, κρουστά
Ηχοληψία, μίξεις: Κώστας Παρίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: