Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Συγκλονιστική συνέντευξη του αγιορείτου γέροντος π. Νικοδήμου Μπιλάλη!





Από τον Μάκη Βραχιολίδη


Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, προκειμένου να μου μιλήσει για το σημαντικό έργο της Ένωσης αλλά και για τις περιπέτειες που βιώνει η ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, ειδικά στις μέρες μας. Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες». Αυτή ίσως είναι και η ομορφιά της δημοσιογραφίας. Ο σπουδάσας Θεολογία και Φιλολογία πατήρ Νικόδημος, πολυγραφότατος επίσης, προβαίνει σε μαρτυρίες που προκαλούν σοκ. Τόσο για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο όσο και για τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Μεγαλύτερο όμως σοκ προκαλούν όσα λέγει για το θάνατο του μακαριστού Χριστόδουλου, τονίζοντας ότι ο αυτός δεν επήλθε από «βαλτό καρκίνο» όπως υποστηρίζεται ευρέως αλλά λόγω του ότι προέβη σε βαθύτατα αιρετική πράξη, πηγαίνοντας στον πάπα της Ρώμης, τον οποίο κατόπιν έφερε στην Αθήνα το 2001 όπου έκαναν και συλλείτουργο! Ο θαρραλέος στον λόγο του γέροντας Νικόδημος μιλάει και για τους μεγάλους κινδύνους που συνεπάγονται για τη χώρα μας οι επικίνδυνοι χειρισμοί των πολιτικών μας ηγετών.  


Πατέρα Νικόδημε, είσθε αγιορείτης, ωστόσο στο Άγιον Όρος έχει εισβάλει η τεχνολογία.


π. Νικόδημος: Είμαι επί 45 χρόνια στο Άγιον Όρος και σε ό,τι με αφορά, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν έχω ραδιόφωνο. Κι’ αυτό γιατί θεωρώ το ραδιόφωνο παράβαση του άβατου του Αγίου Όρους με τις γυναικείες φωνές. Εφόσον ακούω γυναικεία φωνή, δεν υπάρχει μοναστική ζωή.


Το ίδιο και περισσότερο με το internet το οποίο έχει και οθόνη και τη γυναίκα την βλέπει μπροστά του ο χρήστης.


π. Νικόδημος: Ηλεκτρικό δεν υπάρχει. Τώρα όμως με το internet , δυστυχώς οι μονές τα έχουν όλα. Και κινητά και διαδίκτυο.


Συνάδει όμως ο μοναχικός βίος με όλα αυτά;


π. Νικόδημος: Δεν συνάδει καθόλου. Θα σας πω ένα περιστατικό. Είχα γέροντά μου τον Παΐσιο όπου κοντά του έγινα μοναχός. Όταν πήγα στην Καψάλα, όπου και μένω, δεν υπήρχε τηλέφωνο και το χρειαζόμουν διότι είχα ιδρύσει και το σύλλογο Πολυτέκνων. Έπρεπε να διανύω πολλά χιλιόμετρα από την Καψάλα στις Καρυές για να μπορέσω να κάνω ένα τηλεφώνημα. Γι’ αυτό παρεκάλεσα τον γέροντα Παΐσιο να βάζαμε τηλέφωνο. Η απάντησή του, ήταν: «Ε, όχι τηλέφωνο στην Καψάλα»! Οπότε, μέχρι που κοιμήθηκε δεν υπήρχε τηλέφωνο στην Καψάλα. Μετά, έβαλα εγώ.


Γέροντα, η κρίση όλο και βαθαίνει και οι πιστοί επιζητούν από τον εκκλησιαστικό τους ηγέτη τη φωνή εκείνη που θα τους συνεγείρει. Αισθάνονται όμως ότι δεν την ακούν από τον Ιερώνυμο και νοσταλγούν τον μακαριστό Χριστόδουλο.


π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος ήταν τέκνο του Καλλινίκου τότε Μητροπολίτη Πειραιώς, της «Χρυσοπηγής» . Ήταν διαβεβλημένος όμως και αυτός και ο γέροντάς του.


Με ξαφνιάζετε! Σε ποιο επίπεδο, σε ηθικό;


π. Νικόδημος: Και σε ηθικό.


Μα, ο κόσμος τον είχε αγαπήσει τόσο πολύ και με όσα έλεγε και όσα κυρίως έκανε υπέρ των πιστών και της Ορθοδοξίας.


π. Νικόδημος: Και τον γέρο της Δημοκρατίας επίσης, είχανε αγαπήσει. Όμως, ο Χριστόδουλος πήγε στον πάπα! Κανείς ορθόδοξος από το σχίσμα και μετά δεν πήγε στον πάπα της Ρώμης. Ο πρώτος ο οποίος ετόλμησε, ως τολμητίας όντως, ήταν ο Χριστόδουλος. Παρά το ότι η Σύνοδος είχε αποφανθεί να μην πάει στον πάπα, ο Χριστόδουλος την ηγνόησε κι επήγε το 2001. Και μετά, έφερε τον πάπα εδώ στην Αθήνα.  Πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτός που ήτο εναντίον του παπισμού ήτο ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και του οποίου ο πρώτος ναός έγινε στην Ελλάδα, στα Κάτω Πατήσια, μετά από ιδέα του ευλαβούς ιερέος Δημητρίου Αγγελάκη. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ενώ κάθε χρόνο πήγαινε και έκανε λειτουργία στον εκεί ναό, από τον καιρό που επήγε στον πάπα δεν ξαναπήγε στον ναό του Αγίου Μάρκου Ευγενικού να λειτουργήσει.


Γιατί δεν επήγε; Εμολύνθη; Είχε τύψεις συνειδήσεως;


π. Νικόδημος: Ο άγιος Μάρκος λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς». Και ιδού πώς και γιατί συνέβησαν όσα συνέβησαν στον Χριστόδουλο. Τα αποκαλύπτει ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός σε ένα από τα σύγχρονα θαύματά του που αναφέρονται στο βιβλίο του κ. Κεφαλόπουλου. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο τελευταίο θαύμα του αγίου Μάρκου, ο οποίος
Το βιβλίο για τον Άγιο Μάρκο τον
Ευγενικό όπου αποκαλύπτονται
οι πραγματικοί λόγοι του θανάτου
του μακαριστού Χριστόδουλου




…. «αποκαλύπτει εις τον πατέρα Δημήτριον Αγγελάκη την ασθένειαν και τον θάνατον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.  Ευρισκόμεθα εις το έτος 2007. Ό Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε επισκεφθεί τον Πάπα Ρώ­μης, και όπου πήγαινε ο πατήρ Δημήτριος, του έλεγαν! «Τι θα γίνει τώρα που ο Αρχιεπίσκοπος πήγε εις τον Πάπα;». Ό π. Δημήτριος εστενοχωρείτο, δεδομένου ότι  ο Αρχιεπίσκοπος, ενώ τα πρώτα χρόνια (1997-2001) κάθε χρόνον (19 Ιανουα­ρίου) ήρχετο εις την Πανήγυριν του Ναού, μετά το 2001 πού ήλθεν ό Πάπας εις Αθήνας, δεν ήλθεν νά λειτουργήσει. Ό π. Δημήτριος συνεχίζει να στενοχωρείται. 

Την 5ην Ιουνίου 2007, ώραν 5.30 μ.μ., προσευχήθηκε μπροστά στην εικόνα του Αγίου Μάρκου, λέγοντας, «"Άγιε μου Μάρκε, τί θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;». Την νύκτα της Τρίτης προς Τετάρτην (5-6 Ιουνίου) και ώραν 2.30 πρωινήν, καθ' ύπνον βλέπει τον Άγιον Μάρκον, και του λέγει: «Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει». Την πρωΐαν της άλλης ημέρας (Τετάρτη) το ανακοινώνει στους επιτρόπους και τούς ίεροψάλτας του Ναού, αλλά «δεν γίνεται αυτό», του απήντησαν, δεδομένου ότι εκείνες τις ημέρες ευρίσκετο εις Βέροιαν εορτάζοντας τα Παύλεια, ομιλώντας σε όλες τις πόλεις της Μακεδονίας. Ο π. Δημήτριος το ανέφερε και την Πέμπτην 7ην και Παραϊσκευήν 8ην Ιουνίου πάλι, για να του δώσουν την ιδίαν απάντησιν οι επίτροποι και οι ψάλτες, όμως περί ώραν 11.30 εξεδόθη έκτακτον ανακοινωθέν  ότι ό Αρχιεπίσκοπος εισήλθεν εκτάκτως εις το νοσοκομείον και δεν εξήλθεν υγιής μέχρι της τελευτής του τη ν 28ην/ Ιανουαρίου 2008».


Πώς το ερμηνεύετε αυτό γέροντα;


π. Νικόδημος: Πρόκειται περί αποκαλύψεως του αγίου Μάρκου, είναι σαφές. Έχω να σας πω επίσης το εξής: από τον καιρό που ο Χριστόδουλος επήγε ως επίσκοπος στον Βόλο δεν ησχολείτο με την επισκοπή του Βόλου παρά άρχιζε να πηγαίνει σε όλες τις εορτές που εορτάζουν οι επίσκοποι και κάνουν συλλείτουργα κι έκανε «κόμμα», έκανε διπλωματία!



Συγγνώμη, όλους αυτούς τους αγώνες που έκανε υπέρ της Ορθοδοξίας, με το λάβαρο που σήκωσε και ξεσήκωσε τους πιστούς για την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες…


π. Νικόδημος: Εντάξει, έκανε και κάτι, δεν είπαμε ότι δεν έκανε και τίποτε ο Χριστόδουλος, αλλά μιλούσε πλανεμένα. Όπως και ο Ιερώνυμος το ίδιο, ο οποίος σημειωτέον ήταν αντίπαλος του Χριστόδουλου.  Να σας θυμίσω ότι η εκλογή Χριστοδούλου στην Αρχιεπισκοπή έγινε κατόπιν … διπλωματίας μεγάλης. Ενώ μπαίνουν μέσα στις 9.00 και κάνουν ψηφοφορίες, κανονικά μέχρι τις 11.00-12.00 τελειώνουν. Επί Χριστοδούλου όμως, μπήκαν μέσα στις 4.00 το απόγευμα διότι είχαν …πέσει τα τηλέφωνα και απ’ έξω-μέσα, με τα τηλέφωνα είχε γίνει χαμός. Είχαν γίνει συναλλαγές, διότι τρεις φορές είχε βάλει υποψηφιότητα ο Θεσσαλονίκης, είχε βάλει ο Αναστάσιος, ο σημερινός Αλβανίας, ο Περιστερίου, ο Δημήτριος που ήταν στην Αμερική αλλά και ο Ιερώνυμος ως Θηβών. Τα μαγειρεύανε «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους», «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους» και τελικώς βγήκε ο Χριστόδουλος στις 4.00 το απόγευμα.


Μαγειρείο λοιπόν;


π. Νικόδημος: Και αφού έγινε αρχιεπίσκοπος, είχε μεν λόγο ο Χριστόδουλος αλλά δεν ήξερε πολλά θεολογικά, δεν ήξερε γράμματα.


Ποιος δεν ήξερε γράμματα, ο Χριστόδουλος; Τι λέτε τώρα;


π. Νικόδημος: Ήξερε για σας, δεν ήξερε για μας όμως. Εγώ που ήξερα να τον κρίνω, σας το λέω: δεν ήξερε γράμματα. Ήταν άνθρωπος της επιφανείας, λογάς.


Αναφερθήκατε προηγουμένως και στον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ότι μιλά πλανεμένα.


π. Νικόδημος: Όπως και ο Χριστόδουλος, έτσι και ο Ιερώνυμος επήγε στους Αρμενίους, στους μονοφυσίτες, των οποίων ο επικεφαλής έχει καταργήσει τη Σύνοδο, όπως και ο πάπας. Κι εκεί, όπως και στο Βατικανό υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, ο δε πάπας τούς υποστηρίζει. Ο Ιερώνυμος επίσης, κάλεσε τον Αγγλικανό «αρχιεπίσκοπο»  Καντέρμπουρυ που είναι ομοφυλόφιλος, στεφανώνει ομοφυλόφιλους και χειροτονεί ως «ιερείς» λεσβίες! Αυτόν τον άνθρωπο τον έφερε ο δικός μας αρχιεπίσκοπος και λειτούργησε στον Άγιο Δημήτριο Μπραχαμίου!


Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας τι αισθήματα σας δημιουργούν; Θεωρείτε ότι ενεργούν εν Θεώ;  


π. Νικόδημος: Είναι ανύπαρκτα όντα. Θα σας πω κάτι φιλοσοφικό που θα σου δώσει απάντηση. Ο Πλάτων λέει ότι έχουμε το καλό και το κακό. Το καλό είναι το ον, το φως, το υπάρχον. Το κακό είναι η απουσία του καλού, δηλαδή το μη ον, το μη υπάρχον, η απουσία του φωτός. Ένα κεράκι αμέσως υπερνικά το σκότος. Αυτοί είναι… διαόλοι. Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, συγχωρείστε με, αλλά θέλω να σας πω ότι δεν πιστεύουν τίποτε. Μασόνοι. Υπάρχει κανείς απ’ αυτούς που να μην είναι μασόνος;


ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


Ιδρυτής της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π)  στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο πατήρ Νικόδημος έχει δώσει όλη του την ψυχή στην πολύτεκνη οικογένεια. Είναι δε και δ/ντής σύνταξης του τριμηνιαίου περιοδικού «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια». Σήμερα όμως στα 2014 και με την κρίση των μνημονίων να σοβεί, το έθνος των Ελλήνων συρρικνώνεται με ταχύτατο ρυθμό.  Ο ίδιος ο γέροντας, λέει: «Χωρίς να το θέλω είμαι δημογράφος, ασχολούμαι με τη δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Για να υπάρχει δημογραφική ισορροπία πρέπει να γεννά κάθε γυναίκα σε όλη της τη ζωή από 16-45 ετών περίπου 2,1 παιδιά. Σήμερα ο μέσος όρος είναι 0,8! Αυτός ο μέσος όρος δεν πρόκειται ν’ ανέβει. Το 1981 όταν ανέβηκε στην εξουσία ο Ανδρέας Παπανδρέου, οι γεννήσεις ήταν γύρω στο 2,2 παιδιά ανά οικογένεια. Από τότε, οι εκτρώσεις, οι αντισυλλήψεις, το κόψιμο στα επιδόματα των πολυτέκνων και τώρα με την μεγάλη οικονομική κρίση, οι γεννήσεις θα φτάσουν στο μηδέν».


Φοβάστε μήπως η χώρα μας έχει εδαφικές απώλειες;


π. Νικόδημος: Και ο αρχιεπίσκοπος της Κύπρου και ο Αναστασιάδης πάνε να πουλήσουν την Κύπρου μ’ ένα σχέδιο Ανάν χειρότερο από το προηγούμενο. Επίσης, το σκοπιανό το ξεπουλάνε, χαρίζοντας το όνομα τη Μακεδονίας 100%. Τούτοι ‘δω δεν ενδιαφέρονται, δεν ασχολούνται πλέον. Τέλος, πάνε το Αιγαίο να το ουδετεροποιήσουν, κάτι που ήδη ξεκίνησε από τα Ίμια. Όπως κάνανε το Σουέζ και τα Δαρδανέλια διεθνή ύδατα, έτσι πάνε να κάνουν και το Αιγαίο. Πού είναι ο ΟΗΕ και τα ψηφίσματά του; Όλα πάνε οι μασόνοι και τα διαλύουν.


Γιατί η Εκκλησία επιμένει στη δωρεά οργάνων σώματος την ώρα που δεν παίρνουν τα όργανα από νεκρό αλλά από ασθενή προ βρίσκεται σε κώμα;


π. Νικόδημος: Έχουν γίνει συνέδρια κι εδώ και έξω. Δεν υπάρχει εγκεφαλικός θάνατος. Έχει υπάρξει περίπτωση που την ώρα που πήγαν να αποσυνδέσουν από τα μηχανήματα μία κλινικώς νεκρή, ξύπνησε και μάλιστα μετά έζησε 20 χρόνια.


Και η Εκκλησία γιατί συναινεί σε αυτό το έγκλημα;


π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος το έκανε! Γιατί ήθελε να μπει στην μοντερνοσύνη. Μάλιστα για τον Μεσογαίας που τον λένε μορφωμένο, συνεχίζει το ίδιο πράγμα. Ο Χριστόδουλος τον έκανε πρόεδρο της βιοηθικής και συναινεί στο έγκλημα.  Έχουν σκοτώσει κόσμο και κόσμο. Καλά, στην Ευρώπη και στην Αμερική γίνεται χαμός με τις δολοφονίες τέτοιων ανθρώπων, αλλά κι εδώ; Εδώ αντέδρασαν πολλοί και σοβαροί Έλληνες επιστήμονες απέδειξαν ότι πρόκειται περί δολοφονίας.


Αντιτίθεστε λοιπόν…


π. Νικόδημος: Μόνον όταν έχουμε διπλά όργανα μπορούμε να κάνουμε μεταμοσχεύσεις,  Μόνο το νεφρό.


Υπάρχουν πολλοί χριστιανοί οι οποίοι για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως αρνούνται να αποδεχτούν τον ΑΜΚΑ και ενώ  η κυβέρνηση τους έχει αποκλείσει από ιατροφαρμακευτική περίθαλψη- σύνταξη, λένε πως η Εκκλησία τους έχει εγκαταλείψει γιατί δεν πιέζει την κυβέρνηση να πάψει την εξόντωσή τους και να προστατέψει τους αντιρρησίες συνειδήσεως.


π. Νικόδημος: Δυστυχώς η Εκκλησία εσιώπησε σ’ αυτό και δεν έδωσε απάντηση. Μάλλον σιωπηρώς, το δέχεται. Και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν. Έχουν δώσει τα χρήματά τους στο ελληνικό κράτος και δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη ή να έχουν φάρμακα!


Γιατί όμως σιωπά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και όλοι οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας;


π. Νικόδημος: Εκεί είναι ο Ιερώνυμος, ζήτησέ του συνέντευξη.


Για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ποια είναι η γνώμη σας;                                          


π. Νικόδημος: Ο Βαρθολομαίος είναι παπικός, έχει πει όλες τις βλακείες του κόσμου και αγωνίζεται να διώξει τους Εσφιγμενίτες από το Άγιον Όρος.


Πού πάει ο χριστιανισμός δηλαδή γέροντα;   Θα χαθεί;


π. Νικόδημος: Κι ένας να μείνει, όχι δεν θα χαθεί. 25.000.000 καθάρισε ο Στάλιν. Αλλά μετά το 1992 στη Ρωσία χτίσθηκαν πάνω από 8.000 ναοί.


Τι μήνυμα ελπίδας στέλνετε στους χριστιανούς;


π. Νικόδημος: Μόνο κρατώντας την Ορθοδοξία μας χωρίς αναμίξεις με αιρέσεις έχουμε ελπίδες ως χριστιανοί. Η Ορθοδοξία έχει εσωτερική δύναμη, δεν κινδυνεύει. Οι αδιάφοροι πιστοί κινδυνεύουν.  

 

Το βιβλίο που έχει συγγράψει ο πατήρ Νικόδημος Μπιλάλης για τον «Πρωτότυπο Βίο του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου»

πηγή

6 σχόλια:

Β είπε...

ΤΟΝ ΠΑΤΗΡ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ;
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ, ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ.
Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΚΛΑΙΕΙ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΑΝΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ "ΔΙΝΕΙ" ΣΤΟ "ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ". Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΘΕΩΡΙΕΣ".
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΓΙΟ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟ ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Ο π Νικόδημος δεν είναι τυχαίο πρόσωπο ,αν δεν το γνωρίζεις αυτό καλό θα είναι να ξέρεις τι λες.

Δυστυχώς αυτού του είδους οι κατά την γνώμη μας «ψευτοευλάβειες» εκμεταλλεύονται ασύστολα οι οικουμενιστές και αναίσχυντα ισοπεδώνουν τα πάντα βλαστημώντας αγίους και ιερά!

Σαφέστατα οι μοναχοί μας αλλά και οι ιεροί ς μας πρέπει να έχουν λόγο και να το λένε!

Άραγε έχουν δικαίωμα να σιωπούν;

Την ενότητα της Πίστεως είπε...

Γνωρίζω τον π. Νικόδημο, αλλά εδώ έχω σοβαρότατη ένσταση. Νομίζω πως είπε απερίσκεπτα, εσφαλμένα και επιβλαβή πράγματα. Δεν μπορεί να ονομάζει αιρετικούς Πατριάρχη και Αρχιεπίσκοπο! Ποιος είναι, κάποια υπερ-σύνοδος;Δεν είναι δυνατόν να μιλάει για «διώξεις εσφιγμενιτών» από τον Πατριάρχη, που τον παρασταίνει άκαρδο και κακό. Η μονή Εσφιγμένου τελεί υπό κατάληψη από σχισματικούς, εξωεκκλησιαστικούς και φανατικούς, που ουδεμία σχέση έχουν με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Δεν μπορεί ο π. Νικόδημος να μας λέει «εγώ ξέρω, εσείς δεν ξέρετε, αυτοί δεν ξέρουν». Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι πως τον επηρεάζουν οι σχισματικοί εκεί στην Καψάλα που διαμένει ή πως έχει έπαρση. Ειλικρινά γράφω με λύπη μου. Επειδή το φαινόμενο αυτό της κατάκρισης έχει λάβει δυσάρεστες διαστάσεις, παραπέμπω εδώ: http://michalisgeo.blogspot.gr/2014/04/blog-post_5.html Οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε πάντως ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ στο πολυτεκνικό ζήτημα. Ο Θεός να τον έχει καλά και να τον φωτίζει!

Ανώνυμος είπε...

Μια συζητηση βγαζει πληθος ερωτηματικων...
''Τα μεν καλα εβαλον εις αγγεια....''
Φερ ειπειν εμεινα εκθαμβη με την γνωμη περι Χριστοδουλου.
3:05 αν και καθυστερημενα θα απαντησω πως δεν ειναι ζητημα να γινει υπερ-συνοδος πριν τη διαγνωση της αιρεσεως,αλλα πρωτα εχουμε την αιρεση και επειτα τη συνοδο καταδικης της!.Οσο για τους εσφιγμενιτες...Ξεχωρα του τι ειναι εαν ειναι σχισματικοι.Μεσα σε αυτη τη μονη εχουν αναγεννηθει τοσες ψυχες ....εχουν αγιασει κατα το παρελθον τοσα παιδια ....Μια μονη που ερημωνεται απο μοναχους -ες η απο την αγιοπνευματικη ενοτητα ,πρεπει να ειναι μεγαλη υποθεσις για τους εις τα ανωτερα εκκλησιαστικα αξιωματα...Η επιλυσις των προβληματων της καθε μονης,της καθε ενοριας ειναι μεσα στις ποιμαντορικες προσπαθειες για να τακτοποιουνται και οι υποθεσεις.Βεβαια βγηκαν στη φορα πολλα που δεν γνωριζαμε.Ο,τι ομως και να ακουσουμε και απο οποια πλευρα ας εχουμε και την υπομονη να βλεπουμε πως βαινουνκαποια πραγματα...ποιο δρομο ακολουθουν....Δεν θα ηθελα να κατηγορησω κανεναν,περα απο καποιους που με τις αιρετικες τους διδαχες οδηγουν την εκκλησια στην απωλεια.Εκεινο που ανησυχει ειναι η αδιαλλαξια των εκκλησιαστικων αρχων και η φιμωση του κληρου ,που καναν δογμα τη σιωπη εν αντιθεσει με καποιους αλλους κατα το παρελθον,διακινδυνευοντας και τη ζωη τους ακομα για την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ....Αυτες οι δυο αντιθεσεις........ωφελειαν ψυχης ποσως φερουν,διδοντας ισχυ στην πλανη με τους πρωτους και θρεφοντας το παθος της αρχομανιας και συντασσομενοι με την αιρεση απο τους δευτερους,που γινονται και αυτοι συν-ακολουθοι κατα την ατελη μου γνωμη εστω και παθητικοι. Υπαρχει και μια τριτη εκδοχη.Οταν εχει ξεχυλισει η ανομια τουκοσμου στο ποτηρι του Θεου και οι μοναχοι στο καθε Ορος κανουν προσευχη συνεχη για τον κοσμο και αυτο που οι μοναχοι πανε να επιτυχουν με την προσευχη,το χαλουν στην πολη οι ηγεσιες και οι εκκλησιαστικοι ηγητωρες,ενω οι αδικιες στα πνευματικα τεκνα της εκκλησιας γινονται η καθημερινοτητα....τοτε ξεχυλιζει το ποτηρι Του Θεου στην οργη δια στοματος προφητων '' Τρεις ημερες και η Νινευη θα καταστραφει...''....Ειναι μεγαλη υποθεσις το ζητημα της παν-αιρεσεως του Οικουμενισμου και πολλες ψυχες θα απωλεσθουν...Ομως,το πληρωμα της εκκλησιας αδυνατει πλεον να εχει εμπιστοσυνη σε αυτους που βαζουν φραγματα στους ισιους δρομους του Ιησου!
Καλη Ανασταση
Και ευχομαι καλο υπολοιπο ....καλη και πονετικη Μεγαλη εβδομαδα ...καλον Παραδεισο!
Και Ο Θεος βοηθος!
Οσο για τη σι-ωπη ....υπαρχει καθημερινα σιωπη ...αλλα τετοιου ειδους σι-ωπη που να χειραγωγει τον Οικουμενιστικο κατηφορο του αντιχριστου,να την πεταξουμε τετοια σιωπη.πηνελοπη

Β είπε...

φίλε Τρελογιάννη ο π. Νικόδημος δεν είναι τυχαίο πρόσωπο γι' αυτό και τον λόγο του πρέπει να τον προσέχει.
Δεν τον κατακρίνω. Απλά πιστεύω ότι πολλές φορές όταν ανεβαίνουμε πνευματικά είναι και πολύ εύκολο ή επικίνδυνο να πέσουμε.
Κανένας δεν θεωρείται φτασμένος, αγιασμένος, φωτισμένος κλπ μέχρι να τον σκεπάσει το χώμα.
Γνωρίζω περιπτώσεις ευλογημένων μοναχών με εμφανή χαρίσματα που χάθηκαν για πάντα.
Είναι να κλαις.
Η εποχή μας θέλει πολύ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Ανήκω και γω στους ανθρώπους που θέλω να μπουν πολλά πράγματα στην θέση τους και μάλιστα με δυναμικό τρόπο.
Έχω όμως βιώσει και δει με τα μάτια μου ότι τίποτε δεν αλλάζει τον κόσμο παρά μόνο Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Η κριτική δεν φρενάρει κανέναν από την κατηφόρα.
Κάτι που με ενόχλησε αρκετά είναι ότι κατέκρινε τον Χριστόδουλο ενώ έχει φύγει από την ζωή.
Αυτό είναι ΑΤΙΜΙΑ.
Δεν είμαι υπέρ του κεκοιμημένου, ούτε κατά.
Ας αφήσουμε και τον Θεό μας να ΚΡΙΝΕΙ...

Β είπε...

και κάτι ακόμα!
επιμένω αν και δεν είμαι σίγουρη ότι το καταλαβαίνετε (συγνώμη)
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ είναι ΣΙΩΠΗ

ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΙ...